Biraz tedirgin olmuştum. Yavaşça gidip zarfı aldım. Kimden geldiği yazmıyordu. Zarfı açtım. İçinde bir cümle yazıyordu. "Polisi mi arayacaksın Bence yapmayacaksın." Bu ne demekti. Bizi nasıl görebiliyordu. Şimdi polisi arasam daha kötü şeyler olacağını bildiğimden polisi aramadım. Biz bir yerden görüyor olmalıydı.Tanrım sinirden çıldırmak üzereydim. Bütün perdeleri kapattım. Sonra zil çaldı. Yavaşça kapıyı açtım. Karşımızda "Ne! Kendall" Tay yanıma geldi. "Beni hiç özlemedin mi Harry?" Küstah bir tavırla bana bunları söylerken hiç utanmamış mıydı? "Seni tabiki hiç özlemedim sürtük! Çabuk git burdan!" Kendall içeri geçti ve koltuğa oturdu. "Ben görmeyeyim diye mi kapattınız perdeleri çok komiksiniz(!)" Sinir bozucu bir kahkaha atmıştı. Kendall ayağa kalktı. Yanıma yaklaştı. Neredeyse beni öpecekti ki ben onu ittim. "Kendall ne yapıyorsun! Hemen çık git evimizden!" Kendall yine güldü. "Hâlâ eskisi gibi salak ve yakışıklısın Harry!" Taylor bağırmıştı artık " Sus artık Kendall!" "O benim sevgilim ve artık seni sevmiyor şimdi çık git evimizden!" Tekrar evin içinde dolaşmaya başladı. Topuklu ayakkabıları tık tık ses çıkarıyordu. Yemek masasının yanına gitti. Eğildi. Masanın altından bir şey çıkardı. Bu bir kamera idi. Demek bizi oradan izliyordu pislik. Taylor ortadan kaybolmuştu. Kendall mutfağa doğru ilerlemeye başladı. Mutfak kapısının önünde durdu ve çantasından telefonunu çıkardı. Mutfak kapısının arkasında Tay elinde bir tava ile Kendall'a yaklaşıyordu. Birden Kendall'a tavayı geçirdi. Kendall yere yığıldı. O an o kadar çok güldüm ki. :)
————————————
Evet tamam sövmeyin bana ama yb için sınır gelmedi bende yazmadım ama en sonunda dayanamayıp yb attım zaten bölüm hazırdı sadece yayınlaması kalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYLOR WİL RİSE
Fiksi PenggemarBizim aşkımız sonsuza kadar uçan bir kağıt uçak gibiydi...