ARKADAŞLIĞIN SIRRI

98 45 5
                                    

    T.K.

 Arkadaş sizce basit bir kelime midir yoksa türemiş bir kelime mi? Bence arkadaş birleşik bir kelimedir.Sevgi ve dostluk  kavramlarının birleşmesiyle oluşmuştur.Unutmayın arkadaş kelimesinin söyleyişi basit oluşumu türemiş gelebilir size,ama öyle değil işte.

Bizi dimdik tutan en zor anımızda yardımımıza  koşan,ruhumuzu besleyen bir gıdadır arkadaş.Bir söz vardır bilir misiniz?Bir düşünürün sözü bu "arkadaş en kıymetli nimettir,kullanmasını bilene.En fedakar insandır,bulmasını bilene.

Ama bazıları arkadaşına şu yönden bakar; Ya düşmanımsa (-ımsa,-imse) ekini kullanmayın.Çünkü bu sizin beyninizin size yaptığı bir oyundur.Eğer siz oyuna başlarsanız bağımlı olursunuz.Ve sonunu asla getiremezsiniz.  O karanlık boşluk sizi içine çeker.Siz bağırır çığlık atarsınız ama nafiledir.Çünkü iyi insanların çığlıklarını iyiler kötü insanların çığlıklarını kötüler duyabilir.Ama kötüler çığlıklarınızı umursamazlar.Kötüler derki,"banane ya ne yardım edicem buna" deyip umursamazlar sizi çiğner geçerler.Ama iyi arkadaşlarınız sizi o kara boşluktan çekmeye çalışırlar.

Şimdi anladınız mı arkadaş kıymetini ve seçimini?Arkadaş senin en kıymetli hazinedir.Arkadaşınızı kaybederseniz içinizde bir yalnızlık belirir.Belki de ondan kalan tek şeydi bu çünkü dönmek gitmek kadar zor olabilir.

Belki arkadaşlarına şair olup dönersiniz  onlar sizin şiiriniz olur ve mutlu sona kavuşursunuz.

Düşünürler KonuşuyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin