Pov. Yuki
De ce mereu cand sunt langa el este diferit, de fiecare data cand nu sunt langa el se comporta foarte urat si agresiv, eu vreau sa il descopar pe adevaratul Max, nu pe cel pe care vrea el sa il vad, simt ca sunt indragostit de un fals. De ce mereu cand adug vorba de Yu este diferit, parca inca lar iubi, de fiecare data cand este langa el il priveste cum m-a privit pe mine la inceput, acum ma priveste ca pe un prieten, el zice ca ma iubeste dar nu mai cred, din seara aceea nu mai am incredere in el, am zis sa-l iert dar nu cred ca am facut alegerea corecta.
In urma cu 4 zile
Ma intorceam de la Erik, am fost in vizita pe la el ca nu am mai fost de mult, am vrut sa vin impreuna cu Max dar a zis ca are treaba si nu poate veni, asa ca am plecat singur, mi se parea ceva schimbat la Max, nu mai era la fel de zambaret cum era la inceput, parca mi-ar fi ascuns ceva, dar nu am bagat de seama, am cerzut ca are o faza mai nasoala si l-am lasat in pace, nu iam pus intrebari, am crezut ca o sa devina din nou Max al meu, dar nu mai cred asta acum.
Cand am ajun acasa se auzeau sunete ciudate care vin din camera mea si a lu Max, asa ca m-am dus sa vad ce se intampla, in camera era Max cu un baiat, nu am recunoscut baiatul la inceput dar cand a vorbit mi-am dat seama ca este Yu, nu imi venea sa cred ca ma inselat cu fostul lui, am crezut ca ma iubeste pe mine, partea cea mai ciudata a fost cand ia spus lui Yu pe numele meu, in momentul acela am plecat de acolo si m-am dus la Erik, i-am povestit tot ce s-a intamplat, iar el mia zis sa astept pana maine si sa vorbesc cu Max.
A doua zi cand m-am dus acasa Yu nu mai era, iar max dormea foarte adanc asa ca am zis sa astept sa se trezeasca, dar cand s-a trezit cea ce a spus ma lasat cu gura cascata.
-Yuki, ti-a placut aseara, sa mai avem nopti dinacestea.
In momentul acela m-am ridicat in picioare si i-am dat o palma peste fata, acesta a incepu sa tipe la mine. In momentul acela a vazut ca el nu este Max al meu, el nu ar fi tipat niciodata la mine, l-am lasat sa tipe, si dupa ce a terminat iam spu tot ce am vazut aseara, acesta a zis ca nu este adevarat, ca tine minte ca am venit in camera si am sarit pe el.
Prima data nu am vrut sa-l cred dar ma convins cum face de obicei, am zis sa-i mai acord o sansa, dar regret ca nu m-am despartit de el atunci, acum sufer ca un bou ce sunt.
Am crezut ca totul va reveni la normal, dar Max incepea sa nu mai vina cu serile acasa si defiecare data cand il intrebam zicea ca nu este treaba mea, si sa nu il mai controlez ata ca nu este un copil mic si ca stie ce face, intr-o dseara l-am urmarit sa vad ce face, dar am regretat imediat. acesta intrase intr-un bar si a iesit la brat cu un baiat ce semana izbitor de mult cu Yu, i-am urmarit pana ce am ajuns in fata unui hotel, nu am avut curajul sa-i urmaresc pana la capat, asa ca am plecat de acolo in fuga si plangand.
Cand am ajuns acasa, i-am luat toate hainele lui Max din dulap si i le-am bagat intr-un geamantan, si il lam pus in fata usii. Cand acest s-a intors acasa a inceput sa tipe la mine ca ce cauta geamantanul lui in fata usii, i-am zis ca il dau afara din casa, sa nu ma mai caute niciodata, si ca ma despart de el. acesta a plecat fara sa mai zica ceva. Am crezut ca o sa ma inpace dar a plecat.
Din ziua aceea nu am mai vorbit cu el si nici nu l-am mai vazut, toti ziceau ca a plecat di tara, sau ca a murit, sincer chiar nu imi mai pasa.
Au trecut trei ani de atunci am absolvit liceu cu nota maxima si acum sunt la o facultate renumita in tara la noi.
Yu sia cerut scuze de la mine pentru cea ce a facut, si acum este intr-o relatie cu Erik, la inceput nu am crezut ca o sa le mearga acesta relatie, dar m-am inselat. Acum am devenit cei mai buni prieteni. Am incercat si eu sa fiu cu cineva dar nu a mers, de fiecare data il comparam cu Max, iar el nu a mai suportat asat si s-a despartit de mine.
Am invatat o lectie importanta, sa nu am incredere in nimeni, pana si cel pe care il credeai apropiat, te poate trada.
Acum sunt un om diferit, nu mai sunt blegul de Yuki de la inceput, acum numele meu este Derek, si nu mai am incredere in nimeni, nici macar in Erik si Yu, stiu ca mi-au fost alaturi in clipele grele, dar i-am auzit o data cum vorbeau de min, si nu mia placut, atunci i-am batut, dar ne-am inpacat inapoi, chiar daca relatia nu mai este cum era la inceput. Acum toti se tem de min, pana si cel pe care il credeam cel mai puternic se teme de mine.
Nu am dorit sa ajung asa, dar viata mia dat o lectie pe care nu o so uit niciodata, i-am pierdut pe toti care erau alaturi de mine, pana si parintii mei adevarat au disparut, dupa ce Max a disparut, ei au plecat in alta tara si nu s-au mai intors, singuri mei parinti pe care chiar i-am considerat asa sunt morti.
Sper ca o sa am parte de o iubire adevarat, dar nu sunt sigur, dupa ce l-am pierdut pe Max, nu am mai iubit la fel, acum ma axsez mai mult pe facultate, si sper sa nu-l mai intalnesc pe Max, dar stiti cu se zice speranta moare ultima.
******************************************************
Buna, mai sunt doua capitole si se termina cartea.
Sper sa va placa acest capitol, si sa-mi scrieti in comentari daca vreti final trist sau vesel, depinde de voi ce vreti, si ne vedem data viitoare.
CITEȘTI
Iubire intre frati
Storie d'amoreCe se intapla atunci cand te indragostesti de un baiat si afli ca sunteti frati? Aceasta este poveste de dragoste a lui Yuki si Max. Cartea contine iubire intre persoane de acelasi sex (boyxboy), daca nu va place nu cititi.