Capitolul 16

651 42 4
                                    

Pov. Yuki

-Max, trezestete trebuie sa ne pregatim de scoala.

-Inca 5 minute, si promit ca ma trezesc.

- Acum te trezesti alfel arunc cu apa pe tine. Cand a auzit asta imediat era in picioare.

-Gata, m-am trezit.

Dupa ce am facut amandoi rutina de dimineata, ne-am imbracat si am mers direct la scoala. Imediat ce am intrat pe poarta liceului l-am vazut pe Erik stand de vorba cu cineva, nu stiu cine este, cred ca este Yu. Am inceput sa mergem la ei iar cand am ajuns in dreptul lor am observat ca Max nu se mai misc asa ca l-am tras de maneca ca sa se miste.

-Hei Erik, ce faci, si cine este el.

-Bine, iar el este...

-Yu ma numesc, tu?

-Yuki, iar el este Max.

-Incantat de cunostinta.

-La fel si noi.

-Tu de ce nu vorbesti Max?

-Nu am ce.

Pov. Max

Cand l-am vazut langa Erik imi venea sa fug acasa, dar din cauza lui Yuki am ramasa, nu stiu ce reactie va avea cand o sa ma vada, dar sper sa nu se sperie si sa inceapa sa planga.

-Tu dece nu vorbesti Max?

-Nu am ce.

Cand am vazut ca nu ma recunoaste mi s-a luat o piatra de pe inima, dar tot ma intreb de ce nu-si mai aduce aminte de mine.

-Pot sa-ti pun o intrebare Yu?

-Spune Yuki.

-Ai avut vreodata un accident?

- Da am avut, si pe urma acestuia am uitat ultimi 5 ani din viata, dar nu conteaza, acum ma simnt mai bine. Si chiar nu ma intereseaza ce am facut in acei ani, acum sunt o persoana noua, deci ma simt ok cu asta,ma simt de parca am primit un dar.

Iubire intre fratiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum