Sinsi Yarış//Part:4

60 10 15
                                    




Harry'den

Sabah yine barda uyanmıştık. Başım o kadar çok ağrıyordu ki. Justin'i uyandırdım ve onu evine bıraktım. Bende yüzümü yıkadıktan sonra hemen Tay'in evine gittim ama açan olmamıştı. Selena'da olabileceğini düşünerek oraya gittim fakat orda da açan olmamıştı. Tay'i de Selena'yı da aradım fakat yine tık yoktu. Justin'in yanına geri döndüm ve onun telefonundan aramaya başladım. Ama kızlar onu da açmamıştı. Koşarak okula gittim her tarafta deli gibi onları arıyordum. Okula da gelmemişlerdi. Cidden iyice meraklandım. Aklıma bana babamın söylediği bir söz geldi. "Bir kadının sana kırgın uyumasına izin verme. Bazı işler sabahı beklemeyecek kadar önemlidir." Haklıydı. sadece her şeyi bok ettim. Şimdi ise kıvranıp duruyordum.

Taylor'dan

Selena ile ailemin yazlığına gitmeye karar vermiştik. Onlardan uzaklaşıp biraz kafa dinlemek için ve de tekrar tatil amaçlıydı. Ama benim kafam Harry ile doluydu. Sürekli onun ne yaptığını düşünüyordum. Camila için bana nasıl yalan söylediğini ve daha bir çoğu. Onu şimdiden o kadar özlemişken 3 gün daha nasıl sabredecektim. Selena acımasızdı Justin'in bunu sonuna kadar hak ettiğini düşünüyordu. O da onu özlese bile bu 3 gün bitmeden geri dönmeyeceğini biliyordum.

S" Hey nereye daldın öyle?"

T" H-hiç"

Yanıma gelip bana sarıldı.

S" Tay bunun ikimiz içnde zor olacağını biliyorum fakat lütfen rahatla. Bak bu en iyisi güven bana "

Burukça gülümsedim yine. O haklıydı eğlenmeye çalışmalıydım. Neyse diyip havuza gittik içten içe ağlıyorduk fakat yapabilecek bir şey yoktu. Onu öpmeyi o kadar çok özledim ki şimdiden. O pembenin en koyu renkli dudakları geliyordu her seferinde aklıma. Kafamı sallayarak bu düşüncelerden kurtulmaya çalıştım.

Justin'den

       Evdeydim ve aynanın karşısında kendi kendime konuşuyordum. Aferin Justin sana. Bende okula Harry'nin yanına gittim. Biz bu konu hakkında konuşurken artık gidil Camila ve Hailey ile konuşmamız gerektiğini söyledim o da bana onay verdi ve biz kızları aramaya başladık. Çok geçmeden ikisini de kantinde yakaladık. İlk başta bizi gördüklerine sevinmişlerdi fakat sonra yüz ifademizden modelleri düştü. 

J" Acilen konuşmamız gerekiyor!"

C" Evet sizi dinliyoruz"

HS" Sizin amacınız ne artık söyleyin kızlarla aramızı bozdunuz ve şimdi ah tanrım şimdi ise onlardan haber alamıyoruz!"

        Kızlar bu lanet olaya sevinmişti bile

HB" Bizim sizinle işimiz yok hangi tarafınızdan uyduruyorsunuz ki!"

C" Ve burda bize bağırmaya hakkınız yok"

HS" Camila peki sen niye seni evime çağırdığımı söyledin üstelik yanımda sevgilim varken!"

J" Ya sen Hailey! Benim seni evime aldığımı Selena'ya yanlış ve abartılmış biz biçimde anlatan ben miydim?!"

C" susun artık!!!"

HB" Justin dur tamam. Sana her şeyi anlatıcam benimle gel!"

       Sinirli bir şekilde Hailey'in arkasından yürümeye başladım. Kim bilir bu sefer ki yalanı neydi. ilerledik ve okulun koridorunun sonuna geldik etrafta kimseler yoktu. Zaten bu kata çok kişi gelmezdi. Hailey bana döndü. 

J" Artık ne söyleyeceksen söyle senin gibi iğrenç biri ile burda durmak bile istemiyorum."

       Hailey bana doğru yaklaştı ve ben refleks olarak kendimi geri çekiyordum. Kendinden emin bir şekilde gelmeye devam etti. İki adım daha sonra artık aramızda sadece 5 santim kalmıştı. Artık geri gidemiyordum. Arkamda artık yanmayan kaloriferler vardı. Hailey bir anda dudaklarıma yapıştı. Bu işte çok profesyoneldi. Ben geri gidemiyordum onu ittikçe tekrar öpüyordu. Kollarını boynuma doladı. Hailey başta olmak üzere hiçbir kız bana Selena'nın dudaklarında ki hazzı vermezdi. İşte bu aşktı. Haile'i bütün gücümle ileri ittim. 

HAYLOR WİL RİSEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin