"Olamaz ama olur "

49 8 7
                                    


Harry'den

       Gemma salona geldi ve biz yerimizde doğrularak koltuğa oturduk. Tay korkarak bana baktı. Gemma çaprazımızda ki tekli koltuğa oturdu. Ve çantasını yere koydu. 

G" Çocuklar---"

      Gözlerini yere dikmişti. 

G" B-en üzgünüm"

G" Kendall'ın öyle biri olduğunu bilmiyordum ve--"

G"Ve bilmiyorum seni de anlattığı gibi sanmıştım."

       Gemma'nın gözünden bir damla yaş gelmişti. Tay kalkıp Gemma'ya sarıldı. 

G" Harry, beni affedebilir misin?"

      Kafamı evet anlamında salladım. Biraz daha oturduktan ve Tay ile sohbet ettikten sonra Gemma eve dönmüştü. Bizde uyumuştuk.

      Sabah 2 gündür çok özlediğim görüntü ile uyanmıştım. Ona daha çok sarıldım ve uyanmasını bekledim. Uyandığında da kalkıp okul için hazırlanmıştık. 

H" Yine çok güzel olmuşsun tatlım"

T" Teşekkür ederim sende öylesin" 

       Koluma girdi ve okula gittik. Her zaman ki gibi kantine gidip bizimkileri beklemeye başladık. Her kes teker teker gelmişti. 

H" Bir fikrim var"

J" Söyle"

H" Neden burdan uzaklaşmıyoruz?"

G" Derken?"

H" Başka bir şehre, başka bir okula, başka bir hayata gitmiyoruz?"

H" Bizi burda tutan bir şey yok değil mi?"

Z" Olabilir"

S" Olamaz olur"

H" O zaman hadi gidin valizleri toplayın!"

       Herkes hızlı adımlarla arabalarına yürüyordu. Bende Tay'ı bırakarak eve gittim. Gemma kapıyı açtı ve odama yönelerek valizimi çıkarttım. Gemma kapı kirişine yaslandı ve beni izliyordu. 

G" Nereye gidiyorsun?" 

H" Bilmiyorum" 

G" Nasıl yani?" 

H" Taşınıyorum ama nereye bilmiyorum"

H" Orayı konuşmayı unuttuk"

G" Ayh Harry ne yaparsan yap"

        Arkasını dönerek odadan çıktı. Onun bu haline güldüm. yaklaşık 2 saat sonunda herkes hazır Selena'da oturuyorduk. 

Z" Biz hazırlandık da nereye taşınıyoruz?"

J" Bence londra'ya gidelim"

S" Olabilir"

T" Olamaz olur"

       Herkes kahkaha atmıştı. İnternetten biletlerimizi aldık ve havalimanına doğru arabalarımıza atladık. Havalimanına geldiğimizde büyük bir heyecanla uçağa bindik ve yerlerimize oturduk. saatler sonra Londra'daydık. 

       Evet yeni hayatımızın ilk günü ve bu gün sevdiklerimle başlamış ve onlarla biticekti. Zaten gelmeden aradığım emlakçı bizi havalimanında karşıladı ve 3-4 tane evi gezdirdi. Bizde en sonuncu evi seçtik ve yerleşmeye gittik. Evde 3 oda, geniş bir salon, arka bahçe ve arka bahçede bir havuz vardı. Eve eşyalarımızı yerleştirdikten ve oda seçimi yaptıktan sonra okula kaydımızı yaptırmaya gittik. Öğretmenler bizi sevecen bir şekilde karşıladı. Sınıfa geçtik ve oturduk. Her şey yepyeni ve huzurluydu. Her tarafta bizim gibi çiftler vardı. Yanımıza gözlüklü biri geldi. 

E" Merhaba ben Edd"

H" Merhaba ben Harry"

H" Bunlar sevgilim Taylor, Zayn, Gigi, Justin ve Selena"

       Herkes el sıkıştı. 

E" Sanırım yeni geldiniz"

E" Okulumuzun resmi internet sitesini indirmenizi tavsiye ederim"

E" Daha hızlı arkadaş edinirsiniz ve Instagram gibi kullanabilirsiniz"

H" Tabiki"

       Edd telefonumu istedi verdim ve kilit ekranında olan Tay ve bizim resmimizi gördü. 

E" Çok tatlısınız" 

T" Teşekkürler"

       Edd uygulamayı yüklemişti. İlk postumuz Edd de dahil hep beraber çekildiğimiz bir fotoğraftı.  Okul çıkışı okulun karşısında ki kafeye gidicektik.

       Tay karşıdan karşıya geçmek için acele etti fakat gelen arabayı görmemişti...


-------------------------

Benim muhteşem Haylor Shipperlarım ve çilekli sütlaçlarım. Bölüm kısa olduğu için üzgünüm önümüzde ki bölüm telafi edicem :)

HAYLOR WİL RİSEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin