Capitolu 12

1K 52 12
                                    

Pov. Yuki

Dupa ce m-am intalnit cu Erik am mers direct acasa, dupa ce am ajuns acasa am facut un dus scurt dupa m-am bagat in pat., dar in timpul acela a inceput sa-mi sune telefonu fix, am mers in sufrageri si cand am vazut cine ma suna am ramas impietrit. Am raspun, iar el a zis sa merg de urgenta la spital, ca vrea sa-mi zica ceva, in momentul acela am inchis direct si am fugit sa ma imbrac.

Am luat un taxiu pana la spital, cand am ajuns in dreptu spitalului am fugit pana in salon la el, cand am intrat si l-am vazut pe pat, si ca nu are nimic m-am mai linistit.

-Ce s-a intamplat de mai chemat la tine? ai patit ceva?

-Nu am patit nimic, doream sa-ti zic eva.

-Ce?

-Pai sti ca eu am zis ca nu imi amintesc nimic?

-Da, si ce vrei sa spui cu asta?

-Pai adevaru este ca imi amintesc tot, doar ca nu am vrut sa te fac sa suferi mai mult, deacat ai suferit deja.

-Dar cine a zis ca am suferit pana acum, doar nu mia venit sa cred ca suntem frati atata tot, dar eu inca te iubesc. Si cum adica ai mintit, de e ai facut asta, am crezut ca mai uitat si tu asa cum fac toti. esti cel mai rau,prostule. In timpul acela m-am apropiat de patul lui si am inceput sa plang foarte tare. De ce miai facut una ca asta? Esti cel mai rau.

-Imi cer scuze ca te-am facut sa plangi, si sa gandesti una ca asta, nu te-am uitat, dar nu asta era intentia mea, eu doream sa fi fericit.

-Eu sunt fericit cand sunt langa tine. Sa nu mai faci asta niciodat in viata ta.

-Promit ca nu o sa se mai repete, te iubesc.

-Si eu te iubesc.

Dupa ce am zis asta m-am bagat in pat langa el si l-am imbratisat. Il iubesc foarte mult, si nu vreau sa-l pierd si pe el, cum iam pierdut pe toti pe care iubeam, imi este pre frica sa raman singur, in timp ce ma gandeam a noi doi am adormit.

Pov. Max

Dupa ce am vorbit cu Yuki acesta a adormit in bratele mele. Este atat de dulce cand doarme, imi vine sa il mananc. Il iubesc foarte mult si nu vrea sa-l pierd, daca pateste ceva, o sa mor.Nu vreau sa mai sufar, si nici el sa nu sufere ca Yu, este pra fargil ca sa suporte ce a suportat l, si nu mai vreau sa pierd pe nimeni din cauza unor prosti facute de mine, doresc sa nu mai sufere nici unu, ci fericiti, mai ales Yu, acolo unde este, stiu ca ma vegheaza de acolo, si el mi la trimis pe Yuki, si ii multumesc ca a facut asta.

Si daca va intrebati cime este Yu, nu o sa va zic. Poate o sa aflati cand o sa-i zic lui Yuki despre el, sau poate nu.

Pov. Yuki

Cand m-am trezit am vazut ca era dimineata si Max nu era langa mine, am inceput sa ma panichez, dar in timpul acela max iesea de la baie doar cu un prosop pe el.

-Hei inbracate, nu mai umbla asa, si am aruncat cu o perna in el.

-Ce, nu iti place sa ma vezi asa? doar mai mai vazut si dezbracat, nu ar fi prima oara cand ma vezi.

-Da, dar atunci nu eram intrun spital, eram acasa, aicipoate sa vina cineva si sa te vada asa. Imbracate mai repede, poate o sa racesti, si nu vreau asta, ca eu nu o sa am grija de tine.

-De ce?

-Din cauza ca o sa iau si eu raceala, si nu vreau sa fiu racit.

-Bine, ma imbrac acum.

-Te asteptpe hol. Si in timpul acesta o sa ma duc la doctor sa-l intreb cat mai stai aici.

-Bine sa vi repede, te iubesc.

-Si eu, pa.

Dupa ce am iesit din salonul lui Max, am mers la doctor, ca sa-l inteb cat mai sta aici, parca mi s-a acrit mie de spitalu acesta.Am ajuns in dreptu cabinetului docorului, am ciocanit la usa iar acesta mia zis s intru.

-Buna ziua, am venit sa va intreb cat mai sta Max internat.

-Buna ziua, pai nu mai are mult de stat maxim 4 zile, chiar si mai putin, daca nu il mai doare nimic.

-multumesc de informare. La revedere.

-La revedere.

Dupa ce am plecat din cabinetu doctorului am mers la Max ca sa ii zic ce mia zis doctorul. Cand am ajuns in dreptul salonului sau, am surprins o conversatie intre el si cineva cu care vorbea la telefon.

-De ce nu intelegi ca Yu nu mai este? Pentru ca sunt cu Yuki nu in seamna ca lam uitat, inca il mai iubesc, dar nu mai vreau sa traiesc in trecut, el face parte din trecutul meu intunecat, acumsunt alt Max, nu mai sunt acelasi, si te rog fumos sa nu imi mai aduci aminte de acel inputit, din cauza lui Yu nu mai este, si a trebuit sa ma mut, daca nu era el eu inca traiam fericit acolo, dar totusi ii multumesc pentru un lucru, din cauza lui am putut sa-l intalnesc pe Yuki. La revedere, si sper sa nu ma mai suni,nu mai am nicio legatura cu acel oras, sau cu locuitorii acestuia. In timpul acela eu m-am dezechilibrat si am cazut inauntru, m-am ridicat repede in picioare, iar el si-a bagat telefonu in buzunar.

-Ce faci aici, ai terminat de vorbit cu doctorul, ce a zis cand pot sa vin acasa?

-Da am vorbit si a zis ca mai stai vreo 4 zie, iar daca nu te mai doare nimic, poti pleca mai devreme. Dar am o intrebare.

-Si care ar fi aceea?

-Cu cine vorbeai la telefon?

-Pai.....

*************************************

Buna,va salut din Italia acum, mi-am pierdut telefonu si nu prea am mai intrat as mult pe Wattpad, si daca intram stateam maxim 5 minute daca aveam timp, sper sa va palca acest capitol. La revedere. 👋👋👋👋👋😘 😘

Iar acesta este Yu, ca sa aveti o imagine cu el macar

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Iar acesta este Yu, ca sa aveti o imagine cu el macar. 😘😘 👋👋👋

Iubire intre fratiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum