Arkadaşlar bu aslında yeni bir bölüm değil.Açıklamada söylediğim gibi yeni bölüm 1-2 hafta sonra falan gelir.Bu bölüm çok kısa olacak.Yani toparlama bölümü gibi bişey.Bir sonraki bölüm upuzun ve çok güzel olacak.Sizi seviyorum :) :*
"Seliiin..hadi kalk..Selin geldik..lan kalk hadi !"
"Anne beş dakikaaa dahaaa"
"Hahahahahhah"
HAY SENİN OZAN ! BOK VARDA KAFAMIN DİBİNDE HAYKIRIYON.
Lan oha gelmişiz ! Antalya'dayız ! Ayh heycanlandım.
"Tamam uyandım."
"Şükürler olsun."
***
Bavullarımızı alıp odamıza doğru çıkmaya başladık.Kiminle,kaç numaralı odada yatacağımız kura ile belirlenmişti.Bana Cansu diye çok samimi olmadığım bir kız çıktı.
Odaya girdiğimde o yerleşmeye başlamıştı bile.Bende "Merhaba" deyip yerleşmeye başladım.Sonra Ozan birden odaya daldı.
"Iı,Cansu..Ben burada kalsam..sen benim yerimde kalsan olur mu ?"
"Neden ?"
Harbiden lan "Neden ?" Cevabı bende merak ettiğim için gülerek Ozan'a döndüm ve cevabını bekledim.
"Çünküü..Sen Selin'le yakın değilsin.Sıkılırsınız böyle."
"Tabi tabi.Böyle arkadaş ayağına bu odada kalıcaksın.Sonra akşam film izleyelim diceksin.O senin omzunda uyuya kalıcak.Onu yatağa yatırıcaksın.Sonra artık kim bilir neler yaparsın ! Yazık değil mi he bu kıza ? Bu yaşta anne mi olsun bu kız ?!"
OHA !
Cansu sözünü bitirir bitirmez bir kahkaha patlattık.Sonra Cansu da bize katıldı.Meğersem şaka yapıyomuş.
"Sen kal bu odada.Giderim ben."
"Çok sağol Cansu."
Sonra korkuyomuş gibi yapıp Ozan'a döndüm ve
"Bana tecavüz mü ediceksin ?"
Ben öyle deyince Ozan birden kekelemeye başladı.
"Sa-saçmalama Selin.Şaka yaptı şey Cansu.Güldük ya hatta.Yapmam.Tecavüz niye ediyim ben sana ?"
HAHAHAHAH ! ÇOK TATLI LAN.
"Lan şaka yaptım sakin ol.Hahahahah.Of çok komiksin hahaha."
"Lan birden ağzımla götüm yer değiştirdi of."
Gtünü yrm .s
"Neyse.Şimdi beraber kalıcaz dimi ?" dedi Ozan.
"Hı hı."
"Tamam."
"Tamam."
--------
DEDİĞİM GİBİ BÖLÜM KISA.EKŞINSIZ.TAM BİR TOPARLAMA BÖLÜMÜ AKSJSSJ NEYSE.SİZİ SEVİYORUM.BİR SONRAKİ UPUZUN VE GÜZEL BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZEREE ! SİZİ SEVİYORUM :)))) ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EZİK
Teen Fiction"Ezikseniz bile,eğer olduğunuz gibi davranıyorsanız,elbet sizi seven birileri çıkacaktır."