BÖLÜM -6-

196 24 0
                                    

Arkadaşlar siz harikasınız. Sizi çok seviyoruz. Voteleriniz ve yorumlarınız için çok teşekkürlerr.

          İç sesim gittikçe artıyordu. Lanet olsun. Bazen deli olduğumu düşünüyorum. Hobaa! Şimdi zamanı mıydı abe kızan? - Türkiye'deyken cennet mahellesini izlersem böyle olur cnm s. - Ayağım merdivene takılıp düşmüştüm ve Kaan götleği gülmeye başlamıştı. -Gün gelir devran döner Kaan tost olur.-  Gerçekten iç sesim delirmiş olmalıydı. Bune ya resmen içimde komedi şovu dönüyor.

                Kaan gülmeyi kestiğinde ''Artık gülmediğine göre beni yerden kaldırabilirsin.''

''Niyeymiş? Kendi düşen kendi kalkar.''

''O kendi düşen ağlamaz değil miydi?'' diyerek kendim kalktım. Topallayarak yürürken tekrar düşüyordum ki dometes kafalı çocuk yardımıma koştu. Aslında kibar bir kız olarak teşekkür etmem gerekirdi fakat Kaan'a kesinlikle öyle birşey diyemezdim. 

KAAN

Bu kızın akli dengesinin olduğunu zannetmiyorum. Artık anladım ki Türk kızlarını artık hiçbirşeye değişmem.Ashley'i kucağıma alıp odasına götürdüm.

Biraz kendi odama geçip arkamda bıraktığım kişileri ve ailemi düşünmeye başladım. Acaba Gizem beni aldatmış mıydı? Tabii ki de benim yüzüme söylemesede kendisine yeni birisini bulmuştur. Fakat en çokta "kardeşlerim" diye nitelendirdiğim Cansu'yu Emre'yi Ozan'ı Cenk'i ve kız kardeşim olan herşeyi onunla paylaştığım ve ne yaparsak yapalım birbirimize kızmadığımız kızsak bile beş dakika sonra barıştığımız kumral saçlı bal rengi gözleri ve macera ruhlu, sevecen , sempatik olan kız kardeşim. Siz hepiniz biz ikimiz diyebileceğim kardeşim. Sırlarımız , anılarımız , sevinçlerimiz , başarılarımız hep beraber olmuştur. Hani hep özendiğiniz arkadaşlıklar , dostluklar vardır ya işte oydu bizim arkadaşlığımız...

Aslında Deniz yüzünden başım az belaya girmemiştir. Sürekli bizi sevgili zannederler ama biraz zaman geçtikten sonra bizim yakın arkadaş olduğumuzu anlarlar.

Deniz ile yaptığımız delilikleri ve çılgınlıkları düşünürken telefonum çalmaya başladı.

ARAYAN: MALÖZ

Gençler yaz tatiline girdik biliyorum bölüm çok uzun zaman sonra geldi . Bende tatil yaptım ve yaz tatilinde olmamıza rağmen çok yoğunum gerçekten bende şaşırıyorum. Okul zamanlarımında bile bu kadar yoğun olduğumu hatırlamıyorum.

Çok heyecanlı bir yerde kestiğimin farkındayım ama sonra ki bölümleri elimden geldiğince uzun yazacağımı umuyorum.

Yazım yanlışlarım varsa kusura bakmayın telefondan yazıyorum.

Edit: Hikayenin yönü değişecek buna hazır olun!

Dipnot: Yaz tatilinde olduğumuz için Cansuyla yazamıyorum. Artık hikayeyi ben yazıcam. Okullar başlayınca Cansuyla beraber yazmaya devam edeceğim.

İyi tatiller!

ÇARPIŞMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin