*booom*

95 11 1
                                    

K-kanye idi
Kanye bize doğru bakmaya devam ediyordy. Harry'ye seslendim "h-Harry kanye burada" Harry aniden arkasına baktı. Kanye Harry'ye gülümsedi küstahça. Kanye ilerlemeye başladığında Harry ile birlikte Selena'nın yanına gittik ve aceleyle olanları anlattık. Yine aceleyle arka çıkışa doğru ilerliyorduk Kanye arkamızdan 4-5 metre arkadan geliyordu. Hızlıca arka çıkışa geldik ve kapının biraz ilerisinde olan personel odasına girdik kapıyı kapattık ve kitledik. İşte o zaman derin bir nefes almıştık. Her taraf çok sessizdi. Birden Kanye bizim buraya girdiğimizi nasıl anlamış olacak ki kapıya bir bıçak sapladı. Korkup çığlık atmıştım. Kanye çıldırmış gibi kapıyı kırmaya çalışıyordu. Bu sefer American horror story'nin 1.sezon 3.bölümünden çok daha korkmuştum. Sonunda kapıyı kırdı ve içeri girdi. Elindeki bıçağı sallayarak Harry'nin ismini sayıklıyordu. "Harry! Seni küçük piç nerdesin lanet olası. Benim hayatımın aşkını çaldın sen o benim sevgilim olmalıydı!" Bizde o konuşurken odanın arkasındaki koli yığının arkasına saklanmıştık. Harry çok çok çok sinirlenmişti. Bizim olduğumuz yerde açılmamış içki şişeleri vardı. Kanye kutulara yaklaştı. "Burdamısınız serseriler!!!" Kutuları çekmeye başlamıştı. Bizi görmesi için son kutu kala Harry kalktı ve orda duran şarap şişesini eline aldı. Şişeyi kafasına dikti. Ohh Harry şu an ne yapıyorsun. O sırada Kanye son kutuyu hareket ettirmeye çalışıyordu. K "bu kutu çok ağar lanet olsun ama sevinmeyin çocuklar geliyorum" dedi çok geçmeden kutu çekmişti kalbim hızlı hızlı atıyordu. Kanye geldi ve beni gördü. Yanıma yaklaşıyordu ki Harry kanye'nin kafasına şarap şişesini geçirmişti. Kanye kanlar içinde yere yığıldı. Aman tanrııım şu an Kanye'den kurtulduğumuz için sevinsem mi yoksa onu yaraladığımız için üzülsem mi bilememiştim. Ama hemen Harry'nin boynuna atladım. Onu öptüm. Şu an çok büyük bir dertten kurtulmuştuk. Harry'ye "şimdi ne yapacağız?" Harry Kanye'yi saklandığımız yere çektik ve bir sandalyeye bağladık. Bende ayaklarını bantlanmıştım. Sonra Harry'ye sarılarak arabaya doğru yürümeye başladık. Selena'yı aradım ve acilen disco'dan çıkmaları gerektiğini söyledim. Yarın eve geri dönecektik.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ve inşallah bölümü beğenmişsinizdir. Kanye'yi bende sevmiyorum kdjcjdjlsls
Ama haylor hep mutlu olsun yeter Harry zaten Kanye'ye Taylor'u bırakmaz neyse şu an yeni hikayeme yeni bölüm yazıcam o yüzden görüşürüz 😍😍😍😍

Sınır:3vote 5 yorum

HAYLOR WİL RİSEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin