8.Deo

2.6K 126 8
                                    

Gledao me je otvorenih usta zureci. Stim da ni ostali bas i nisu bili bolji.

Ja:Uletece vam muva.
Svi:Aaa? Mol...im? S...taa?

Zamuckivali su a ja sam sa mojom bracom prasla u smeh posto oni naravno nisu buljili u mene.

L:Sad je bilo stavrno dosta buljenja u nasu sestru!

Prestali su pa smo svi otisli u dnevnu da se zezamo.

Malo mi je bilo dosadno jer sam bila jedina devojka.

Ja:Mogu da pozovem jos 2 drugarice iz razreda?
Svi:Naravnoo!

Nisam pozvala Lenu posto mi je vec rekla da su ona i Filip izasli ali sam pozvala dve drugarice sa kojima sam bila ok ali se nismo puno druzile.

****

Silazim dole.

Ja:Ubrzo ce da dodju ali ce doci ukupno njih cetiri.

Inace one se zovu Isabela Katarina Lenka i Hana a dva Lukina i Stefanova druga se zovu Bojan(Boki) i Marko.

Svi su rekli ok a ja sam cula zvono i otisla da otvorim.

Usle su pa sam ih upoznala sa svima.

M:Hajde da igramo istina izazov.

Prvo je zadavao Luka.

(Luka-L Le-Lenka)

L:Isabela istina ili izazov?

I:Ajde izazov.

L:Sedi Marku u krilo i ljubite se jedan minut i moras da ostanes da mu sedis u krilu do kraja veceri.

I:To nije fer! Ali ok izazov je izazov.

Sela mu je u krilu i ljubili su se a ja sam ih slikala i postavila na istagram uz opis "bas su slatki".

Igra je nastvila dalje i sad je Isabela pitala.

I:Hmmm Stefane istina ili izazov?

S:Izazov

I:Savrseno. Poljubi devojku u usta koja ti je najlepsa u ovoj prostoriji slikaj vas i postavi na Insta uz opis "Beba moja".

S:Moze.

Svi:Oooooo Stefane bice tu nesto.

On nas je ignorisao i prisao Hani i poljubio je ali se poljubac produzio pa ju je stavio kod sebe u krilo.

Zavrsili su poljubac a Hana se skroz zacrvenela.

Taman kad je krenula da ustane Stefan ju je povukao i vratio nazad u svoje krilo.

Ja:Joj bas te slatkiiii.

Stefan mi je posalo preteci pogled kao i Hana a ostali su se nasmejali.

S:Sad ja pitam hmmm Belu!

Ja:Jojj ajde izazov ali molim te smiluj se.

S:Haha moras da se do ponoci poljubos sa Urosem najmnje 10 puta a i sad odmah jednom. Do ponoci ima jos samo sat vremena.

Ja:Ti nisi normalan budalo jedna!

I ako sam ustvari bila srecna zbog toga to nisam smela da pokazem.

Otisla sam do Urosa i poljubili smo se dva puta prvi poljubac je bio kratak a drugi je imao vise strasti.

Njegove roze usne kao da su stapale sa mojima kao da su tacno tu pripadale. Osecaj je bio neverovatan upala sam u trans i tog trenutka postojao je samo on i niko vise.

Setila sam se da nismo sami pa sam ipak prekinula poljubac i ako to uopste nisam zelela.

Igrali smo jos dugo a ja i Uros smo se poljubili s vremena na vreme.

Dosao je red na Kaću  koja mi je zadala da uvece spavam u istom krevetu sa Urosem.

To je ustvari bila osveta jer sam ja njoj zadala da mora da se ponasa 2 cela dana kao da je sa Lukom u vezi.

Posto je vec bilo dva iza ponocia i smo otisli u svoje sobe a Uros je isao zamnom do moje.

U:Mislim da bi trebali da popricamo o necemu.

Ja:I ja isto.

U:Moram nesto da ti priznam svidjas mi se jos od onog dana kad sam te sreo na hodniku tad te nisam ni poznavao a sada te poznajem i jednostavno ne mogu da izdrzim da budemo samo prijatelji. Pa da li bi htela da mi budes devojka?

Umesto odgovora samo sam ga poljubila i to je bio strastveniji i nezniji poljubac od svih ove veceri.

U:Pa pretpostavljam da je to da.

Ja:Jeste.

Svi su usli u dobu i cestitali a onda se naravno vratila zastitnicka strana moje brace.

L:Bolje ti je da je ne povredis jer ces da zavrsis sto puta gore.
S:Ako joj bude i dlaka sa glave falila nece biti dobro..
U:Ne morate da brinete i ja imam mladju sestru tako da znam proceduru.

Svi su otisli u svoje sobe i ja i Uros smo se spremili i legli.

Kako sam legla na krevet tako me je zagrlio i bila sam znacajno manja u odnosu na njega.

U njegovom zagrljaju sam se osecala sigurno i nisam se nicega bojala jer sam znala da je tu.

Ubrzo sam zaspala razmisljajuci o njemu.

Uros P.O.V.

Prelepa je. Ranije sam bio zenskaros devojka za jednu noc a veze najduze par dana, ali od kad je ona dosla samo u nju gledam i imam potrbu da je zastitim od svega.

Kad sam je video u rukama one dvojice pobesneo sam jos na pomisao da su joj nesto uradili nisam mogao da se suzdrzim.

I ja sam sad vec umoran. Jos jace sam zagrlio Belu i zaspao.

************************************

Paa evo novog dela nadam se da vam se svidja a sve greske ce biti ispravljene uskoro. Molim vas vote-ujte i komentarisite.

MalaWhere stories live. Discover now