Capitolu 6

1.3K 81 24
                                    

Capitol +18

Pov. Yuki

Acesta ma apuca de fund si ma ridica in sus, eu imi incolocesc picioarele de el ca sa nu cad, in timp ce mergea inspre camera mea incepe sa ma sarute cum nu a facuto niciodata, cand ajungem in camera acesta ma arunca pe pat si se pune peste mine incepand sa ma sarute din nou, imi baga mana pe sub tricou atinganduma peste tot.
- Max, ah..., acesta incepe sa ma sarute pe maxilar, imi da tricou jos si incepe sa depune mici muscaturi pe gat in jos, ameriorandule cu mici pupici, ajunge la pantaloni mei, mi da foarte repede jos, Max nu...
- Ce este pui?
- Nu este corect, pe mine mai dezbracat, dar tu inca ai hainele pe tine.spun eu si fac un mic botic.
- Of, puiu meu asta era, am crezut ca este alceva, si ca nu vrei sa o facem.
Acesta isi da tricou si blugi jos, si incepe sa ma sarute din nou, imi baga mana in boxeri si incepe sa imi frece barbatia, eu incepand sa gem foarte tare, imi da boxeri jos si la fel face si cu al lui, cand i-am vazut barbatia am inghitit in sec, era foarte mare. Incepe sa se joce la intrarea mea cu degetele, imi baga inauntru un deget si incepe sa faca miscari de dute vino, mai baga un deget si incepe sa le desparte si sa faca miscari de dute vino mai repede decat prima data, acesta imi atinge un loc care ma face sa gem foarte tare.
- Opa, am gasit locu, acesta scoate degetele din mine si se pozitioneaza cu barbatia sa la intrare in mine, incepe sa intre in mine foarte incet, cand am simtit ca a intrat cu totu, am gemut foarte tare, dupa cateva secunde iam facut semn ca poate sa se miste, a inceput cu miscari lente, si pe parcurs a inceput sa se miste mai rapid.
- Ah,ah, Max mai repede ah, acesta incepe sa faca miscari mai rapide, am tinut-o asa cam 15 minute pana ce si-a dat drumu in mine si eu pe piepturile noastre.
- A fost foarte frumos iubire, nu m-am mai simtit asa pana acum.
- Este adevarat, dar maine daca nu mai pot sa merg te bat.
- Stai linistit iubire, daca nu o sa poti sa mergi o sa te car in brate.

Cu astea toate am adormit la pieptul lui.

††††††††††††††††††

De dimineata cand mam trezit si am incercat sa ma ridic, am simtit o durere foarte mare in partea de jos, cea ce ma facut sa cad pe pat, Max s-a trezit, si cand ma vazut a inceput sa rada.
- Nu mai rade, din cauza ta sunt asa.
- A mea,de ce este vina mea?
- Din cauza ca o ai prea mare, zic eu si fac botic, acesta incepe sa rada.
- Of, puiu meu mic, hai nu mai pune botic daca nu vrei sa ti-l pap.
- Nu ai curaj, asta daca mai vrei sa traiesti, spun cu un zambet pe fata care la facut sa inghita in sec.Asa ma gandeam si eu, si azi ce facem?
- Pai tu cum nu pot sa mergi, eu ma duc sa fac micu dejun si tu ma astepti aici, dupa o sa ne uitam la un film pe care il aleg eu.
- Bine iubire, dupa ce spun asta, imi lasa un pupic mic pe buze si se duce la bucatarie.

Dupa ce am terminat de mancat am inceput sa ne uitam la un film ales de el, de la un film s-au facut mai multe, dupa ce sa terminat filmu la care ne uitam pana acum si m-am uitat la ceas am vazut ca este unu noapte, dupa ce am facut fiecare dus ne-am pus la nani

******************
Buna scuze ca nu am mai postat de mult.

Este prima data cand scriu scene dinacestea deci sper sa nu ma criticati.

Iubire intre fratiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum