Capitolu 10

906 71 4
                                    

Pov. Max

In timp ce tranversam soseaua sa merg acasa nu prea eram atent la ce se intampla in jur, iar din partea opusa venea o masina, oricum viata mea s-a sfarsit cand Yuki s-a despartit de mine deci de ce sa mai sufar. In timp ce ma gandeam ce sa fac daca sa ma feresc sau nu masina deja daduse peste mine, deci adio, dupa ce am atins asfaltu totul s-a facut negru.

Pov. Yuki

Tot nu imi vine se cred caax ma mintit in halu acesta, stiu ca nu este vina lui si ca el vroia sa ma protejeze si sa nu sufar, dar macar trebuia sa-mi spuna pana la urma eram iubiti, nu sa ma minta. Oricum nu prea pot sa stau suparat pe el, si atunci in parc m-am chinuit sa zic acele cuvinte, mane o sa ma duc la el si o sa clarific tot, in seara asta eram pre bulversat de la faza cu tentativa de rapire si restu ce sa mai intamplat. Asuns acasa ma duc fac un dus si dupa ma pun in pat si adorm instant.

†††††††††††††††††††††††

De dimineata dupa ce ma trezesc si imi fac rutina ma imbrac repede si ma duc la Max acasa ca sa vorbesc cu el. Ajuns in fata casei sale imi fac curaj si ciocan la usa. Astept cateva minute si usa se deschide si in fata mea apare Yura sau mama cu o fata foarte palida.
-Hei Yuki, ce faci aici?
-Am venit sa vorbesc cu Max, unde este?
-Nu sti?
-Ce sa stiu?
-Max este in spital a avut aseara un accident.
-C..ce, te rog sa-mi spui ca este doar o gluma, nu are cum,am venit sa-mi cer iertare iar el este in spital nue adevarat, nu are cum sa ma paraseasca si el, nu o sa il las.Dupa ce am terminat de vorbit am cazut in genunchi si am inceput sa plang. Mama ma luat si ma bagat in casa ma asezat pe canape si mia dat un pahar cu apa. Dupa ce m-am mai linistit am mers impreuna cu mama la Max la spital.

Pov. Max

Nu stiu ce s-a intamplat cu mine, in juru meu este doar negru. Aud o voce cum ma striga sa ma trezesc, si imi repeta in continu ca ma iubeste, mi se pare foarte cunoscuta dar nu stiu cine este, incerc sa-mi descid ochii dar nu pot. In juru meu era nu mai galagie nu stiam ce se intampla cu mine, pana la urma am reusit sa deschid ochi iar in fata mea era un baiat super dragut. Cand ma vede ca sunt treaz incepe sa planga si sa isi ceara scuze.

-Dar tu cine esti?

-Cum adica cine sunt, sunt Yuki iubitu tau.

- Imi pare rau dar nu te cunosc.Si in momentul acela a inceput sa planga, am vazut cum mama intra cu un doctor ca sa ma consulte. Dupa ce doctorul lea zis ca am o piedere de memorie , piticu sau Yuki, cum a zis ca il cheama, a inceput sa planga foarte tare, iar mama la luat in brte si a inceput sa-i zica ca totu o sa fie bine. Deci mi se pare foarte ciudat ca mama sa se comporte asa.

Iubire intre fratiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum