4.Deo

3.1K 122 30
                                    

Osveta je savrsena. Posto oni rade i za vikend ponekad. Uzecu i zakacicu da kad udju u kucu da im padne brasno na glavu a onda voda.

Posto ce sigurno ici da se okupaju posle toga u sampon cu im staviti roze boju koja se skida za najmanje mesec dana.

Kad zavrse cu im u znak izvinjenja napraviti "veceru" koja ce biti ekstrmno ljuta pa im ponuditi mleko u koje je sipan biber.

Plan je savrsen. Niko se nesali samnom.

Posto sam bila umorna otisla sam na spavanje ranije. Ali nisam mogla da prestanem da reazmisljam o Urosu. Ta njegova braon kosa i parfem ahh.

Ne Bela neces se zaljubiti NE I TACKA. Nema vise razmisljanja o njemu.

Budim se ujutru i silazim dole.

Posto vidim da nisu kuci. Pocinjem sa planom.

Mislim da bi ipak bilo bolje ako pozovem nekog da mi pomogne.

Pozvala sam Helenu.

Ja:Hej hoces da dodjes kod mene?
L:Naravno samo koja je adresa.

Rekla sam joj adresu.

Cujem zvono i idem odmah da otvorim.

Ja:Cao
L:Cao
Ja:Vidi ovako ja moram da se osvetim mojoj braci tako da ces mi ti pomoci u izvedbi.
L:Okej. Koji je plan?

Rekla sam joj sta sam smislila a ona mi je rekla da sam malo vise ćaknuta.

Pocele smo da pripremamo plan ja sam namestala brasno i vodu dok je ona sipala boju u sampon. A onda smo zajedno spremile omiljeno meso moje brace i stavile biber u mleko.

Odlucila sam sve da snimim.

Cujem parkiranje auta ispred kuce. Brzo silazim dole i namestam kameru.

Ja i Helena smo se sakrile.

Iiii usli su. Brasno se skroz prosula po njima a zatim i voda.

L:Aaaaaa sta je ovo?

Obojica su vristali.

L i S:ANABELA

Izasle smo iz kuhinje i pogledale pa prasnule u smeh.

Izvinila sam im se i rekla da se okupaju pa cemo da rucamo.

Otisli su da se okupaju a mi smo ponele kameru namestile je u kuhinji i postavile da rucamo.

Sisli su dole i samo seli da jedu.

Izgleda da nisu ni primetili da im je kosa roze boje.

Poceli smo da jedemo a posle pet sekundi:

S:Aaaaaaa PECEEE LJUTOOO AAAAA!!!
L:AAAA OVO JE NENORMALNO LJUTO!!!!

Krenuli su da ispiraju usta vodom a onda sam im donela case mleka.

Poceli su i to da piju pa su poceli ponovo da piju vodu. Stefan je cak stavio i led u usta.

Posto sam sve snimila uzela sam kameru i sacuvala video.

L:ANABELA zaklacu te sahraniti izvaditi te iz groba i onda te ponovo zaklati.
Ja:Volim i ja tebe.

Posto su se smirili upoznali su se sa Helenom.

S:Pa zdravo ja sam Stefan a ovo je Luka.
H:Ja sm Helena ali me mozete zvati Lena.

Oni su se upoznali pa smo nas dve otisle u sobu.

Dogovorile smo se da odemo u klub. Samo treba jos ubediti moju bracu. Samo sto to nije SAMO.

Sisla sam dole i prisla im.

MalaWhere stories live. Discover now