"Umrumda Değil"

47 9 4
                                    


Taylor'dan

       Sabah Selena'nın evinde uyandım. Sağıma soluma baktım ama bu sabah Harry yanımda yoktu. Bilmiyorum ona öyle alışmışım ki. Onun aşkına, onun sevgisine, onun gözlerine. Onsuz olduğumda sanki hayatımda büyük bir çukur oluşuyor. Yeri doldurulamayan büyük bir çukur. Kalktım ve elimi yüzümü yıkadım. Sonra da kahvaltı hazırlamaya başladım. Çok geçmeden Selena da kalkıp bana yardım etmeye başladı. Sonra da hazırlanıp okula gittik. Orda ne olucaktı Harry ile aynı okuldayız ve birbirimizi illa ki görücektik. 

Harry'den

       Evet sabah onsuz uyandım. Onsuz kahvaltı yaptım. Onsuz okula gittim. Onsuz kahvemi içtim. Hep onsuz onsuz onsuz. Gemma iki dakika bile dibimden ayrılmıyordu. Sürekli Taylor'la görüşmememiz için yanımızdaydı. Ders zili çaldı ve sınıfa doğru yürüdüm. Taylor gelmiş ve yerimize oturmuştu. Göz göze geldik ve Gemma'nın arkamdan itip kafamı çevirmemi sağladı. Önümüzde ki sıraya oturduk. Dersi dinlemeye başladık. 

Gemma'dan

       Ders bitmişti Harry sınıfta otururken bende Kendall'ı aradım ve kantinde buluştuk. Kahvelerimizi içiyorduk. 

G" Kenny bu akşam bizde kalmaya gelsene beraber takılabiliriz"

K" Tabiki neden olmasın"

        Bu akşam Kenny ile takılıcaktık. O yüzden okul çıkışı biz gezmek için şehre gittik. Tabi önce Harry'nin eve gittiğinden emin olduktan sonra. 

Harry'den

       Tabikide eve gitmedim saçmalamayın. Zayn'nın evinde buluşucaktık yine ve Tay de geleceği için mutluydum. Herkes gitmişti ve bir tek ben dışardaydım. Eve geldiğimde kapıyı deli gibi tıklattım ve sonunda Zayn açtı. 

Z" Tamam kanka sakin ol sevgilin kaçmıyor"

       Koşarak salona girdim ve Tay beni görünce ayağı kalktı. Koşarak gidip sarıldım. Onu o kadar özlemişim ki. Saçlarının güzel kokusunu içime çektim. Sonra Justin'in yapmacık öksürmesiyle Taylor'a sarılmayı bırakıp koltuğa oturduk. Herkes koyu bir sohbet içindeydi fakat biz onları duymuyorduk. Sadece önümde ki iki çift mavinin ne kadar güzel olduğunu düşünüyordum. Bu güzel düşüncelerin içinden çıkmamı sağlayan telefonuma gelen aramaydı. Kahretsin ki Gemma arıyordu. 

G" Harry nerdesin!"

H" Arkadaşımın evine giderken de mi sana hesap vericem!"

G" Arkadaşın o sürtük Taylor değildir umarım"

       Sinirlenip telefonu kapattım ve Taylor'ın yanına gidip ona bir öpücük verdim. Sonra da diğerkilere el sallayarak eve doğru gitmeye başladım. Eve geldiğimde Gemma'ya bir şey söylemeden yukarı çıkacaktım ki salonda oturan Kendall'ı gördüm. Geri adım atarak kapı kirişinden konuştum. 

H"Bunun ne işi var burda?"

K" Ne kadar da kabasın Harry"

G" Misafirim ve bu gece burda kalacak"

       Gözlerimi devirerek yukarı çıkmaya devam ettim. Yatağıma yattım ve kafamda ki düşüncelerden kurtulmaya çalışarak uyumaya çalıştım. 2 buçuk saat sonra aşağıda ki sesler kesilmiş ve odaların kapı kapanma seslerini duymuştum içim daha da rahatladı ve bu sefer uykuya daldım. Yanımda birini hissettim. Saçları elime dolandı. Kollarımın arasına yatmıştı ve ayaklarını bacaklarımın üzerinde gezdiriyordu. Elini tişörtümün içinde gezdirdi. Boynuma öpücükler bırakıyordu.  Beni neredeyse uyanık moda getirmeyi başaracaktı. Taylor diye sayıkladım fakat yavaş yavaş gözlerimi açtığımda bunun hiçte Taylor olmadığını gördüm. Çünkü bu Kendall'dı. Hızla yerimden kalktım ve ona bağırmaya başladım. 

H" Kendall! Senin burda ne işin var!"

K" Seni görmeye geldim Harry" 

       Sinir bozucu bir şekilde söylemişti ve sonrasında göz kırptı. 

H" Odamdan defolup git şimdi hemen!"

K" Gitmiyorum!"

H" Gidiceksin yoksa ben seni burdan zorla çıkartırım!"

        Bana yaklaşmaya başladı. Onu ittim fakat tekrar geliyordu.  Artık dayanamayarak kolundan tutup odanın diğer köşesine ittim. 

H" Kendall ilkinde başarısız oldun ve şimdi ablamı kullanarak mı yapmaya çalışıyorsun!!!"

      Gemma bağırışlarımıza uyanmış olacak ki odaya gelmişti bizi dinlemeye başladı. 

H" Anlatsana Kendall! Gemma'ya da anlatsana!"

H" Sadece bencilce kendini düşünerek benimle beraber olabilmek için Taylor'ın evini ne hale getirdiğini! Sürekli Taylor'ı kötülediğini ve onun hakkında gerçek olmayan şeyler uydurduğunu! Bizi ayırmaya çalıştığını! Ve şimdi ablamı kullanarak bizi ayırabileceğini mi sandım!!!"

G" Bir dakika önce ki olaylar derken?"

       Ben Kendall'ın bizi ayırmak için yaptığı pislikleri ve Kendall ile eskiden sevgili olduğumuzu anlattım. 

H" Gemma! Bak ben Taylor'ı seviyorum ve o da beni seviyor 2 senedir mutlu bir ilişkimiz vardı!"

H"Kanye olayları ve Kendall'ın bize yaptığı tüm pisliklerin altından aşkımızla, birbirimize bağlılığımızla kalktık!"

H"Anlamıyor musun? boktan hayatımı güzelleştiren tek onun aşkı!"

H" Peki sen onu benim elimden alarak hala kendini iyi bir abla olarak mı görüyorsun ve onunla görüşmememin benim için iyi olduğunu mu düşünüyorsun Gemma!"

       Sinirle montumu aldım ve evin kapısını çarparak çıktım. Son gaz Taylor'ın evine sürdüm.  Kapıyı çaldım ve çok geçmeden karşımda ağlamaktan gözleri şişmiş bir Taylor geldi. Beni gördüğüne şaşırdı ve sıkıca sarıldı. Salona geçtik ve oturduk. Kapı açık kalmıştı. 

T" Harry niye geldin ya Gemma öğrenirse?"

H" Artık umrumda değil"

H" Sadece seni istiyorum" 

       Tay omzuma yattı ve battaniyesini ikimizin üstüne serdi. 

T" Beni hiç bırakma tamam mı?"

H" Asla"

        Kapının açılma sesini duyduk ve yerimizden kalkmadan o tarafa doğru baktık. Gelen Gemma'ydı. 


-----------------------------

       Selam sütlü sütlerim :) Bölümü beyendiniz mi? 

HAYLOR WİL RİSEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin