MÜZİK RUHUN GIDASIDIR

32 16 5
                                    

B.K.

Müzik güzel sanatlar içinde insanın ruhuna en iyi gelen sanatlardan bir tanesidir. Canımız sıkkın olduğunda bir müzik ile kendimize gelir, sinirlendiğimizde bir müzik ile sakinleşir, sevinçli olduğumuzda yine bunu dudağımıza taktığımız bir melodi ile dile getiririz. Yani müziği hayatımızın her anında görebilmemiz mümkündür. Müzik insanın ruhunu dinlendiren çok önemli bir araçtır. İnsan ruh haline göre bir parça belirler ve bu parça ile duygularını çok daha kolay şekilde ikanı bulur. Bazen bir müzik gözlerimizden yaşlar akmasına sebep olurken bazen de bir şarkı ile yerimizde duramaz ve dans etmeye başlarız. Her ne şekilde olursa olsun insanoğlu müzik sayesinde duygularını içinde yaşamayı ve dışa vurabilmeyi başarır. Müziksiz bir dünya eksik kalır. Müzik ilk insanlardan itibaren var olmuş ve insanların duygularını ortaya koymaya çok eski dönemlerde başlamıştır. Kendimizi iyi hissetmek ve ruhumuzu dinlendirmek için müziğe ihtiyacımız olduğun unutmamamız gerekmektedir.üzel sanatlar arasından insan ruhuna en çok dokunanlardan bir tanesi olan müzik canımız sıkkın olduğunda da, sinirlendiğimizde de, sevinçli olduğumuzda da bizim yanımızdadır. Onun sayesinde kendimize gelir, sakinleşir veya şenlenebiliriz.İnsan ruhunu dinlendirme yetisine sahip olan nadir araçlardan biri müziktir. Ruh halinde göre bir parça belirleyip dinleyen insan bu şekilde duygularını daha kolay ifade edebilir. Kimi müzikte ağlamamıza engel olamayız kimi müzikte yerimizde duramayıp dans etmeye başlarız. İnsanlar duygularını dışa vurmayı veya içinde yaşamayı müzik sayesinde isteğine göre başarabilir.Müziksiz dünya eksik dünyadır. İnsanlığın var oluşundan beri müzik de vardır ve duyguları ortaya koyma yöntemi olarak varola gelmiştir. Müziğe kendimizi iyi hissetmek için ve ruhumuzu dinlendirmek için her an başvurabiliriz.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 08, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Düşünürler KonuşuyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin