-8-

16.2K 918 267
                                    

Arkamı döndüğümde gördüğüm kişi karşısında şaşırdım.

BURAK !? BUNUN NE İŞİ VAR LAN BURDA ? LAN O DEĞİLDE BU ÇOK FAZLA TAŞ OLMUŞ :((

Bu arada tanıştırayım.Burak ; Ben yedinci sınıftayken beni seven altıncı sınıf olan çocuk.Reddettiğim çocuk.Ben de şans olsa zaten bu tiple dünyaya fırlatılmazdım.

"Selin ? Naber ya.."

"İyi sen ? Şaşırdım seni gördüğüme."

"Bende iyi.Aynen hiç tahmin etmezdim seni görüceğimi.Kaç yıl oldu görüşmeyeli ?"

"En son ben sekizinci sınıftayken görüşmüştük."

"Baya olmuş yaa.Bak seni kiminle tanıştırıcam."

Kimle qnq ?

OHA OHA OHA !! LAN BU BİZİM OKULUN SAHİBİ OLAN SALAK KIZ DEĞİL Mİ ?

"Ağzını kapatta sinek girmesin canım"

dedi salak kız ağzını yaya yaya.Ağzına yumruğu vurduğum gibi kırarım.

"Sana girenler girmesinde,sinekten zarar gelmez."

K@p@q !

diyince bana sinirli sinirli bakmaya başladı.Gözlerinden "Bunun bir de okulu var canıms" dediğini anlayabiliyordum.Allah'tan Burak lafa girdi de ortamı biraz da olsa yumuşattı.

"Ee kızlar burda dikilicek miyiz böyle ? Hadi bir yere oturup bişeyler içelim,konuşalım."

"Iı,yok ben eve gidiyim.Hem annem de aradı zaten az önce misafir mi ne gelicekmiş.Gitmezsem ayıp olur." dedim.

Bu aralar çok yalan söylüyorum çok.

"Hadi yaa.E o zaman telefon numaranı ver sonra konuşuruz."

"Tamam.Veriyim."

Biz konuşurken salak kız da bana ters ters bakıyodu.Bu salak kızın adı yok mu lan ? Sorayım bari.

"Senin adın neydi  canım ?"  dedim ve yapmacık bir gülümseme takındım.

"Buket"

Ay tam gıcık kız ismi.

"Hadi ben geç kalmıyım gidiyim.Görüşürüz sonra"  dedim vedalaşıp eve gittim.

****************

Eve geldiğimde annem sofrayı hazırlamıştı.Çok fazla aç olmadığımdan yukarı çıkıcakken annemin sesiyle durdum ve arkamı döndüm.

"Ozan'la görüşüyo musun ?"

"Ne alaka şimdi ?"

"Sorumun cevabı bu değil."  Zeki kadın.

"Evet,görüşüyorum.Niye sordun ?"

"Yarın annesini kardeşini yemeğe çağıralım dicektim"

"Ozan gelmesin mi ?"    deyip gülmeye başlayınca annemin terliğine maruz kaldım.Sonra annemi öptüm sarıldım ve tamam ben ararım deyip odama çıktım.

Sonra birden Ozan'ın şerefsizliği aklıma geldi.

Şerefsiz.Şerefsiz.Şerefsiz.Şerefsiz.

Ben sana aşık değilim prova yapıyorummuş.Sıçarım lan senin provana.Gerizekalı.Bende ne boka hevesleniyosam.Bu tiple kim sevicekse beni.Asıl gerizekalı benim zaten.Al işte.Yine ağlıyorum.Çünkü ben güçsüzüm.Sinirlenince ağlayan bir salağım.Sevmezse sevmesin lan.Ben onu seviyorum sanki.Ulan bende yalandan da olsa bir sevgili bulup senin gözüne sokmazsam Selin değilim.

EZİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin