-13-

12.1K 620 188
                                    

"Neyse,şimdi beraber kalıcaz dimi ?"

dedi Ozan.

"Hı hı."

"Tamam."

"Tamam."

      *********************************
"Ozaan! Ben uyuyamıyorum."

"Bendeeeeğ."

"Ne uyuyamıyosun lan camış gibi uyuyosun mübarek.Rahat mısın orda ?"

"Hayıır.Yanına geliyim mi ? Yerde sırtıma bişeyler giriyo sanki."

"Siktir lan ordan.Çok konuşma.Yat zıbar."

"Amına koyim Selin sen sordun ?"

"Nezaketen sordum ben."

"Hee cevabın da çok nazikti."

"İyi geceler Ozan."

"Sana da güzelim."

HA ?! HE ?! BANA GÜZELİM DEDİ ?! GÜZELİİM !! AAA !! BANA GÜZELİM DEDİİİĞ !! HE SAY BEAUTİFUL ME SJSHSHSH İNGİLİZCEMİ KISKANMAYI KESİN.

Mal gibi sırıtırken artık yazmayı bi alışkanlık haline getirdiğim günlüğüm geldi.Yani sevgili Ozan.Günlüğü çantamdan aldım ve yazdıklarımı sırasıyla okudum.

1. Sayfa ..

Sevgili Ozan ;
Çok şerefsizsin lan.Önce geliyosun seni seviyorum diyosun.Sonra aslında seni sevmiyorum sevdiğim kıza açılmak için prova yapmak için söyledim diyosun.Sonra geliyosun benim sevgilimi dövüyosun.Sevgilim olmayabilir ama sonuçta sana göre sevgilim.Bugünlük yeter bu kadar bence.Sonuç olarak çok pezevenksin...

Ama lanet olsun ki bir o kadar da mükemmel.

Bu ağır olmuş baya.Ama güzel bitirmişim lan.

2. Sayfa ..

Sevgili Ozan ;

Yeri geldiğinde dostum.Yeri geldiğinde abim.Yeri geldiğinde sevgilim.Abiyi siktir et.Sen ne tuhaf bir insansın ? Yaptığın her bokla beni kendine bağlıyosun.Sana öyle garip şeyler hissediyorum ki! Ne yaparsan yap kızamıyorum -ki zaten kızmaya fırsat bırakmıyosun- her zaman  senin yanında olmak istiyorum.Sadece senin yanında gerçekten mutlu olabiliyorum.Sadece senin yanında kendimi güçlü hissediyorum.Duygularımın adını bulamasamda..tahmin edebiliyorum.Ve senin beni sadece dost olarak görmen,bana kendimi kardeşine yavşayan orospu gibi hissettiriyo.Amk çok duygusal oldu bu.Gidiyom ben.

Bu arada geçen yazdıklarımı geri alıyorum.Pezevenk ve şerefsiz değilsin.

Ne kadar ergence bir yazıda olsa,kendi yazdıklarım dokundu be.

3. Sayfa ..

Sevgili Ozan ;

Ve her zamanki gibi senin yine mükemmel,benimse son derece mal olduğum bir haftanın sonuna geldik.Hafta içinin en güzel yanı ise her sabah okul kapısında buluşup sımsıkı sarılmamız.Hasiktir yine çok ergenim.Ve..açıklıyorum hazır ol..sanırım seni çok seviyorum.Bunun kötü yanı ise,bu hiç arkadaşça bir şey değil.

İtiraf şeklime sıçam.

4. Sayfa !

Sevgili Ozan ..
Artık itiraf ettiğime göre götüme tekmeyi basabilirsin.Lan ben iyice saçmalamaya başladım.Aşk beynimi olumsuz etkiledi.
Neyse..Çok fazla uykum var asqm.Seni seviyorum.Gud nayt.

EZİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin