2.Deo

3.7K 138 17
                                    

L:Zasto si izasla u pratnji jednog decka i jos se javila jednom decku?!
S:I zasto smrdis na cigarete?!!
L i S:ANABELA UBICEMO TE!
Ja:Nemojte netreba vam jos zatvor.
Filip je onaj decko koji je isao pored mene i upoznala sam ga na hodniku a onaj drugi je Uros i on mi je pomogao da dodjem do ucionice jer nisam znala gde je i Filip ima devojku a to je ona sto je isto isla pored mene i zove se Helena.
L: A cigare?
Ja:Pa popusila sam samo jednu zato sto sam se iznervirala.
S:A zasto si se iznervirala?
Ja:Pa izbacila me je nastavnica napolje sa casa zato sto kad sam sela u zadnju klupu Uros je seo pored mene a ja sam ga pitala zasto i ona nas je izbacila napolje.
L:Izbacena si sa casa prvog dana skole?!
S:Pricala si sa dva decka i jos si i u tim farmerkama!!!
Ja:Ups?

Znala sam da cu biti kaznjena pa sam samo cekala da mi kazu sta ce to ovaj put biti.
L:Odsad cemo te pratiti svaki dan do skole i do ucionice i cekati te ispred skole!

Ijao i ovako su bili ne podnosljivi a sta ce sad tek biti.

Otisla sam gore u sobu i legla na krevet. Uzela sam telefon i videla poruku sa nepoznatog broja.
Xx:Cao mala.

To je sigurno Uros.
Ja: Ne zovi me MALA! I odakle ti moj broj?
U: Zini da ti kazem.
Ja:Evo zinula sam.
U:Nisam mislio bukvalno i idalje ti necu reci.
Ja: Bas si smor.
U:Sta je bilo sa tvojom bracom posto vidim da si prezivela?

Ispricala sam mu za kaznu.
U:Jadna ti.
Ja:Sad bukvalno necu moci nista da radim a kamoli da ce da me puste da idem u grad.
U:Koliko oni imaju godina?
Ja:18 i 20 i nebi trebalo da se dopisujem sa tobom jer sve mogu da vide.
U:Mozda je onda bolje da prestanemo da se dopisujemo?
Ja:Jeste.
U:Vidimo se onda u skoli.

Mislim da su Stefan i Luka vec primetili tako da ce verovatno i sad proveriti preko neke cudne spravice za agente.

Sisla sam dole na veceru i videla da su na stolu palacinke.

Vecerala sam i otisla u sobu i krenula na spavanje.

Uzela sam telefon i usla na instagram. Videla sam nekoliko zahteva za pracenje. Videla sam da su svi prijatelji iz nove skole. Prihvatila sam ih. Ostavila sam telefon i zasapala.

****

Cujem zvuk groznog alarma. Ugasila sam ga i ustala.

Spremila sam se za skolu i sisla dole. Usla sam u auto.

Uros i Stefan su usli u kola.

Stigli smo ispred skole a oni su me stvarno otpratili do ucionice.

Videla sam da su H i F vec bili na svojim mestima pa sam im prisla. Javili su mi se.

Sela sam iza njih. Vidim da Uros jos nije dosao.

Uros ulazi minut pre zvona i seda pored mene. Ne bunim se jer znam da nema vajde. Javljam mu se i on meni.

Na cas ulazi nastavnica i pocinje dosadna istorija.

Cas se zavrsio i otisla sam do svog ormarica.

Krenula sam da se vracam u ucionicu i presrele su me tri devojke koje su identicne barbikama.
Xx:Nemoj da si se vise ikada priblizila mom decku!
Ja:Kome?
Xx:Urosu mom decku!
Ja:Izvini ali nisam znala da se on muva sa barbikama.
Xx:KAKO SI ME NAZVALA??!!
Ja:Barbika. Ali sad bi stvarno da idem netrosi mi se vreme na nepotrebne osobe.

Otisla sam do ucionice a Helena mi je prisla.
H:Sta je htela Anita?
Ja: Mislis barbika?
Prasla je u smeh i rekla da.
Ja:Ma nista samo mi je reka da se klonim Urosa jer je on njen "decko".

Prosao je i zadnji cas. Izasla sam iz ucionice a ispred su me cekala moja braca.

Pitala su me kako je bilo u skoli.
Ispricala sam im za barbike. Pukli su od smeha.

Stigli smo kuci.
____________________________________
Nadam se da vam se svidja molim vas com i vote mnogo mi znaci a vama je to samo malo.

MalaWhere stories live. Discover now