Jutro je i spremam se da idem u školu. Uroš treba da dođje po mene.
Sišla sam dole gde je bio samo Stefan.
Ja:Gde je Luka?
S:Mislim da spava.Klimnula sam glavom i sela da doruckujem.
S:Sis znaš šta je sutra?
Ja:Šta?
S:Čekaj ti stvarno ne znaš?
Ja:Hoćeš li mi reci šta?
S:O bože šta sam zgresio da dobijem ovakvu mutavu sestru. Ženo luda pa sutra ti je 18. rodjendan!
Ja:A da,znam.Prevrnuo je ocima.
Ja:Iii šta ćeš da mi kupis za rodjendan?
S:Hmmm...Ništa.
Ja:Jebi se.On se nacerio,a ja sam sam čula da je Uroš stigao i izašla iz kuće.
Ušla sam u njegov auto i poljubila ga na brzinu,bar sam pokušala na brzinu,ali je on produbio poljubac.
Ja:Ajde zakasni ćemo u školu!
U:Pa šta?Prevrunla sam ocima,a on je krenuo da vozi.
Inače da sutra je konačno postajem punoletna.
Rodjendan cu slaviti kući,napravićemo žurku. A posto imam takvu drugaricu kakvu imam Helena je sve organizovala,dobro ne bas sve ali ono sto je mogla a mene je mrzelo.
Dogovorila sam se sa Kacom,Hanom i njom da sve dolaze kod mene pre žurke i da se spremamo kod mene.
A posto je danas petak dogovorili smo se svi (Helena,Kaca,Filip, Hana i Uroš) doći kod nas i tamo ćemo da čekamo ponoć.
Već znam da će Luka i Stefan da mi poklone auto i ako su pokušali to da sakriju. Jedva sam čekala da napunim 18 i da naučim da vozim. A znam da me Stefan I Luka nikada ne bi pustili da vozim njihove automobile kupice mi jedan i to će biti poklon od moje porodice. Da možda sam malo prisluskivala.
Od Uroša nemam pojma šta cu dobiti. Jako dobro to sakriva i ne mogu da ga provalim.
Moji roditelji će danas da stignu. Ali sutra za vreme žurke neće biti u kući,jer pa nisam bas sigurna koliko će im biti interesantno da gledaju pijane tinejdzere i slušaju preglasnu muziku.
Moje misli prekinulo je zaustavljanje auta. Izašli smo iz auta i Uroš je prebacio njegovu ruku preko mog ramena. Krenuli prema Filipu i Heleni.
H:Joj tako sam uzbudjena jedva čekam
Ja:Joj bože uzbudjenija si od mene.Prevrnula je ocima kao ubredjeno,a onda se nasmejala.
U:Ali samo da znaš to sto postaješ punoletna ne znaci da si idalje mala.
F:Bas tako.Inače kada je Uroš saznao da u stvari jesam najmladja u društvu i rekao to ostalima svi me od tad zezaju da sam mala,ali Uroš redovno zajedno sa mojom braćom.
Ja:A kada ćete prestati tako da me zovete?
U:Hmm čekaj da razmislim pa otprilike za jedno nikad.Samo sam puhnula,a onda smo otišli na čas.
***
Škola je gotova i sada svako ide svojoj kući da se spremi i onda dolaze kod nas,sem Uroša on odmah dolazi.
***
Ušli smo u kuću i videli Luku kako spava na kauču.Ja:Ššš budi tih.
Zavudjeno me je pogledao.
U:Zašto bi TI brinula da se on ne probudi,mislim više očekujem da ga polijes vodom nego da brineš.
Ja:Pa nešto slično cu i da uradim.Pogledao me je sa strahom u ocima.
U:Samo nemoj da unistis kuću!
Ja:Hej!Otišla sam u moju sobu i uzela markere. A zatim sišla u kuhinju i napunila času ledom.
Ja:Urosee?!
Tiho sam uzviknula.
U:Molim?
Ja:Treba onako "agentski" tako da nekako skines Luki majcu a da se ne probudi,ali čekaj samo prvo sekund.Uzela sam marker i povela da mu crtam po licu.
Ja:Sada mu skini majcu.Skinuo mu je majcu,a ja sam mu pažljivo napisala preko celih ledja "Anabela je najbolja i najsavršenija osoba na sveti i volim je više od Stefana."
Uroš se tiho nasmejao a ja sam onda otišla po onu času sa ledom koji se sad već otopio i prošlu je po Luki.
L:Aa šta se desilo,molim?
Ja sam već bila u begu,a onda se prolomilo kućom jedno veoma iznetvirano "Bela samo kada te se dočepam"
Brzo sam istrčala napolje i videla ga iza sebe. Trčala sam najbrže sto mogu,ali me je u jednom trenutku samo podigao.
L:Sad ćeš ti da vidiš!
Ja:Aaa,spusti me dole mokar si.
L:Oh,to je samo malo vode za ono sto ti sledi.O ne. Shvatila sam o čemu se radi počela sam da se koprcam.
L:Smiri se stoko jedna.
Ja:Spusti me dole majmune jedan.I bas u trenutku kad sam to rekla on me je ubacio u bazen. U jebeno BAZEN.
Isplivala sam do ivice i izašla.
Uroš je buljio u mene kao da imam tri glave.
A joj,brzo sam se okrenula. Mokra sam i majca mi se u potpunosti ocrtava.
Ja:Urose idi u kucu!
U:Ali draga zašto?
Ja:Znaš ti vrlo dobro!
U:Ali..al.
L:Bolje je poslusaj jer je za tvoje dobro.Oh zaboravila sam da je on tu,a mislim da je i Uroš.
Uroš se uz dosadan uzdah okrenuo i otišao unutra. Otišla sam i ja za njim unutra,ali sam otišla u moju sobu dok je on bio u dnevnoj.
Na brzinu sam se okupala i obukla.
Sišla sam dole,a tu su već bili Stefani i Hana.
Ja:Hana sto nisi došla gore.
H:Sad smo upravo stigli.
Ja:Kad dolaze ostali?
L:Kaca će da dođje za valjda pola sata-sat.
U:Filip i Helena isto.
Ja:Ok.
S:Ajde da pogledamo neki kratak film dok ih čekamo.Svi smo se složili i seli.
I pogodite šta? Naravno da smo gledali horor film.
***
Od jednom je neko vrisnuo u film,a ja i Hana zajedno sa njima. Dok su se ovi nasmejali. Kao i preostalih 9 puta.Film je bio pri kraju i začulo se zvono.
Ja i Hana:Konačno,hvala bogu.
Njih troje su ušli. Svi su ostavili stvari za spavanje kako smo se rasporedili i vratili se dole.
Ja:Ha imam ideju šta ćemo da radimo.
F:Ovo će biti interesantno.
Ja:KUVACEMO!
Uzviknula sam radosno.Ostali su me pogledali kao da sam pala sa marsa,a onda su svi rekli sto da ne.
————————————————-
Eto ga nastavak. Malo je kraći od prethodnih ali sledeći bi trebao da bude dosta duži.Znam da sam obećala nastavak za vikenda,ali nisam bila kući da bi mogla da napišem.
Comment and vote❤️