Ma plimbam si eu linistit pe holu scolii (bine mai mult alergam ca sa nu ma prinda Erik din cauza ca lam mazgalit pe fata in timp ce dormea la scoala) Si cum ma plimbam asa frumos, am intrat in ceva, sau mai bine spus in cineva, iar acela era Max.
- Hei ce faci, de ce alergi asa?
- Nu pot sa-ti spun acum, daca mai raman mult aici, o sa ma omoare.
- Cine?
- Erik, l-am desenat pe fata, si acum vrea sa ma omoare, trebuie sa plec. Am incercat sa trec pe langa el, dar el m-a prins de mana si a zis ca stie el un loc unde sa ma ascund. Acesta a inceput sa mearga in timp ce ma tinea de mana. Am intrat in baie impreuna, si cum eu sunt un impiedicat, am alunecat si am cazut peste el, cand am incercat sa ma ridic, am ramas impietrit, si simteam cum inima o sa-mi iasa din piept, avea ochii de un verde asa intens in cat m-am pirdut in ochii lui, acesta avea o sclipire in ochi, voiam atat de mult sa il sarut, m-am apropiat de el si fix cand buzele noastre erau la cativa centimetrii pe usa a intrat Erik. Am sarit imediat in picioare si am fugit intr-o cabina ca sa nu ma prinda.
- Hai mai Yuki iesi afara, promit ca nu o sa-ti fac rau.
- Daaa...asa ai zis si cand ti-am vopsit paru roz, mi-ai furat cheile de la casa si a trebuit sa dorm o noapte afara. M-ai umilit de fata cu ati omeni.
- E asta este alta poveste. Acum promit ca nu o sa-ti fac nimic, vreau sa discutam ceva. Si sa sti ca Max a plecat de mult deci poti iesi din cabina.
- Si ma rog ce ai vrea tu sa vorbesti cu mine? Si oricum ce daca a plecat eu tot nu ies.
- Despre faza de mai devreme, de ce erati amandoi pe jos?
- Pai sti cum sunt eu un impiedicat am alunecat si am cazut peste el, mai aveam putin si il sarutam, dar a intrat o varza murata si ne-a intrerupt.
- O sa trec peste faza ca mai facut varza, si iesi odata din cabina aia ca eu vreau sa vorbesc cu tine calumea.
- E si daca nu.., am dat sa spun dar s-a auzit clopotelu care indica ca adoua ora este pe cale sa inceapa. Zic sa ne grabim daca nu vrem sa intarziem, hai mai repede.
- Zice cel care a stat inchis acolo pana acum, si sa sti discutia de mai devreme o sa o reluom mai incolo, ai inteles.
- Da bine cum zici tu dar acum sa ne miscam mai repede daca nu vrei sa intarziem.
- Bine. Am inceput sa alergam pe hol pana in sala de clasa, cand am intrat profesoru era deja prezent.
- Dar ce s-a intamplat cu voi de ati intarziat?
- Pai lui Yuki i-a venit rau si am stat cu el.
- Si acum te simti mai bine sau vrei sa mergi acasa?
- Ma simt bine, in timp ce mergeam spre banca mea ma uitam urat la Erik, a inceput sa rada, dar nu tare si dupa ma ignorat. Cand m-am asezat in banca Max se uita la mine cu ingrijorare.
- S-a intamplat ceva?l-am intrebat dar el nici nu ma bagat in seama, si-a intors privirea spre profesoara si nici nu mai ma bagat in seam tot restu zile, chiar nu intelegeam de ce ma evita.†††††††††††††††
Cand am ajuns acasa Erik era deja acolo si ma astepta in fata casei.
- Hei s-a intamplat ceva de esti aici?
- Pai nu ti-am zis la scoala ca o sa contiunuam discutia?
- Serios, nu ai uitat si tu?
- Nup, acum deschide usa mai repede ca nu am tot timpu la dispozitie.
- Bine, asteapta. Dupa ce am deschis usa Erik a intrat in casa si s-a dus la frigider (cred ca am uitat sa va zic dar este foarte mancacios). Si ce vroiai sa vorbesti cu mine?
- Iti spun direc, tie iti place de Max?cand am auzit asta am scuipat toata apa pe care o beam in acel moment.
- De unde ti-a venit si ideea asta. Domne nici nu il cunosc, sa nu mai spun acum ca il plac, doamne fereste.
- Din faza de azi de la scoala, si cum te uitai la el asta reiese.
- Faza din baie a fost doar un accident, si nu ma uitam la el, el se punea in raza mea vizuala.
- Daaaa, hai lasa minciunile astea pentru alcineva, te cunosc de foarte mult timp ca sa stiu ce gandesti, si acum in momentul asta te gandesti la el, si nu-mi zice ca nu-i adevarat ca nu te cred.
- Bine recunosc ca il plac putin, si ce daca oricum nici nu stiu daca este gay, mai ales sa ma placa.
- Credema la cum se uita la tine, cred ca mai avea putin si sarea pe tine, deci sunt sigur 100% ca te place.
- E nu stiu ce sa zic.
- Eu iti zic sa ii zici ce simti, si sunt sigur ca este reciproc.
- Bine dar mai lasama cateva zile, sa vad cum se comporta cu mine, dupa evenimentu din baie ma ignorat total, se comporta ca nci nu sunt langa el.
- Of bine, dar sa sti ca vineri cum este si ultima zi din saptamana, poti sa-i zici, si asa il lasi sa se gandeasca, bine.
- Bine, o sa fac cum zici tu, dar sa sti daca ceva se termina prost, o sa te bat de nu te vezi, si pe el la fel.
- Hai bine periculosule, hai ca eu plec, ca sunt sigur ca o sa ma sune tata incurand, pa si sa ai grija de tine, si sa nu te mai uiti la filme horror ai inteles.
- Da mami am iteles. Pa, sa ai grija pe drum.
- Crezi ca eu sunt tu?
- Hai pa ca deja incepi sa ma enervezi.
- Pai daca nu fac asta nu ma simt bine.
Dupa ce a plecat Erik de la mine mi-am luat ceva de rontait si am mers in camera la mine si am inceput sa ma uit la filme (de data asta nu mai erau horror) pana ce am adormit.
CITEȘTI
Iubire intre frati
Roman d'amourCe se intapla atunci cand te indragostesti de un baiat si afli ca sunteti frati? Aceasta este poveste de dragoste a lui Yuki si Max. Cartea contine iubire intre persoane de acelasi sex (boyxboy), daca nu va place nu cititi.