Taylor'dan
Güneşin ilk ışıkları ile gözlerimi açtım ve yanımda yatan Harry'nin nefis kokusunu içime çektim. Onun kollarının arasına girdim ve uyanmasını sağlamak için bir kaç kere öptüm. Bu sefer uyanmıştı.
T" Günaydın sevgilim"
H" Günaydın"
Kocaman gülümsemişti. Ben kalkıp bugün ne giyeceğimi seçmeye çalışırken Selena aradı.
S" Kanka bugün akşam Demi evinde büyük bir parti veriyor bizi de davet etti okulun yarısı orda olucak gidiyoruz dimiii"
T" Peki Sel tamam o zaman"
S" Yaşasın"
Ne kadar sevindiği sesinden belliydi. Çoktandır kafamızı bu dramalardan kaldırıpta doyasıya eğlenememiştik. Gidip Harry'ye söyledim sonra da hazırlanıp okula gittik. Hala aynı sınıfta Camila ve Hailey'i görmek sinir bozucu. Harry'nin elini bıraktım ve sırama oturdum. Harry yine bana doğru dönerek yaklaştı.
H" Eveett, geçen gün nerde kalmıştık"
Ben kıkırdadım. O bana iyice yaklaşıyordu artık onu beklemeden dudaklarına yapışıverdim. İyice alışmıştım buna ve bu çok güzel bir his. Ayrıldığımızda ise nefes nefese kalmıştık. Onun bana bakan yeşilleri parıl parıl parlıyordu. Sonra kapı açıldı ve ders hocası gelmişti. Bende oturup dersi dinliyormuş gibi yaptım ama aslında farklı şeylerle uğraşıyordum. Hoca sürekli bana bakıyordu. bende yakalanmamak için hocayı dinliyormuş gibi yaptım ve böylece tüm bir ders saatini geçirmiştim. Okul çıkışı bizimkilerin yanına gittik ve parti için hazırlanmaya başlamıştık. Ben aynanın karşısında kendime bakarken Harry geldi ve beni kollarının arasına doladı. Boynuma bir öpücük bıraktı.
H" Çok güzel olmuşsunuz hanımefendi"
T" Sizde öylesiniz bayım"
H" O zaman buyrunuz"
Elini uzattı. Elinden tuttum ve arabaya doğru ilerledik. Justin ve Selena ile orda buluşacaktık. Yarım saat sonunda Demi'nin evine gelmiştik. Tanrım burası çok gürültülüydü. Harry'nin koluna girdim ve içeri doğru yürümeye başladık. Arka bahçede havuzun kenarında olan koltuklara oturmuş bizi bekleyen Justin ve Selena'yı gördük ve Gigi de yanlarındaydı.
T" Selam"
Kendimi koltuğa atarken söyledim.
J" Gigi sen daha erken gelmiştin de biz evi çok bilmiyoruz. Bize bir kaç içecek getirir misin ve bir arkadaşımız gelicek ona burda olduğumuzu söyler misin? Siyah saçlı ve üstünde yine siyah bir deri ceketi olucak"
G" Pekala"
Gigi içecekleri getirmek için yerinden kalkmıştı ardından Harry sordu.
H" Zayn mi geliyo?"
S" Evet"
J" Ve ona Gigi'yi ayarlıyıcaz"
Justin pis pis sırıtmıştı. Aslında yakışabilirler aman neyse 15 dakika sonra Zayn ve Gigi geldi. İçeceklerimizi verdiler ve oturup sohbet etmeye başladık. Sonra ise slow bir şarkı çıkınca Justin ve sel, zayn'e kaş göz yaparak Gigi'yi dansa kaldırmasını sağladılar. Çok komik gözüküyorlar. Harry ile dans etmeye başlamıştık. Anlımı onun anlına dayadım. Yeşillerini mavilerime dikti ve dans etmeye devam ettik. Şarkı bittiğinde izin isteyerek lavaboya gittim. Çok kişi yoktu bende rujumu tazeledim çantamı alarak çıkıyordum ki birden elektrikler kesildi. Dışardan büyük bir ahh sesi gelmişti. Arkamdan biri geldi ve sonrası karanlık...
Harry'den
Elektrikler kesildi fakat 5 dakika sonra geri geldi ve herkes eğlenmeye devam etti. 25 dakika olmuştu ama Tay gelmedi. Artık meraklanmaya başlamıştım ve lavaboya gittim. Orada Tay yoktu. Ben bütün evi gezdim hatta 2 kere her tarafa bakmıştım Tay yoktu. Başına bir şey gelmiş miydi. Telefonuna da ulaşamıyordum. Sanırım deli olucaktım koşarak bizimkilere olanları anlattım. Herkes telaşla Tay'i aramaya başlamıştı.
Taylor'dan
Bayılmıştım, gözümü açtığımda bir salondaydım fakat salon boştu. Sadece bir sandalye vardı ona da şu an ben bağlanmıştım. Bağırmaya başladım. Kendimi yırtarak bağırmaya. Sonunda kapı açıldı ve içeri biri girdi. Tanrım hayır b-bu o!
X" Beni özledin mi meleğim?"
------------------------
Dırırım ortalamadan kısa bir bölümdü fakat idare ediverin tekrar söylüyorum yorum yapmayı unutmayın ve gruba gelmek için bana mesaj atabilirsiniz telefonum yok 1 hafta o yüzden hep burdayım ya bugün yada yarın ünlüler WhatsApp kitabını yayınlamaya başlıyıcam ona günde 2 bölüm olarak düşünüyorum.
Azra bölümü okuyorsan bana wattpad'den mesaj att
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYLOR WİL RİSE
FanfictionBizim aşkımız sonsuza kadar uçan bir kağıt uçak gibiydi...