Capitolu 3

2K 99 7
                                    

Pov. Max

A venit si ultima zi din saptamana, acum sunt pe drum spre scoala. De la faza din baie cu Yuki nu la mai bagat in seam din cauza ca nu vroiam sa se supere pe mine, nici nu stiu daca este ca mine, de cand l-am vazut m-am indragostit de el. Atunci in baie cand mai aveam putin si il sarutam, imi venea sa-l bat pe prietenul lui cand a intrat peste noi.
Cand am ajuns la liceu pe banca mea se afla un bilet de la Yuki in care scria ca vrea sa ne vedem in spatele scolii ca are sa-mi zica ceva.
Am mers in spatele scolii si l-am gasit pe Yuki care tremura tot.
- Hei de ce m-ai chemat?
- Vrrreau sssaa-tii zzic cevva.
- Ce? Sa sti ca daca este faza fin baie eu...dar nu ma lasa sa continui.
- Nu-i din cauza aceasta, eeu stiu ca este cam brusc, si ca nu ne cunoastem de mult timp, dar sper sa ne cunoastem, asta daca vrei si tu.
- Bineinteles ca vreau, pai daca nu mai ai numic de zis eu o sa plec.dau sa plec dar acesta ma prinde de mana si ma intoarce cu fata spre el.
- Stai! Nu asta vroiam sa-ti zic.
- Atunci ce?
- Paaii eeuu teplac, a zis asa de repede in cat nu am inteles nimic.
- Poti sa repeti ca nu am inteles.
- Te plac!!imi tipa acesta in fata inrosinduse tot la fata.
- Si eu.
- Ce, serios...sper sa nu ma minti.
- De ce te-as minti cu asa ceva? Inca de cand te-am vazut prima data am inceput sa ma gandesc la tine.
- Serios. Doamne si eu care credeam ca ma urasti.
- De urat nu te urasc pe tine ci pe prietenu tau ca a intrat in baie peste noi.
- Nu-l ura ca daca nu era el nu mai eram acum aici ci la oara.
- Bine poate nu o sa-l mai urasc asa tare, dar sa sti ca eu chiar vroiam sarutul care urma sa-l avem atunci.
- Si cine te opreste sa ma saruti.
Dupa ce am auzit asta m-am apropiat de el foarte repede si mi-am lipit buzele de ale sale, erau asa de moi si fine, i-am muscat buza de jos acesta scancind si departandusi buzele facandumi loc sa intru in lacasul sau umed, i-am invitat limba la dans, acesta raspunzandumi la sarut. Dupa ce am ramas fara aer ne-am departat din sarut respirand scadat.
- A fost cel mai frumos sarut pe care l-am avut pana acum.
- Deci ai mai avut ibite?
- Doar una, dar era mai mult de distractie, si oricum m-am despartit de ea inainte sa ma transfer aici, oricum nu o ibeam. Acum sa lasam asta deoparte. Vrei sa fi iubitu meu?
- Mai intrebi, si normal ca vreau.
- Acum ca oficial suntem impreuna, ai vrea sa mergem undeva, ca oricum am ratat ora aceasta, si nu am chef de scoala azi.
- Bine, hai vino stiu eu un loc foarte frumos.

Dupa ce am ajuns cu Yuki intr-un parc foarte frumos si cu un lac inconjurat cu flori si la malu acestuia era un stejar foarte mare, am mers la umbra copacului, m-am asejat pe iarba cu Yuki in brate la mine.

- Pot sa-ti pun o intrebare?
- Desigur.
- De ce ai inceput sa plangi atunci cand a zis diriginta de parintii tai.
- Pai, ei au murit in urma cu un an, nimeni nu stie ca au murit, inafara de Erik, normal trebiua sa ma duc sa stau cu matusa mea, dar ea nu prea ma suporta.
- Deci tu stai singur?
- Da, mai vine cateodata Erik la mine, dar nu tot timpu.
- Aaa, am inteles.
- Acum este randu meu sa pun o intrebare.
- Desigur.
- De ce m-ai evitat toata saptamana?
- Credeam ca esti suparat pe mine, si nu am vrut sa te speri.
- De ce mas speria?
- Chiar nu stiu, nu stiu ce aveam in minte.
Am stat si am vorbit toata ziua cu Yuki, i-am zis si despre parinti mei iar el mi-a zis ca este adoptat si ca nu si-a cunoscut niciodata parinti adevarati. Acum suntem la el acasa si ne uitam la filme, el a vrut sa ne uitam la filme horror dar din cauza ca eu ma speri foarte tare, chiar daca par eu mai dur dar acele filme chiar ma ingrozesc, asa ca am ales sa ne uitam la filme de comedie. In timpul filmului Yuki a adormit la mine in brate, este asa de mic si dracut, parca este o papusa. Dupa ce am mai stat sa-l privesc am adormit cu el in brate.

****************

La media este Erik

Iubire intre fratiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum