3.Deo

3.4K 129 31
                                    

Usla sam u sobu i ostavila torbu. Zavrsila sam sve za skolu i pripremila za sutra.

L:Belaaa! Hoces da gledas film sa nama?
Ja:Moze.

Sisla sam dole i videla da je tu bilo jos par momaka. Pretpostavljam da vam nisam rekla da moja braca imaju najzgodnije drugove na svetu.

Cekajte malo jel ono Uros?? OMG to je on.

Ja:Urose?
U:Anabela sta ti radis ovde?
Ja:Pa ovo je MOJA kuca i ovo su moja braca. Bolje je pitanje odakle ti znas moju bracu?
L i S:KAKO SE VI ZNATE?!
Ja:To je onaj Uros o kojem sam vam pricala.
U:Ooo pricala si im o meni mala.
Ja:NEZOVI ME MALA! I da jesam da ti nebi razbili glavu.
S:Dobro dosta sedite da gledamo film. I ne zovi je mala i bolje ti je da je ne muvas!!

Svi su vec sela ali za mene nije bilo mesta pa sam sela na pod.
L: Bela dodji kod mene nemoj na pod.
Ja:Hvala.

Rekla sam vam moja braca nekad jesu nepodnosljivi ali su takodje i najbolja braca na svetu.

Ja:Sta gledamo?
S:Annabelle(izvinjavam se ako nisam dobro napisala)
Ja:Neeee horor moze molim vas nesto drugo?
Svi:NE!
L:Ne brini nikad necu dozvoliti da ti neko naudi tako da nemas cega da se plasis.

Boze pomozi mi. Najvise od svega mrzim horor filmove. Barem sedim kod Luke u krilu pa se manje plasim.

Cujem nekog kako je vrisnuo.

L:Cuti probudices mi sestru!

Luka je rekao kroz zube. Osetim da se pomeram mislim da me nosi u krevet.

Ja:Mozes li molim te nocas da spavas samnom?
L:Naravno princezo. Samo da kazem Stefanu.
Ja:Ok.

Vratio se i legao pored mene. Oci su mi postale teske i same su se sklopile.

Luka P.O.V.

Vidim da je Bela zaspala. Ona mi je bukvalno sve na svetu. Naravno i Stefan ali ona je ipak moja mala seka.

Znam da smo nekad jako dosadni sa nasim branjenjem ali to radimo samo zato sto se brinemo za nju.

Ne znam kako bih sebi oprostio da joj neko nesto uradi.

Ona jeste tvrdoglava ali svi u nasoj porodici jesu.

Nekad je dobro biti agent ali ponekad neznas da li ces se vratiti ziv.

Polako i ja tonem u san. I ja sam otisao u zemlju snova.

Anabela P.O.V.

Osecam snazne muske ruke obavijene oko mog tela. Setim se da sam mu ivece trazila da spava samnom.

Mnogo sam se uplasila zbog onog filma.

Pogledam na sat. Imam jos samo pola pola sata do pocetka casa.

Ja:LUKAAA!

Iskocio je iz kreveta a ja sam se valjala od smeha.

L:Belaa! Sto si se drala mislio sam da te neko kolje.
Ja:Zakasnicu u skolu imam jos samo pola sata do pocetka casa.
L:Okej neka te Stefan odveze.

Sredila sam se i sisla dole. Stefan je vec doruckovao. Zatrcala sam se i skocila mu na ledja. Prepao se ali me je bez problema uhvatio i podiagao.

S:Uplasila si me zeno luda.
Ja:Stacu pored vas dvojice niko nemoze ostati normalan.

Jela sam i uzela torbu. Ispricala sam mu za Lukino budjenje a on je pukao od smeha.

Stigli smo ispred skole a on je krenu da me prati do ucionice.

Ja:Stvarno?
S:Kazna je kazna a i onako si jos samo sutra u kazni.

Otpratio me je do ucionice a ja sam se zatrcala prema Leni i Filipu i zagrlila ih.

L:AAAAA NEKO ME KIDNAPUJE!!
Ja: Smiri se budalo to sam samo ja.
F:Stvarno nisi normalna.
Ja:I to ste tek sad shvatili?
F:Znao sam da sam trebao da samo kazem izvini kad si me udarila i da nastavim.
Ja:IDIOTE UBICU TE!! Zao mi je Leno ali mislim da dece necete moce imati.

Pocela sam da ga vijam po ucionici. Vristao je i bezao. Molio je za pomoc?
F:Bela imaj milosti molim te mlad sam. I kako ces da budes kuma nasem detetu ako mi oduzmes potomstvo?
Ja:Dobro odigrano ovaj put si se spasio.

U ucionicu je usla nastavnica.

Sela sam na mesto pored Urosa a on me je gledao kao da nisam normalna. Verovatno zbog uzimanja potomstva.

U:Ti stvarno nisi normalna i mislim da nisam siguran da cu se ikad pokaciti sa tobom.

Pocela sam da se smejem a on me je gledao kau tele u sarenu kravu.

Zvonilo je za pocetak velikog odmora.

Izasla sam u skolsko dvoriste sa Lenom i Filipom.

Ja:E znate ko je juce bio kod mene?
L:Kooo?
Ja:Uros.
F:Sto je bio da se nisi ti nama mozda malo zaljubila.
Ja:Bolje cuti da se nepredomislim oko potomstva.
F:Nista nisam rekao.
Ja:I mislila sam.

Ispricala sam im sve od prosle noci.

Ja:Leno ali ti nemozes da zamislis koliko su oni zgodni.
L:Moras da me upoznas sa njima ali MORAS!
F:Ti da ides da se upoznajes sa nekima tamo pored mene zivog. Samo u snovima. Ma ni u snovima.

Svi smo prasli u smeh a njih dvoje su se poljubili.

Zvonilo je za pocetak casa pa smo usli.

Izlzim iz skole sa bracom i ulazim u kola. Ispricala sam im za oduzimanje potomsta bukvalno su poceli da se guse od smeha.

L i S:To je nasa sestra.

I upravo su jos vise poceli da se smeju. Kad smo usli u kucu Stefan je cak pao na pod.

Ja:Sta se smejes kao budala na brasno.
S:Sad si gotova.

Poceo je da ne juri po celoj kuci a ja sam bezala. Uspela sam da mu pobegnem konacno ali osecam nekog drugog kako me drzi okrecem se i vidim Luku.

Probam da pobegnem ali nista. Pocinje da me golica a ja vristim kao da me neko siluje.

Dolazi i Stefan i pridruzuje se Luki.

Ja:Molim.......vas.....prekini......te.

I konacno su prestali pa sam otisla u sobu da smisljam osvetu.

Znam tacno sta ce im biti kazna. Nisu oni trebali da se sale sa Anabelom Markovic.

MalaWhere stories live. Discover now