Pov. Yuki
A trecut 2 luni de cand sunt impreuna cu Max, lucrurile intre noi decurg foarte bine, si usor, am hotarat impreuna sa nu facem pasu urmator in relatie pana nu o sa fim pregatiti amandoi, la scoala toata lumea a aflat ca formam un cuplu, uni chiar ne-au felicitat, iar alti se uitu cu scarba, dar pe mine nu ma intereseaza ce zic cei din juru nostru atat timp cat sunt fericit si am persoana draga langa mine nu imi trebuie nimic. Acum sunt la liceu impreuna cu Erik din cauza ca Max a ramas acsa ca sa rezolve o problema.
Pov.Max
Sunt acasa si astept sa vina parintii mei ca au zis ca lau gasit pe baiatu acela care imi este frate si vor sa mi-l prezinte.
- Max, acel baiat nu a vrut sa vina din cauza ca nu vrea sa ne cunosca, am aflat ca este cu tine in liceu, noi avem doar o poza cu el, poate il convingi sa vina sa ne cunoasca, aici este poza lui. Dupa ce termina mama de vorbit imi intinde o poza, cand am vazut cine se afla in poza mi-a cazut fata,parca nu-mi venea sa cred.
- Eu cred ca va bateti joc de mine, cum Yuki sa fie fratele meu, nu are cum.
- Deci il cunosti pe acest baiat?
- Cum sa nu-mi cunosc iubitu?
- Ceee? Yuki este iubitu tau, si noua de ce nu ne-ai zis?
- Urma sa va zic astazi, vroiam sa-l anunt ca vom lua cina cu voi.
- Si ce o sa faci pana la urma este fratele tau. se baga in seama si tata care nu a zis nimic pana acum, tot nu-mi vine sa cred ca este fratele meu, eu nu vreau sa ne despartim este cel mai bun lucru ce mi s-a intamplat pana acum, nu vreau sa ne despartim il iubesc prea tare.
- Hei Max, ce s-a intamplat?
- Mama nu vreau sa ma despart de el, il iubesc prea mult ca sa ma despart de el, nu vreau sa se intample asta. Nu vreau sa-l pierd si pe Yuki cum l-am pierdut pe....
- Sssstt, nu o sa va despartiti, promitem ca nu o sa-i zicem ca este fiul nostru atat timp cat te face fericit pe tine, si el este fericit va uram numai fericire.
- Multumesc, va iubesc foarte mult, si va multumesc ca ati facut toate acestea pentru mine. dupa ce am zis toate acestea i-am luat in brate si am inceput sa plang, am cei mai buni parinti.
CITEȘTI
Iubire intre frati
RomanceCe se intapla atunci cand te indragostesti de un baiat si afli ca sunteti frati? Aceasta este poveste de dragoste a lui Yuki si Max. Cartea contine iubire intre persoane de acelasi sex (boyxboy), daca nu va place nu cititi.