Anabela P.O.V.
Pošto je Helena saznala da smo ja i Urošu u vezi,naterala me je dođem kod nje da joj sve ispričam.Tako da trenutno evo me na putu do njene kuće. Pošto mi do njene kuće treba samo 10 min. Otišla sam peske.
***
Zvonim i čekam da mi otvori,nakon 5 min smiluje se da mi otvori i izadje.
H:Pa sto nisi sama ušla rekla sam ti da nikog nema kući,sem mene.
Ja:Pa znaš možda je bilo zaključano?
H:Dobro dobro to sad nije tema, idemo gore i sve mi pričaš.Otišle smo gore u njenu sobu i sve sam joj ispričala, čak i kako sam probudila Stefana i Luku.
Kad je čula za Luku i Kacu odmah je počela da smišlja plan kako da ih smuvamo.
H:ZNAM KAKO ĆEMO!
Ja:Kako?!
H:Posto moraju da se prave da su zajedno uguracemo ih u sobu bez prozora i tamo pojačati grejanje. Onda ćemo i da ih zaključano i ne puštamo dok ne vidimo da su zajedno a to ćemo shvatiti tako sto ćemo staviti kameru u sobu.
Ja: Odlično samo kada ćemo to da uradimo?
H: Dokle moraju da se prave?
Ja: Još dva dana.
H:Odlično to ćemo odmah sutra da uradimo,ali moramo i da obavestimo i Stefana.
Ja:Može, onda posle škole ti pravo kod mene pa ću ja zvati Kacu da dodje posto je ona godinu mladja od Luke.Još smo nešto pričale a, onda sam je krenula kući.
Stavila sam slusalice i krenula da razmisljam o meni i Urosu. Svidja mi se mnogo i srecna sam zato sto smo zajedno. I vec mi nedostaje. Navikla sam da je tu posto je poslednjih par dana nejvise vremena smo provodili zajedno.
Znate sta ? Idem sad do njega da ga iznenadim.
Ulazim u njgovu kucu posto je otkljucano i cujem buku od gore.
Krenem da se penjem i shvatim da buka dolazi iz Kristinine sobe. Provirim kroz vrata i pogledam sta se desava. Udjem u sobu i Kiki me skonta ali joj pokazem da cuti. Inace Uros mi je okrenut ledjima.
Zatrcim se skocim na njega. On glasno vrisne ali mu ne ispadnem.
Pocnem da umirem od smeha a isto i Kristina.
U:BELA PA PREPLASILA SI ME! STA BI BILO DA TE NISAM UHVATIO?
Ja:Ali jesi.Kazem zadovoljno i ponovo pocnem da se smejem.
Ja:A sad da cujem zasto ste se svadjali kad sam došla?
K:Upropastio mi je buducu vezu!
Ja:UROSE?!
U:Ali samo sam pazio ne nju molim te smiluj se.Uhvatila sam ga za uvo i izvukla iz sobe. Cula sam Kiki kako je uzviknula:
K:Ti si moj idol!
Samo sam se nasmejala i odvukla Urosa u sobu. Krenuo je da me poljubali nece moci to tako gospodine prvo ide objasnjenje.
Ja:Ne ne prvo zasto si Kiki unistio vezu.
U:Pa htela je da se smuva sa nekim majmunom.
Ja:A ti znas da je majmun tako sto?
U:Znam. Ona je moja mladja sestra one ne sme nisakim da bude u vezi.
Ja:Pa i ti si majmun mojoj braci. Pa evo nas zajedno.
U:Pa da ali ti si satrija od Kristine. Ona ima samo 14 godina.
Ja:Ajde ovog puta cu ti popustiti,ali vasu musku logiku razumem koliko i fiziku.Legli smo zajedno na krevet i on me je zagrlio i uporedu sa njim bila sam malena.
Ja:Urose kako ce biti u skoli?
U:Pa svi ce odmah da saznaju da si ti samo moja.Nasmejala sam se i poljubila ga. A onda sam se setila Filipa i da moram Urosa i na njega da upozorim.
Ja:Uki nemoj da se iznenadis ali moraces i Filipa da prodjes u skoli. Ali ne brini on nije tako strasan kao moja braca.
U:Dobroo.
Ja:Trebala bih sad vec da idem kuci.
U:Ne moze.
Ja:Ali moram a i zabrinuce se Stefan i Luka.
U:Ajde veceras ovde spavaj.
Ja:Aj sacu da ih nazovem.Nazvala sam Luku posto pretpostavljam da je zaokupljen Kacom pa da ce mi dati.
L:Halo gde si do sad izasla si u 15 a sad je vec 20?
Mozda ipak nije toliko zaokupljen Kacom u ovom trenutku.
Ja:Kod Urosa sam mogu da spavam tamo?
L:NE! Dodji kuci!
Ja:A molim tee.
L:Nop evo sad krecem po tebe.
Ja:Mogu i sama.
L:Ne posle one veceri. Ajde sacu ja da dojem spremi se.Eh divno. A jos divnije je to sto Uros spava na meni. I zagrlio me je kao plisanog medu.
Pokusala sam da se izvucem ali nema sanse.
Ja:Moram kuci.
U:Ne mozeee.Prmomrmljao je.
Ja:Ali docice Luka za par minuta.
U:AhamDobro videce on kad Luka dodje bolje mu je bilo da je odmah ustao.
Pravim se da spavam.
Iii evo ga. Cujem Luku kako ulazi u kucu i penje se uz stepenice.
L:Slatki su ali ipak to je moja sestra ali slatka je dok spava pa je necu buditi.
Izvukao me je i poneo do kola.
Stgli smo kuci a ja sam samo otisla u moju sobu i odmah zaspala.
****
Znam nisam uopsete aktivna.