-11-

13K 668 47
                                    

Ozan'ın öpücüklü mesajından sonra mutlu oldum.Ve babamın bana 10 yaşımdayken aldığı günlük aklıma geldi.Hiç bir zaman günlük tutamamışımdır.Bir iki sayfa yazıp çöpe attığım bir sürü günlük var.Ama babamın aldığı günlük,benim için her zaman özel olmuştur.Yeni bir hayata başladığıma göre..yeni şeyler yapmanın vakti geldi.Bugünden itibaren günlük yazmaya başlıyorum.

Günlüğüm yanı başımdaki çekmecede olduğu için aramama gerek kalmadı.Ve ilk satırlarımı yazmaya başlıyorum,

"Sevgili Günlük.."

Bune amk daha klişe bişey bulamadım mı ?

"Dear Diary.."

Ansjshssjssb bu ne lan

BULDUM !!

BU DEFTER ARTIK BENİM OZAN'IM.

Anlamadınız şimdi siz.Deftere Ozan muamelesi yapıcam.Ozan'a söyleyemediklerimi,'sövemediklerimi' buraya yazıcam.

BU ZEKA BANA FAZLA !!!

Şimdi gerçekten başlıcam,

"Sevgili Ozan,

Çok şerefsizsin lan.Önce geliyosun seni seviyorum diyosun.Sonra aslında seni sevmiyorum sevdiğim kıza açılmak için prova yapmak için söyledim diyosun.Sonra geliyosun benim sevgilimi dövüyosun.Sevgilim olmayabilir ama sonuçta sana göre sevgilim.Bugünlük yeter bu kadar bence.Sonuç olarak çok pezevenksin..."

Tam defteri kapatıyordum ki bir şeyi yazmayı atladığımı unuttum.

"Ama lanet olsun ki bir o kadar da mükemmelsin."

***

Sabah uyandığımda tam anlamıyla bok gibi hissediyordum.Yaz ayında hasta olan tek mal benim heralde.Tam kalkıcaktım ki annem sanki ölüm çığlıklarımı duymuş gibi odama daldı.

"Seliiin..kızım..iyi misin ? Bayılmadın demi..Ateşin düşer inşallah.Of hadi kalk hastaneye gidiyoruz.Ya da dur önce sana bi nane limon bişey iç .."

Annem nefessiz hiç susmadan konuşurken bende şaşkınlıkla onu izliyordum.Ama artık buna bir el atmalıydım.Yoksa sonsuza kadar konuşabilirdi.

"Annee..az dur..soluklan bi nefes al.Ölmedim yaşıyorum.Alt tarafı grip oldum heralde.Hava değişikliği falan.İnsanlar hasta olabilir sonuçta."

"Anne olunca anlarsın !"

diye bağırdı.

Lan bu aralar bu kadın bi değişik.Habire duygusallaşıyo,ota boka bağırıyo,bide benden fazla yemek yiyo.Noluyo amk ?!

LAN YOKSA !!!

No no no no öyle bir şey yoktur.Ne ben bu durumda bir kardeş kaldırabilirim,ne de annem bu yaştan sonra bir çocuk.

***

Annem bir saat sonra  odama gelip "Hadi üstüne bir şeyler giy hemen hastaneye gidiyoruz" dedi.

Ben de mecburen dediğini yaptım.Sümüklü mendillerimi koyabilmek için geniş cepli bir pantolon ve bol bir tshirt giyip aşağıya indim.

***

Özel hastaneye geldiğimiz,ve doktor Adnan'ın tanıdığı olduğu için önceden randevu almıştık.Bu yüzden fazla beklemeden içeri girdik.Klasik kontroller yapıldıktan sonra doktor birşeyim olmadığını,sadece hava değişikliğinden  dolayı grip olduğumu söyledi.Gereksiz ilaçları da yazdırdıktan sonra eve geldik.

***

Eve gelince yorgun olduğum için direk odama girip yattım.Telefonumu komidinin üzerinde görünce evde bıraktığımı anladım ve gelen bildirimlere baktım.

3 cevapsız arama

Ozaaaan :))))

Oha lan niye aradıki ? Sorumun cevabını mal mal düşünerek bulamayacağımı anlayınca Ozan'ı aradım.

"Alo Ozan"

"Selin niye telefonunu açmıyosun lan? Okulada gelmedin."

"Hastanedeydim yanımda değildi telefonum."

"Hastane mi ? Ne hastanesi noldu sana mı bişey oldu ?"

"Ya yok sakin ol.Grip olmuşum sadece."

"Müsait misin şuan?"

"Evet."

"Tamam o zaman oraya geliyorum."

***

Ozan bana o iğrenç çayı içirmeye çalıştıkça suratına kusasım geliyordu.Tabi benle ilgilenmesi hoşuma gitmiyo değildi.

"Selin iç şunu hadi o kadar da kötü olamaz."

"O kadar kötü Ozan ! Bi iç bakalım kötü mü değil mi ?"

deyip bardağı Ozan'ın ağzına götürdüm.Yüzünü buruşturarak içtikten sonra ağzındaki çayı bana püskürttü.Hay amk lan buda iyi alıştı bana çay püskürtmeye.

"Lan yeter ikidir suratıma çay püskürtüyosun.Ver lan şu çayı."

deyip çayı kafama diktim.Bi ara ona püskürtmeyi düşündüm ama sonra kendi kendime "Çocuklaşma" deyip çayı yuttum.Bu sırada Ozan bana gülmekle meşguldü.Omzuna vurup,

"Bir daha seninle aynı ortamda çay falan içmicem."

"Aa öyle deme ama çaysız yaşayamam."

"Sevdiğin kızla içersin çayı."

deyince alttan alttan gülmeye başladı ve

"Sana da artık sevgilin püskürtür çay."

deyince biraz bekledim ve,

"Burak benim sevgilim değil Ozan."

"Biliyorum."

WHAT ?!

"Ne-nasıl yani ? Nerden biliyosun ?"

"Burakla kavga ettiğim günün akşamı..bana mesaj attı.Korktu heralde.Anlattı falan.Amacını anlamadım hala ama..neyse"

HASİKTR.

Of rezil oldum be.O Burağın ağzına sıçıyım ben.Şerefsiz.Göt.

Ben böyle duvara bakıp Burağa söverken gözümün önünde sağa sola giden bir el gördüm.

"Heeyy..Selin..iyi misin ?"

"İyiyim ya.Dalmışım.Neyse bak bu konuyu bi daha açma.Hatta şu andan itibaren bitti."

"O zamannnnnn ben gidiyim."

dedi ve kalktı.Bana sarılıp

"Çabuk iyileş"

diyip gitti.Bende kendimi uykunun kollarına bıraktım.

...

MERHABALAR :) ŞUAN ÇOK KÖTÜ HİSSEDİYORUM ÇÜNKÜ YAZAMADIM.CİDDEN KÖTÜ,KISA VE GEREKSİZ BİR BÖLÜM OLDU.AKLIMA HİÇ BİR ŞEY GELMİYO CİDDEN.LÜTFEN AKLINIZDA YARATICI FİKİRLER YADA OLMASINI İSTEDİĞİNİZ ŞEYLER VARSA BANA İLETİN.YORUMLA YA DA MESAJ İLE.BİR SONRAKİ BÖLÜM HEM UZUN HEMDE GÜZEL OLACAK SÖZ.SİZİ SEVİYORUM :) :*





EZİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin