Arkadaşlar bu bölümü okul arkadaşımız olan biricik Elööf'e ithaf ediyoruz canım beniim. Bu bölüm biraz kısa oldu ama diğer bölümlerde daha çok uzun olacak.Multimediada Berk var. Takipte kalın. İyi okumalar...
ASHLEY
Jessicayla karşı karşıya oturduk ve ona gıcık bakışlarımı atmaya başladım. Berkle bir ortak olarak her zaman yediğimiz o frambuazlı pastadan aldık. Sarı çiyansa spungle aldı. Berk bizden izin alıp lavaboya gitti ve ben sarı çiyanla baş başa kaldım. Ring başlasın dostum!
Round 1: Sarı çiyanı kıskandırmaya başladım. Geçen Berkle izlediğimiz filmi anlatmamla kudurdu zaten. Bu halini gördükçe gülmeme engel olamıyordum fakat dudaklarımı bastırmak zorundaydım.
Round2: Vücut bölgelerinden kötü olanları yüzüne vurmak. Gözlerin atı morarmış ve yüzün buruşmaya başlamış bile dedim. Kendimi tatmin edemeyince başka bir bölgeye geçmem gerektiğini düşündüm. Her kız bacaklarının güzel görünmesini istemiştir. Aslında Jessicanın bacakları kötü sayılmazdı ama ona hakaret etmek hoşuma gidiyordu ve darbeyi indirerek bacakların dolma gibi dedim. Sarı çiyan ise çoktan sinirinden kıp kırmızı olmuştu. Bana da ''Senin benden kalır yanın yok. '' deyince dayanamadım ve sıradaki aşamaya geçtim.
Round3: Jessica fena halde kaşınıyordu ve Berk salağı 5 dakikadır tuvaletten gelmemişti. Allahım bu çocuk benden bile fazla tuvalette kalıyor. Acaba ishal falan mı? Pastamız gelmişti ve benim artık bu roundu bitirmem berekiyordu. Pastayı garsondan alıp Jessicanın suratına yapıştırdım. O sırda Berk gelmişti. Mükemmel zamanlama!
BERK
Jessica'nın suratından dökülen frambuazlı pastayı görünce dayanamayıp kahkaha patlması yaşadım. Ashley birgün beni öldürecekti. Jessica ''Buraya kadarmış bitti! '' deyince ''Çokta umramdaydı sanki '' dedim ve kahkahama geri döndüm. Ashley'in bazen beni seviyor olduğunu düşünüyordum. Çılgın kız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇARPIŞMA
Humor©Tüm telif hakları saklıdır. Ergen bir kızı gibi görünen Ash. Bir yandada olgun bir Ash. Onunve Kaan'ın hikayesini öğrenince ne tepki vereceğinizi şaşırtacak bir hikaye.