Taylor'dan
Lucas bizimle takılmaya başladığından beri Joe'nun yüz ifadesi çok tuhaf ve keskindi. Justin'in konuşmasıyla bu düşünceleri kafamdan attım.
J" Görüşürüz Lucas!"
L" Görüşürüz dostum maça gelmeyi unutmayın!"
Koşarken söylemişti. Bu akşam basketbol maçı vardı ve hepimiz orda olucaktık. Arkadaşlarıyız öyle değil mi? Bizde toparlanarak eve gitmeye başladık.
H" Tay bugün eve gitmesek olur mu? Yani biraz dışarda takılabiliriz dimi?"
T" Olur Harry"
Kolunu belime attı ve yürümeye devam ettik. Herkes kendi arabalarına binmişti. Biz Harry ile parka kadar yürümüştük.
T" Bir sorun mu var Harry?"
H" Hayır o da nerden çıktı"
T" Bilmem sanki bana biraz soğuk davranıyorsun"
Harry bunu duyunca şaşırdı ve bana döndü. Dudaklarıma bir öpücük bıraktı.
H" Tay saçmalama ben seni çok seviyorum"
T" Eğer sorun Joe'ysa-"
H" Hayır hayır sorun falan yok"
Gülümsedim. Bir banka oturduk ben onun omzuna yatmıştım.
H" Bence Lucas sana aşık gibi ne dersin?"
Alaycı bir dille söyledi.
T" Saçmalama"
Gülüştük ve saat geç olmuştu.
Selena'dan
Herkes sus pus evde oturuyordu. Yeter diyerek konuşmaya başladım. Çok geçmeden de Tay ve Harry gelmişti.
S" Yarın bir parti vermeye ne dersiniz!?"
Yerimden fırlayarak söylemiştim.
G" Olabilir hemde maçtan sonra güzel olur"
J" Bana da uyar"
S" Pekala o zaman ben şu okul şeyinde bunu paylaşayım. Yarın maçtan sonra akşam 8 gibi"
Büyük bir heyecanla elime telefonu aldım ve bir gönderi paylaştım. Bir çok kişi yorumlarda geleceğin söylemişti. Evimiz çok büyüktü ve neden bunu değerlendirmeyelim ki. Bıktım bu dramalardan. Biraz da eğlence gerek.
Harry'den
Bilemiyorum aslında fena olmaz fakat tanımadığımız bir sürü insan olucaktı ve daha önce yaşadıklarımızı düşünürsek pek de korkmuyor değilim. Tay bu düşünceli halimi gördü ve beni neşelendirmek için bana bir öpücük verdi. Başardı da. Heyecanla her kes uyumuştu. Sabah olduğunda aceleyle okula gittik. Her zamanki gibi kantine oturduk ve Lucas kahveleri alıp gelmişti.
J" Oooo şampiyon gelmiş"
Herkes gülmüştü.
L" Büyük konuşma Jus"
S" O maç bizim dostum ne büyük konuşmaması"
L" Beni utandırıyorsunuz"
H" Hakediyorsun"
Ders zili çaldığında sınıfa gittik bugün okul çıkışı olucaktı maç. Ard arda derslere girdik son ders herkes çok heyecanlıydı. Bütün okul basketbol sahasına doğru yürüyorduk. Oturup yerleştik. Koç maçı başlattı. Lucas çok iyi oynuyordu. Maçın ortasında bağırdı.
L" Bu sayı sizin için!!!"
Bizi göstermişti. Zıplayarak potaya topu soktu. Büyük bir alkış koptu. Selena tezahüratın dibine vurmuştu zaten. Sosyalleşmek en çok o istiyordu. Joe bir pislikmişim gibi bana bakıyordu ve bunun için bir sayı kaybetmişti bile. Kafasını iki yana sallayarak odaklanmasını sağladı. Ve oyun devam etti. Yaklaşık yarım saat sonra maçı biz almıştık. Herkes çığlıklar atıyordu bütün okul yankılanmıştır herhalde. Justin Zayn ve ben koşarak Lucası kaldırdık ve onu fırlatmaya başladık. Onun bundan haberi yoktu ve korkmuştu. Kızlar gülmekten çatlamıştı. Oyalanmayı bırakıp eve gitmiştik. 1 saat içinde insanlar gelmeye başlamıştı her taraf çok kalabalıktı. Joe, onun tayfası, oh tanrım Karlie bile burdaydı. Herkes içiyordu dans ediyordu eğleniyordu. Biri hariç. Taylor çok sıkılmışa benziyordu. Yanına gittim.
H" Tatlım iyi misin?"
T" Evet tabiki"
Ona tabiki inanmadım. Onu kucağıma aldım ve arka bahçeye götürdüm. Elbisesini düzelterek Havuzun kenarına oturdu ve ayaklarını havuza salladı. Bende pantolonumu kıvırarak yanına oturdum. Kafasını omzuma yasladı.
H" Mutlu musun?"
T" Seninle olduğum her zaman"
Arkamızdan kamera sesi gelmişti. Arkamı döndüm ve bu okulun yıllık görevldi. Doğru hatırlıyorsam adı Niall'dı. Yanımıza geldi ve fotoğrafı gösterdi.
N" Bu yıl çektiğim en güzel çift fotoğrafıydı"
Gülümseyerek söylemişti.
H" Dostum bunu bana atar mısın?"
N" Tabiki bay styles"
Alaycı bir dille söylemişti ve çok samimi biriydi.
N" Yarın bu fotoğrafı okul dergisinde görürseniz şaşırmayın"
Gülümsedik ve yanımızdan ayrılarak başka fotoğraflar çekmek için partiye gitti. Kalktık ve insanlarla tanışmak için içeri gittik. Joe sarhoş olmuştu ve diğer kızlarla eğleniyordu. Bizi gördüğünde ise bu tarafa geldi.
J" Ooo bu güzellik ve yanında ki göt herif size de selam"
H" Git burdan Joe"
J" Sana mı sorucam buraya bu sarışını görmek için geldim"
Elini Taylor'ın yanağına attı ve okşamaya başladı. Ben sinirlenmiştim. Taylor elini çekmesi için itti.
J" Hey kızım sakin ol"
Daha fazla dayanamayıp Joe'nun gözüne bir yumruk attım. Yeri boylamıştı. Tay beni zar zor ondan uzaklaştırmıştı.
T" Tamam Harry sakin ol"
T" Sarhoştu gördün"
H" Peki tamam"
Tüm gece böyle geçmişti. Herkes dağıldığında hemen yatıp uyumuştuk ve çok yorulmuştuk.
------------------------------
Sıkıcı oldu biraz ama diğer bölüm telafi ederim <3