Pov. Yuki
In momentul in care am vazut ca Max cade din picioare m-am speriat foarte tare strigam la el dar nu im raspundea, asa ca am mers in fata lui si l-am plesnit peste fata.
-De ce ai facut asta?
-Din cauza ca nu imi raspundeai, stigam la tine si nu ziceai nimic, mai speriat, ce ai patit?
-S-a intors Yu. Este cu noi in clasa, daca ma recunoaste si o sa vrea sa fie cu mine, eu nu vreau sa ma despart de tine, te iubesc prea mult.
-Stai linistit nu o sa se intample nimic, o sa fiu langa tine mereu.
-Of, ce am facut sa te merit pe tine ca iubit. Esti prea bun. Te iubesc mult.
-Si eu te iubesc. Hai acasa acum, trebuie sa te odihnesti.
-Bine.
†††††††††††††††††††††††
Pov. Yu
Cand am intrat in clasa am vazut cel mai frumos baiat, aproape am cazut din picioare, imi venea sa o iau pe diriga in brate cand ma pus in banca cu el.
-Buna, numele meu este Erik, sper sa ne intelegem bine.
-Buna, cred ca ai auzit cum ma cheama, si eu sper sa na intelegem. Si ii fac din ochi, acesta roseste putin si se intoarce cu fata la tabla.
Of ce dragut este imi vine sa-l mananc cu totu, este pre simpatic. Dupa terminarea orei acesta iese pe hol in timp ce vorbea cu cineva la telefon, iar din greseala am auzit ce vorbea.
-Avem un coleg nou, si am crezut ca poate il cunosti vine din acelsi oras ca tine.
-.....
-Il cheama Ocurin Yu. Il cunosti?
-...
-Max, mai esti acolo.
-Hei, scuze ca ma bag, dar din greseala am auzit ce ai vorbit. De ce i-ai spus acelui baiat despre mine, si cine este Max?
-Am crezut ca te cunoste, si el este din acelasi oras ca tine.
-Eu nu cunosc niciun Max, deci nu cred ca el ma cunoaste, dar in schimb vreau sa cunosc pe alcineva, poate il cunosti. Este foarte frumos, si doamna diriginta m-a pus in banca cu el.
-Aaa, cred ca da, nu sunt sigur. Si incepe sa rada. Of cred ca ma topesc. Este prea frumos.
†††††††††††††††††
Pov. Yuki
- Max, cum te simti?
-Un pic mai bine acum, mergem sa mancam ceva.
-Da, sa sti ca am facut tocanita de legume, sper sa iti placa.
-Atat timp cat mancarea este facuta de tine este buna. Of doamne deabea astept sa ma intorc la scoala, m-am plictisit acasa.
-Maine mergem la scoala deci nu o sa te mai plictisesti, hai sa mancam ca daca ne mai luam cu vorba nu o sa mai mancam nimic.
-Dar mama nu a mai sunat, nu am mai auzit nimic de ea de cand eram in spital.
- A sunat aseara cat timp tu dormeai sa ne zic ca se duce in vizita la bunica, sau ceva de genu nu prea eram atent, mai mult dormeam.
-Aaa, bine, hai sa mancam.
*****************
Imi pare rau ca am intarziat cu capitolu dar nu prea am avut timp.
Sper sa va placa.😉😊😊
CITEȘTI
Iubire intre frati
RomanceCe se intapla atunci cand te indragostesti de un baiat si afli ca sunteti frati? Aceasta este poveste de dragoste a lui Yuki si Max. Cartea contine iubire intre persoane de acelasi sex (boyxboy), daca nu va place nu cititi.