9.Deo

2.4K 108 7
                                    

Zraci sunca me bude. Neki lep osecaj mi prodje telom kad se prisetim veceri od juce.

Pokusam da ustanem ali osetim snazne muske ruke obavijene oko mene. Okrenem se i vidim da je on vec budan. Ponovo pokusam da ustanem ali me ne pusta.

Ja:Moram ne WC.
U:Mhmm
Ja:Pa da li bi me molim te pustio da odem do WC-a?
U:Moras prvo da me poljubis.
Poljubila sam ga ali u obraz da bi ga zezala.

U:Ne u obraz!

Poljubila sam ga u usta ali na blic, pokusala sam na blic ali je on produzio poljubac.

Pustio me je da odem u kupatlo. Obavila sam jutarnju higijenu i vratila se u sobu.

Uros vise nije bio u sobi ali je bila neka odeca na krevetu i papiric na kom je pisalo da obucem to.

****
Sisla sam dole i videla da je dole bio samo Uros i da su svi ostali spavali.

Ja:Ukiii hoces da probudimo ostale?
U:Moze.

Verovatno je mislio da cemo lepo i polako da ih probudimo ali ja ne bih bila ja kad bi to dopustila.

Ja:Stefana i Luku cu da probudim tako sto cu da vrisne i stavicu vestacku krv i pravicu se da sam mrtva.
U:Nisi normalna ali plan je i vise nego savrsen.

Oni su inace spavali u istoj sobi da bi bilo mesta za sve.

Popeli smo se gore i on je otisao da probudi Marka i Bokija.

Ulazim u sobu a ovo dvoje naravno spavaju kao zaklani.

Pre nego sto sam usla naravno stavila sam krv i skroz se sredila.

Ponela sam noz i stavila ga na pod a onda sam bacila jastuk kroz prozor da izgleda kao da neko bezi a ja sam kao pala i vrisnula.
I Stefan I Luka su brzo ustali I poceli da vicu i zovu hitnu a ja sam pokusavala da se ne nasmejem zato sto bih onda upropastila plan.

Kad sam već čula da govore hitnoj gde da dodju počela sam da ckravam od smeha.

L i S:ANABELA, ZLOTVORE JEDAN LUCIFERU TAKO SI MRTVA ZBOG OVOGA!!!!

Počela sam da trčim po kući tražeći Urosa da me spase.
Svi su već bili budni i u tom trenutku sam ga videos okrentog ledjima.

Skočila sam na njega,a on me je uhvatio.

Ja:Molim te me spasi žele da me ubiju.
U:Hahaha ne dam te ja bre.

Dotrčali su do nas a Uki je stao a kad je video njih počeo je i on da se smeje pa su i svi ostali došli i prasnuli u smeh.

****
Doruckovali smo I onda su svi otišli kući zato sto sutra idemo u školu.

Luka je i dalje morao da se pravi kao da je u vezi sa Kaćom pa su oni poljubili i ispozdravljali, i ako ni jednom od njih dvoje nije smetalo.

Smislicemo kako i njih dvoje da smuvamo.

Uroš P.O.V.
Šetam do kuće i razmišljam šta se sve izdešavalo i koliko sam srecan.

Mi smo se još od onog dana kad smo se upoznali družili po školi i tako to, ali nisam mogao da izdržim da budemo samo prijatelji.

Stigao sam ispred kuće i ušao.

Moji roditelji inače ne žive samnom i mojom sestrom(14 god), ali ni ona nije trebala da ide samnom samo sto oboje nismo želeli da se odvajamo pa je i ona došla.

Odlazim do njene sobe da vidim šta radi i zatičem je kako priča sa nekim na telefonu kad skontam da je neki dečko uzmem joj telefon i pravim se da je njen glas.

Ja:Izvini ne možemo nigde da se nadjemo zato sto si ti jedan kreten.

Kiki me sve vreme udara i pokušava da mi uzme telefon,ali je znatno manja od mene.

Xx:Molim Kristina šta se desava.
Ja:Ništa se ne dešava nego si ti jedan kreten i nemoj da si me ikad vise zvao.

Prekinuo sam i vratio joj telefon.

K:Stoko jedna sram te bilo taman da se smuvamo, a sad neće hteti ni da razgovara samnom.
Ja:Vidi ako je pravi dečko onda Neve odustati od tebe a i svakako bolje ovako dok ga je ne upoznam da proverim da li je on u redu.

Samo je prevrnula ocima pa je počela mene da ispituje oko Bele,pa sam joj sve ispričao.

Ručali smo a onda je svako otišao u svoju sobu.
***********************
Pa hej gajs evo me posle dugooo vremena i stvarno mi je zao sto nisam izbacivala ali uopste nisam imala tek jer se skroz pokvario pa sam pre par dana dobila novi ali sam sa androida prešla na iOS.
Pa sam onda i slavila rodjendan Itd. Da ne dužim stvarno mi je zao i nadam se da će vam se svideti nastavak.

MalaWhere stories live. Discover now