Sinsi Yarış//Part:1

60 10 4
                                    

 sabah olmuştu. Harry'yi uyandırıp acilen hazırlanmıştım ki galiba geç kalacaktık. yolda Selena ile Justin'i aradık ve zaten okulda olduklarını söylediler. insan bir uyandırır demi. apar topar okula gittik. tanrım burası ne kadar değişmiş. sadece iki hafta yoktuk ve şu hala bakar mısın! yeni insanlar gelmiş ve her biri birbirinden farklıydı. Harry ile yerlerimize oturup öğretmeni beklemeye başladık bu çok sıkıcıydı. 

JUSTİN'DEN

Yeni gelen kızlara baktım yarısı Harry'ye bakıyordu. ama Harry ise onlara aldırmadan Taylor'a bakmaya devam ediyordu o öyle bakıyordu ki. ona aşık olduğu 30 metre uzaktan görülebilirdi. Taylor Harry'nin omzuna yatmış ve saçları ile oynuyordu. her neyse ben niye onları dikizliyordum ki. benim sevgilim herkesten daha güzel. biz tatlı bir sohbet etmiştik ki öğretmen geliverdi. dersi dinlemeye başlamıştık. Selena'yı izlemekle geçen muhteşem bir saat sonunda artık öğle molası olduğunu fark ettik. Bizim ekibi toplayarak yemekhaneye gitmeye başladık. yerlerimize oturup yemeğe başladığımızda derste Harry'ye bakan kızla arkadaşını gördüm bize bakarak konuşuyordular. 

CAMİLA'DAN 

C"kanka baksana ben bu çoçuğu daha önceden okulda görmemiştim" 

 H"evet bende ama ikiside çok yakışıklı" 

C" bencede" 

H"ama kıvırcık sana bakmaz"

C" haha güldürdün asıl şu sarı sana bakmaz be"

H" sen öyle san bunu göreceğiz"

C" peki o zaman bu bir yarış demek Hailey" pis pis sırıttım 

H" öyle olsun önce yatağa atan kazanır"

C" cezası da kaybeden kendi çıplak fotoğraflarını okulun resmi sitesinde paylaşır" bu iş kızışmaya başladı. Hailey kabul etti ve aramızda bir çekişme başladı. 


SELENA'DAN 

şu kızların malca sırıtarak bize bakmalarından rahatsız olmaya başlamıştım artık fakat yine de kimseye bir şey söylemedim. son derslerede girip hep beraber evlerimize doğru yürüdük Taylor bugün bende kalıcaktı. akşam için güzelce dizi gecesi yapacaktık ee tabi birazda dedikodu. yolda giderken sohbet ediyorduk. Justin kolunu omzuma doladı. J"siz şimdi bizim dedikodumuzu da yaparsınız" Taylor ile gülümsedik S"bencede yaparız" bu sefer herkes kahkaha atmıştı. böyle konuşurken evime geldik. Taylor Harry'ye bir öpücük verdikten sonra biz koşarak eve girdik. 


HAİLEY'DEN 

büroya gidip Justin'in adresini öğrendim söylediğim yalan ise cüzdanını okulda unuttuğunu ve götürmem gerektiği idi. bende koşarak evin yakınlarına gittim. o evdeydi salonun ışığı yanıyordu. hafif bir müzik sesi de duyuluyordu. planım hazırdı ve bileği burkulmuş gibi yaparak beni içeri davet etmesini ve biraz dinlenmesini sağlıyıcaktım. ağayım burkulmuş gibi yaparak yavaşça kapıyı tıklattım. gecikmeden açtı ve kim olduğumu sordu. 

J"sende kimsin"

H"ş-şey senden bir iyilik isteyeceğim b-benim ayağım burkuldu ve çok acıyor *yalandan da olsa inlemiştim bu iniltileri daha çok duyacaksın tatlım* biraz buz koyabilir miyiz?" 

Justin biraz tedirgin etti. 

H"l-lütfen bu halde eve kadar yürüye biliceğimi sanmıyorum" 

Justin iç çekti ama dayanamayıp beni içeri aldı


----------------------

uuuuu galiba tam yerinde bıraktım. yb yarın atarım çünkü cidden bölüm atmazsam bana sövmeye başlıyıcaksınız bende açıklarımı kapatayım diyorum uefdıohfoısj ama sınır belirlemiyorum diye yorum yapmayı yada sote vermeyi bırakmayın hee neyse sizi seviyor görüşürüz


HAYLOR WİL RİSEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin