Taylor'ı bırakmıyıcaktım. Çünkü Harry sen salak mısın? Camila'ya falan aşık değilsin o sadece bir tanıdık ve öyle kalmalı --yani umarım. Anlamadım yani biz şuan Taylor ile küsmüş müydük? yoksa sadece küçük bir kavga mıydı? offf bunları düşünürken çıkıp zili çalmıştı bile Taylor'un sıradan çıkmasını engelleyecek şekilde ona doğru döndüm zaten sıranın diğer tarafında duvar vardı ve çıkamazdı.
T" Kalkmayı düşünüyor musun Harry?"
T" Camila seni bekliyordur şimdi"
O gözlerini devirmişti. Bunu söylemek istemediğini biliyordum çünkü sesi titreşmişti. Kalkmaktansa ona biraz daha yaklaşmıştım. Ben yakınlaştıkça o geriye gidiyordu. Onu öpmeye başladım. Beni geriye itti. B-ben bunu yapıcağını düşünmüyordum.
H" Taylor lütfen, çok ama çok özür dilerim böyle olucağını bilmiyordum.
Taylor hala yere bakmakta ısrarcıydı. Ellerimle çenesinden tutarak onun bana bakmasını sağladığımda onun okyanus mavisi gözlerinin içinde cenneti gördüm. O kadar güzeller ki ama birden sınıfın kapısı açıldı. biz umursamamıştık. Taa ki içeri giren kişi adımı söyleyene kadar. Evet bu güzel anın içine eden kişi Camila idi.
C" Hadi Harry seni bekliyorum kaç saattir. Bana sizin evde buluşacağımızı söylemedin mi çabuk olsana"
Ben ona böyle mi demişim. Beni delirtmeye mi çalışıyor!?
H" Ne! ben sana böyle bir şey demedim Camila"
C" Hadi ama Harry cidden yanında ki şu kızdan mı korkuyorsun? Bunu bana söylediğini ikimizde biliyoruz"
Taylor yerinden kalkıp, bacaklarımın önünden geçerek dışarı çıkmaya çalıştı. Sıradan çıktığında onun kolundan tuttum. Bana öyle bakmıştı ki. Göz bebekleri büyümüştü, gözleri kızarmış ve dolmuştu. Adeta bana bunu nasıl yaptın Harry dermişcesine baktı ve kolunu çekip koşarak sınıftan çıktı. Camila pis pis sırıtmaya başladı. Ona aşık olduğumu düşünmem hataydı meğer o bir yılanmış. Aşırı sinirlenmiştim gözlerim karardı. Hemen Camila'yı kolundan tutup dışarı sürükledim.
C" Canımı acıtıyorsun bırak seni pislik!"
Dışarıya çıkmıştık. Kimsenin göremeyeceği bir yere geldiğimizde bağırmaya başladım
H" Bence onu kendine demelisin Camila! Neyin peşindesin sen he Taylor ile aramızı bozmaya çalışarak ne yaptığını zannediyorsun!!!"
C" Kimse ile aranı bozmaya çalıştığım yok Harry!"
H" kimsi ili irini bizmiyi çiliştiğim yik hirry"
H" Evet Camila bana ne kadar iğrenç biri olduğunu gösterdiğin için teşekkürler(!) çünkü artık sana nasıl davranmam gerekiyorsa öyle davranıcam!!!
Arkamı dönüp yürümeye başladım çünkü biraz daha o pisliğin yanında durmaya devam edersem elimden bir kaza çıkacaktı. Ellerimi yumruk yapmış ve iyice sıkıyordum. Arkamdan bağırdı.
C" Çünkü seni seviyorum Harry!"
Bir an durdum. Beni cidden sevseydi mutluluğumu düşünürdü kesinlikle başka bir amacı olmalıydı. Hemen acıma ona dedim içimden.
H" Ya evet haklısın bende Taylor'ı çok seviyorum"
Arkamı dönmeden konuştum ve yürümeye devam ettim. Şuan Taylor'ın yanına gitmemeye karar verdim. Siniri biraz yatışmalıydı. Eve gittim kendimi o kadar berbat hissediyordum ki. Duş alıp uyumaya çalıştım fakat nafile
Taylor'dan
O kadar çok ağlıyordum ki artık hıçkırmaya başlamıştım. Ne yapacağımı bilmiyordum ve koşarak Selena'nın evine gittim. Deli gibi kapıyı çalıyordum. Sel sonunda açtı ve direk kollarına atladım. Beni ağlarken görünce şaşırdı ve hemen konunun Camila malı olduğunu anladı. Oturduk ve olanları anlattım. Gerçekten çok şaşırmıştı ve Harry'nin bunu yapacağını düşünmemişti. Ama yaptı işte hemde sadece bir gün tanıdığı bir kıza üstelik sevgilisi varken. keşke şuan ondan nefret edebilsem. Fakat edemiyorum çünkü onu çok fazla seviyorum ve bu daha da kötü. Hıçkırarak ağlamaya devam ederken. Kapı çaldı ve gelen Justin di. Evet işte başlıyoruz...
Selena'dan
Justin gelmişti. Kapıyı açtım fakat ona sarılmadım ve bunun ona tuhaf geldiğini biliyordum. Sonra içerde deli gibi ağlayan Taylor'ı gördü. İçeri geçti ve hızla ne olduğunu sordu. Tay ona hıçkırarak olanları anlatmıştı. Justin , Harry'nin bunu yaptığına çok şaşırdı ki bizde şaşırmıştık. Ben Justin'i biraz konuşmak için diğer odaya çağırmıştım. Gittik ve ben konuşmaya başladım.
S" Justin size ne oluyor? Camila ve Hailey'e takmış durumdasınız!"
J" Selena saçmalıyorsun"
S" Hayır Justin! Önce sen daha hiç tanımadığın bir kızı yardım amaçlı bile olsa evine alıyorsun ve o sana telefon numarasını veriyor üstelik bunu bana bile söylemiyorsun sonra da Harry ve bu yaptıkları. Justin bu kızlar size ne yaptı he?! Gözün beni görmez oldu doğru düzgün konuşamıyoruz bile!!!"
J" Selena abartıyorsun! O sadece yeni tanıştığım bir arkadaş"
S" Ben mi abartıyorum cidden mi? Ben senin sevgilinim Justin seni kıskanabileceğimi görmüyor musun? O zaman 'Yeni tanıştığın arkadaşınla' aranda olan şeylere dikkat etsen iyi olur!"
Dedikten sonra Taylor'un yanına geri döndüm. Arkasından gürültülü bir kapı çarpma sesi duymuştum ve Justin'in gittiğini anladım. Artık ikimizde ağlıyorduk.
Justin'den
Sinirle Harry'nin yanına gittim. Kapıyı açtığında onunda gözleri ağlamaktan şişmişti. Onu tutuğum gibi çekip arabaya bindirdim ve bir bara çektim. Gidip hızlıca içmeye başlamıştık. Bugün olanları anlattım ve Camila olayını sordum. O da anlattı ve kızların her şeyi yanlış anladığını söyledi.
J" Bence Selena abartıyor"
H" Kanka şöyle düşün bir Sel'in tanımadığı bir adam gelip ayağını burktuğunu söyleyerek Sel'in evine girmek istiyor ve Sel'de kabul ediyor. Üstelik arkadaş grubunuza giriyor ve Sel sürekli o adamla ilgileniyor. Sen buna nasıl bakarsın?
J" O adamın oracıkta canını okurdum"
J" Evet tamam Selena haklıymış. Beni geçte Taylor ne olucak"
Eli ile yüzünü kapattı.
H" Bilmiyorum ---Ama tek bildiğim bir şey var.
H" O kızları hayatımıza hiç sokmamalıydık"
-------------------------------
Eeeee Harry bey ne yapalım Ya yorum yapın banaa nerde eski okuyucularım Açelya gibi devleri kaybettim ya tüh Yorum yapmayı unutmayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYLOR WİL RİSE
FanfictionBizim aşkımız sonsuza kadar uçan bir kağıt uçak gibiydi...