Upravo mi se zavrsila skola i sada ce Helena da dodje da bi nas plan pretvorili u realnost.
Jos uvek nisam rekla Stefanu ali sacu.
Ulazim u kucu i vidim Stefana u kuhinji.
Ja:Cao kuci je Luka?
S:Ne sto?
Ja:Savrseno smuvacemo Kacu i Luku.Objasnim mu moj i Helenin plan.
S:Kako si bese ono uspela da pobegnes iz ludnice posto mislim da bi trebalo da se vratis?
Ja:STEFANE!
S:Dobro samo se salim. Odlicno, onda kad dolazi Helena.I bas u tom trenutku zacujemo zvono.
Ja:Mi o vuku,a vuk na vrata.
Helena udje i krenemo u ispunjavanje plana.
Na pamet mi je palo još nešto savršeno.
Ja:Imam još jednu ideju.
S:O ne... Znam taj izraz lica.
H:Šta ti je palo na pamet?
Ja:Luka i Kaca će morati da bude bez majce kad udju u kupatilo. Kaca će biti ukupatilu,ali već samo u brusu,a onda ću ja zamoliti Luku da udje u kupatilo i da mi doda nešto i ako već ne bude bez majce tražiću mu njegovu majcu. Ali mislim da će on već biti bez majce.
S:Jojj ne daj Bože da odlucis i mene da smuvas sa nekim.
Ja:Hahahah i za to sam već razradjivala plan.Stefan se prekrstio,a Helena i ja smo prasle u smeh.
Ja:Dobro idem ja sad da zovem Kaću da dođje. Sa kao idemo da se spremamo za grad.
********
Helna Kaca i ja se kao spremamo i Kaca je vec bez majce jer sam joj je ja uzela pod izgovorom da će nositi neku mojoj ali da ću joj dati kad se nasminkamo da se ne isprlja.Ja:Kaca ajde idi se ti prva sminkaj pa će mo nas dve.
K:Ok.Otišla je u kupatilo,a ja sam brzo otrcala do Lukine sobe da ga zamolim da mi nešto doda jer nemogu da dohvatim.
Ušao je u kupatilo i bas u tom trenutku sam ja brzo zakljucala.
Helena Stefan i ja smo počeli da se smejemo.
L:Helena pustaj me odavde ovde je Kaca i nema majcu,a i mi se samo pravimo da sko u vezi!
Ja:Ne brini bato dok se nesmuvate neću vas pustiti,a i bolje požurite jer ću vam pojacavati temperaturu u kupatilu,pa će te morati još više da se skinete.
L:Oh Helena biće ri bolje da te nevidim kad izdjem odavde.Pokušao je da obije bravu,ali nisam ja tako glupa da zaboravim da je on agent pa sam još ranije namestile da ne može da je obije. Hahahah bas sam zla.
S:Mi vas sad ostavljamo ali ce mo sve posmatrati tako da dok se nesmuvate nećemo vas pustiti.
L:Brate,zar i ti?
S:Pa kako da odbijem da učestvujem u ovako brilijantnom Belinom planu,naša sestrice je stvarno pametna!
Ja:Znam da sam pametna.
S i L:Narcisu!!Nasmejala sam se na to,a onda smo Helena Stefan i ja izasli iz sobe i na kamerama posmatrali šta rade ovo dvoje.
Hmmmm...moram još malo da im zabiberim.
Uzmem i pojacam tepmpraturu u kupatilu.
Luka P.O.V.
Mislim da sam u trenutku kad sam shvatio šta Bela namerava hteo da ie ubijem,ali je mogu da poreknem da mi se Kaca dopada. Mislim kome se nebo dopala ravna plava kosa do kraja ledja prelepo lice i preslatki i u nekim trenutku kada želi da te ubije strasne oči,kao mene pre neki dan kad sam je zezao.O ne upravo sam zvučao kao neki zaljubljeni tinejdžer.
Kada sam uso u kupatilo i video je bez majce hteo sam da joj pridjem i počnem da je ljubim a taj poriv se povecao još više kad sam video kako se zacrvenela kad sam je video i počela da vrsti i vice da se okrenem.
Iskreno bilo mi je smešno,ali sam se okrenuo i jedva izdržao da ne prasnem u smeh.
K:Ne smej se kretenu. Uopšte nije smešno.
Tu vec nisam mogao da izdržim i pao sam na pod i počeo da se smejem.
K:NESMEJ SE BUDALO!
Počeo sam još više da se smejem ako je to uopšte bilo moguće.
K:Ma prekini kad ti kažem a sad još i mene zasmejavas.
Na se i ona počela smejati.
Odjednom je pocelo da mi bude još toplije a kako vidim i njoj.
Ja:Joj Anabela ubicu te kad mi dodjes ruku.
K:Pomocicu ti u tome.I na to smo se oboje ponovo nasmejali.
Ne mogu više da izdržim pretoplo mi je u zimskoj trenerci.
Ja:Ja moram da skinem trenerku.
K:Da se nisi usudio i ja trpim!
Ja:Pa možeš i ti svoju da skines meni nesmeta.
K:Kretenu mesa više 15 godina nego 22 pa se i ponasaj u skladu sa njima.
Ja:Pa bas se tako i ponašam.Samo i prevrnula ocima a ja sam se nasmejao.
Počeo sam da skidam trenerku a ona je počela da vrišti.
Nisam mogao da se su držim pa sam počeo gromoglasno da se smejem i idem nazad od tolikog smejanja i na kraju sam se okliznuo na vodi i kao u crtanom pao na ledja.
Na šta smo oboje počeli da se gusimo od smeha. Mislim da će ono troje misliti da smo stvarno mentalno poremećeni.
Dok se ona smejala ja sam brzo skinuo trenerku i kad se okrenula ka meni brzo je skrenula pogled.
K:Budalo oblaci se.
Ja:Ali toplo mi je i vidim da ne mozes da skines pogled sa mog savršenog tela.
K:I onda ti kažeš da je Bela umišljena pa ona je za tebe ništa.
Ja:Oh veruj mi samo je nisi dobro upoznala.
K:Joj umrecu pretoplo mi je.
Ja:Pa ja sam ti lepo rekao da se skines a ti nećeš.
K:Ma sigurno ću se skinuti samo za tebe mog "dečka".
Ja:Pa ja ti jesam "dečko".Oboje smo se nasmejali na to.
Ne mogu više da izdržim prelepa je kad se smeje a još tako crvena,ma nema šanse.
Približio sam joj se počeo strastveni poljubac,prvo je bila zbunjena a onda je počela da uzvraća.
Kad smo ostali bez vazduha prekinuli sko poljubac i odlucio sam da je pitam da mi bude devojka.
Ja:Katarina ti se meni mnogo svidjas svidjas mi još od onog dana kad sam te prvi put video sa Belom,ali sam mislio da ne osećaš isto. Pa razume u ako ne želiš ali sad je ono čuveno "sad ili nikad" pa zato. Da li bi htela da budeš moja devojka?
K:Paa.. kad si se već potrudio oko govora ajde. Ali ako me povredio pusticu moja dva starija brata ne tebe,jasno?
Ja:Jasno kapetane.Čim sam joj to rekao počeo sam da je ljubim a onda čuo otkljucavanje vrata.
************
Pa evo posle ne znam ni ja koliko ali uglavnom sam imala obaveza i šta mislite o Katarini i Luki da li je dobro sto su zajedno i sto se ovako brzo smuvali ili je trebalo još malo vremena?