İNSAN OLMAK

66 40 2
                                    

B.Y.

İnsan hayatta çok şey yaşar üzülür, kırılır ,gücenir,  hayal kırıklığı yaşar, pişman olacağı şeyler yapar, sevinir, mutlu olur, mutluluktan ağlar.Yaşadıklarını düşündüğünde bazen sevinir bazen ise üzülür.Bazen iyi ki bu olanları yaşamışım der bazen keşke yaşamasaydım der.Bazen hikayesi mutlu sonla biter bazen mutsuz sonla biter.Yani biz insanlar hayatta çok şey yaşarız bunlar beynimize sığmaz taşar,bunları paylaşacak kişiler ararız.Bulduğumuzda ise hemen anlatırız neler olduğunu.İnsanın yanında  her şeyi anlatacağı, üzülüp yanında ağlayacağı sevinip ona sarılacağı bir  dosta ihtiyacı vardır.İnsanın eğlenmeye ihtiyacı vardır.Çünkü eğlenmek içimizde yaşadığımız acıyı söndürür.İnsanın en çokta hiç gitmeyecek huzura, hep onunla olacak huzura ihtiyacı vardır.

İnsanlar bazen kötü olabilirler ama önemli olan neden kötü olduklarıdır çünkü anlatacakları mutlaka bir şeyler vardır.Bazen içinizde yaşadığınız dünyada tilkiler gezer bazen kuşlar uçar.Bazen bahçenizde laleler yetişir bazen kaktüsler yetişir.Bazen gökyüzünüzde  güneş doğar aydınlanır her yer mutluluğunuzla ,bazen ay doğar kararır her yer hüzününüzle.Bazen insan anlatamadıklarını anlatır içini döker rahatlar,bazen hiçbir şeyi anlatamaz içini kemirir durur.

Bazı kişiler vardır ki onca şey yapıp yapmamış gibi davranan, aklınıza gelebilecek onca kötülüğü yapan kişiler.İşte onlar insan değillerdir insanlar kalbinde zerre sevgi olan kişilerdir.İnsan her şeye rağmen ayakta durmasını bilir.İnsan  tam pes edecekken vazgeçer çünkü  önünde koskocaman hayatı vardır sevdikleriyle.İnsan her zorluğa çözüm bulmaya çalışan  kalbinde küçük  de olsa sevgi olan,üzülse de başkalarının üzülmemesini için yaşadıklarını belli etmeyen,düşünceleriyle bazen nereye sığınacağını bilmeyen bazen de akıllı yollarla her şeyi başaran,her zaman diledikleri güzel şeylerin olacağına inanan kişilerdir.İnsan olmak sanattır.Cehennem ise insan yüreğinde sevginin bittiği yerdir.

Düşünürler KonuşuyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin