Pov. Max
De cand Yuki s-a despartit de mine umblu prin lume, vreau sa ma regasesc pe mine, tot cea ce i-am facut lui Yuki a fost intentionat, nu am vrut sa-l ranesc, dar asa era mai bine, stiu ca daca ramaneam impreuna urma sa fie ranit, de cei care nu ne vor impreuna, in ziua in care i-am zis lui Yu sa ma drogheze ca sa pot sa-l insel pe Yuki cu el, ca altfel nu puteam il iubeam prea mult ca sa-i fac asa ceva, am primit un mesaj de la un numar necunoscut si a zis ca o sa omoare pe toti dragi daca nu ma despart de Yuki, si din cauza ca am fost prost am ascultat de el, dar in urma cu cateva luni am aflat cine a fost, prima data am crezut ca gresesc dar s-a dovedit ca este adevarat, nu o sa-l iert niciodata pe tata, stiu ca ma iubea dar nu trebuia sa faca asta, credea ca relatia mea cu Yuki o sa ma distruga si nu o sa mai fiu asa de rece cum eram inainte si ca o sa renunt la cea ce faceam inainte, acum regret atat de mult ca el nu a crezut in relatia mea si nici in puterea mea, asa ca acum nici eu nu mai cred in el, a zis ca ii pare rau dar nu il cred.
Dupa un an de cand Yuki s-a despartit de mine am ajuns foarte rau, incepusem sa ma droghez sa bat oameni, si multe lucruri oribile, dar intr-ozi la-am vazut pe Yuki, as fi vrut sa ma duc la el si sa-i spun ca il iubesc dar imi era frica ca cei care ma urmareau o sa-i faca rau, asa ca am ramas acuns, acum as vrea sa ma duc la el, dar imi este frica ca ma va respinge si ca va rade de mine, am auzit ca a devenit foarte puternic si ca nu mai lasa pe nimeni sa se aprope de el.
In primul an am tiunut legatura cu Erik, el imi spune tot ce face Yuki dar nu am mai putut sa tinem laegatura din cauza ca cei care ma urmareau au zis ca o sa-i faca rau daca mai vorbesc cu el, asa ca nu am mai vorbit de atunci. Acum astep sa vad ce pot face in continuare.
De cateva saptamani ma tot gandesc daca sa ma duc la Yuki si sa-i cer scuze sau daca sa raman aici departe de el. Acum ca nu ma mai urmareste nimeni nici nu stiu ce sa fac, daca aveam pe cineva sa-mi dea un sfat , dar nu am. Mama a murit intr-un acident iar tata ma uraste, si este la inchisoare, acum as fi vrut sa fie Yuki langa mine dar nu este.
Peste doua zile am un meci in orasul lui Yuki nu prea as vrea sa ma duc dar nu am de asles, daca castig lupta asta o sa fiu cel mai bun, de cand a aparut Derek, toti imi spun ca sunt o furnica pe langa el, m-am antrenat ata de mult pentru lupta asta, dar de cand am aflat ca este in acel oras nu prea as vrea sa ma duc, dar daca nu ma duc toti o sa creada despre mine ca sunt un las.
Cred ca o sa ma duc, oricum Yuki nu o sa afle ca am fost acolo, el nu iubeste bataile asa ca nu o sa stie niciodata.
Pov. Yuki (Derek)
De cateva zile in coace ma simt foarte ciudat, am un sentiment ca ma urmareste cineva dar de fiecare data nu este nimeni acolo, parca am inebunit.
In cateva zile o sa am o lupta cu un baiat care cica se considera mai bun decat mine, nu a vrut sa-si spuna numele asa ca doar astept sa vad cine este acest baiat. Amauzit ca inainte era foarte puternic dar ca adevenit moale de cand s-a despartit de iubita sau era iubit nu imi mai aduc aminte, dar ce stiu sigur este ca o sa-l bat mar sa nu se mai indoiasca niciodat de mine.
Acum doua zile Erik a venit la mine sa-mi spuna ca cica Max a muri, dar cand am auzit numele lu ala l-am batut atat de tare ca nu s-a mai putut ridica de jos, nu am vrut sa fiu ata de rau dar daca nu faceam asta nimeni nu se mai temea de mine, stiu ca este prietenu meu dar chiar nu suport sa aut numele acela, cand ma gandesc la el ma simt ata de josnica ca l-am lasat sa plece asa, trebuia sa-i cer explicati, sa-l intreb de ce a facut asta, dar am fost prea las si mia fost frica. Acum o sa regret toata viata, acum ca stiu ca este mor, ma simt foarte prost, l-am iubit prea mult.
Imi este ata de dor de zilele in care eram fericiti, de zilele in care imi spunea ca ma iubeste, de acele zile in care eram toti patru eu, el, Erik, si Yu, dar acum mam schimbat ata de mult in cat si Erik se fereste de mine, pana si Yu azis ca ma uraste si ca daca ar fi fost Max aici era foarte dezamagit de mine, dar nu ma pot schimba acum, asta sunt acum sunt un om fara inima, care si-a pierdut familia si persoana iubita.
Acum ceva timp a venit la mine un baiat care a spus ca ma place, am incercat sa fiu cu el, dar acest sia dorit doar popularitate, asa ca m-am despartit de el imediat, acum ma gandesc daca eram acest baiat atunci cand l-am intalnit pentru prima oara pe Max, ar mai fi stat cu mine sau mar fi ignorat....
***************************************
Mai este un capitol si se termina cartea.
Sper sa va placa acest capitol.
CITEȘTI
Iubire intre frati
RomanceCe se intapla atunci cand te indragostesti de un baiat si afli ca sunteti frati? Aceasta este poveste de dragoste a lui Yuki si Max. Cartea contine iubire intre persoane de acelasi sex (boyxboy), daca nu va place nu cititi.