SEVGİ

56 37 0
                                    

T.K.

Gözümden akan yaşlar,dillerimden inmeyen laflar.Her zaman unutulmayacak bu  sevgimiz.Kıyıya köşeye biraz sevgi saklayalım mı belki bir gün lazım olur diye.

Hiçbirinin bıraktığı iz silinmeyecek benden veya bizden.                                                                                   Unutamam asla seni çünkü seni unutmakla öldürmek benim için eşdeğer katogoride. Unutma, benim sevdam sabıkalı sevgimse unutulmamalı.Sevmek, sonunu bile bile sevmek.Evet gençtik ama biz sadece yalnızlığı sevmişiz meğer.Evet bazı insanlar ayrılık planlar ama ilkten gidişler sonradan dönüşmüyor ilk gün ki aşka.Bizimkisi de ondandı işte gidişi olan fakat dönüşü olmayan.Ama bir şans vardır belki .O seninle gelip rüzgarla uçup giderse  o benim ölüm tarihimdir ve sende derin yara bırakabilir unutma.

Dayanamam bu yalnızlığa ilk aşkım, sevgilim seni çok özledim.

Seni defalarca aradım pes etmeden ama acımadın çünkü çoktan sevme hattını kapatmıştın ama hala aşkımızı kapatamamıştın.

Dur gitme sevgilim son bir kez ellerin ellerime sözlerin dillerime  takılsın.

Belki bir umut vardır bu defa                                                                                                                                        Belki içinde vardır bir vefa

Sevgilim sesini dinlerken boğazımda bir düğüm kokunu koklarken burnumda bir tütü oluşuyor nedense.

Dur gitme sevgilim son bir kez daha hoşçakal demek istiyorum sana                                                                         HOŞÇAKAL

Düşünürler KonuşuyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin