"Malibuu"

118 16 4
                                    

Selena'nın ağızından
Otele geldik ama şu resepsiyon işi beni biraz korkutuyordu çünkü Taylor ile Harry için yaptığımız plan tutmazsa sorun çıkabilirdi girdik ve justin konuştu "Merhaba burdan Justin bieber adına 4 kişilik yer ayırtmıştık" "evet" dedi bayan sonra bilgisayarından bir şeylere bakmaya başladı justin bana dönerek öksürdü bende Taylor'a "aa Taylor Justin işlemeleri Halledene kadar etrafı gezelim mi?" Justin kıkırdadı çünkü baya kötü ve klişe bir yalan uydurmuştum Taylor "tamam sel hadi gidelim" dedi ve biz uzaklaştık.

Justin'in ağızından
Taylor ile Selena gittiklerinde içim rahatlamıştı daha sonra Harry koltuğa oturmak için uzaklaştı ve telefonunda oyun oynamaya başladı bende bayana olayları anlattım oda tamam deyince ben Selena'yı aradım ve işlemlerin bittiğini söyledim çok geçmeden geldiler. Ve kadın Taylor ile konuşmaya başladı "Hanımefendi Bay Styles ile aynı odada kalmak zorundasınız çünkü başka boş odamız kalmadı ne yazıkki" Taylor şaşırdı ama istemediği şekilde "tamam" dedi ve gözlerini devirdi. Yanımıza Harry geldi "eee hadi odalarımıza gidelim" o konuştuktan sonra ben bir hışımla "hadiii Selena biz odamıza gideliiim" dedim Selena "evet evet Justin" sesi ve apar topar valizlerimizle koşarak odamıza doğru gittik.

Harry'nin ağızından
Anladığım kadarıyla Selena ile Justin aynı odada kalacaklarmış biz Taylor ile baş başa kalmıştık. "Mmm Taylor benim odamın nerde olduğunu biliyor musun?" "Harrrry hadi gel odamıza gidelim" dedi o önden yürümeye başladı bende arkasından yavaşça yürüyordum "bir dakika oda-mız derken!!??" Taylor durdu ve beni bekledi ben ona yetiştim ve olanları anlattı ve gözlerini devirdi yani beni istemiyormuydu dayanamayıp sordum "Taylor yani beni istemiyor musun? Eğer istemiyorsan ben farklı bir oda bulmaya çalışırım" "hayır Harry ben seni istiyorum ama ne bileyim aynı odada kalmak biraz tuhaf" " peki" diyebildim sadece çok geçmeden odamıza vardık ve ben tam ortada büyük kırmızı bir koltuk gördüm ve üstüne atladım "wıaww Taylor bu koltuk çok rahatmış ben gece burada uyuyabilirim" geldi ve oda oturdu yanıma kolumu başının altına koydum "hayır Harry ben burada yatabilirim" onun burada yatmasına izin veremem ama yinede konuyu değiştirmeye çalıştım "O taylor burası çok güzelmiş değil mi" " evet...sevgilim, en yakın arkadaşım ve müstakbel eniştem ile harika bir tatil geçiriceğiz" dedi ve dudağıma bir öpücük kondurdu valizlerini boşaltmak için ilerledi bende Taylor'un poposunu dikizlemeye başladım sonra dayanamayıp yanına gittim ve arkasından sarıldım ve boynunu öptüm o bana döndü boynuma sarıldı sonra birden tekrardan ağlamaya başladı onu daha sıkı sardım birkaç dakika geçince beni itti ve lavaboya koştu Ben de arkasından koştum aklıma bir hafta önce gel şuradan olay geldi gözlerim kararmaya başladı korku, Üzüntü, stres, sinir ve aşk hepsini bir anda yaşıyordum gittim ve kapıyı yumruklamaya başladım sonra kapıyı taylor açtı ve bana sarıldı onun için endişeleniyordum dayanamayıp yine sordum" temalı yeter artık deden alıyorsun bana söyler misin ben yabancı biri değilim değil mi" " tabii ki değilsin a-ama H-harry ben..." " tamam Taylor söylemeyeceksin ben susuyorum"

HAYLOR WİL RİSEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin