"Evime ne oldu!!!"

90 11 7
                                    

Akşamki olaylardan sonra biraz tedirginde olsam uyumayı başarmıştım. Bu gün eve geri dönecektik. Harry uyuyordu.

Gittim ve onu öperek uyandırmayı denedim ama uyanmıyordu ayı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Gittim ve onu öperek uyandırmayı denedim ama uyanmıyordu ayı. Neyse ben hazırlanmaya başladım. Aniden omuzuma bir el dokundu. Çok korkup çığlık atmıştım ki bu Harry imiş. Meğer uyanmış. Beraber hazırlandık ve valizlerimizi topladık. Ardından Selena'yı aradım ki onlar çoktan hazırdı. Bir an önce çıkış işlemlerini yapmaya gittik. Yaklaşık yarım saat sonra otelden ayrılmış arabalara binmiştik. Harry ile ben Justin ile Selena. Biz sohbet etmeye başlamıştık. H "Taylor seni çok seviyorum biliyorsun değil mi?"   T "evet Harry biliyorum"  H "bir daha başına böyle bir olay geldiğinde önce bana söyle o zaman tamam mı (Kanye olayından bahşediyor)" T " Harry bak ben bunun için çok üzgünüm ama bilmiyordum o gün kafam çok karışmıştı" benim gözümden yaşlar akmaya başladı. Harry arabayı kenara çekti. H "Şşşş tamam Tay ağlama ben hep yanındayım senin biz asla ayrılmayacağız" Harry beni kendine çekti ve beni öpmeye başladı. Tanrım bu his, bu haz hiç kimsede ve belki de hiç bir şeyde yoktu. Ona bu kadar bağlanmışken. İleride ayrılırsak ne yapardım ben. Harry'ye sıkıca sarıldım. Birden camdan biri tıklattı. Bu Justin idi. Harry camı araladı.  "Hadi çocuklar gitmiyor muyuz?" Orda bir kahkaha patlatmıştım.  Harry de aynı şekilde tepki verdi. Justin bizim neye güldüğümüzü anlamamıştı. Gerçi bizde bilmiyorduk :). Neyse yola koyulduk ve havaalanına gittik uçağa bindik ve eve doğru yol aldık 1 saat sonunda evdeydik biz Justin ve Selena'ya görüşürüz dedikten sonra taksiye binmiştik. Eve geldiğimizde Harry taksici adama parasını verirken bende çantamdan anahtarlarımı bulmaya çalışıyordum. (Dejavu) Harry geldi ve yavaşça kapıyı açtım. Harry arkamdan içeri girdi. Ve birde ne göreyim ki ev gerçekten bıraktığım gibi değildi. Koltukların kumaşları kesilmiş. Mutfak dolaplarında ne varsa her şey yere atılmıştı. Ben hayal kırıklığına uğramıştım. Ne oldu anlamış değilim. Evime kim girmişti. Harry bana sarıldı. Tamam dedi.  "Kimin girdiğini ve ne yapmak istediğini bulacağız"

—————————————-
Evet tamam biraz pardon ne birazı baya sıkıcı bir bölüm oldu ve bölümün geç geldiği için kusura bakmayın telefonum garantiye gitmişti ve tekrar gidicek haftaya Cumartesi ye kadar bir sürü yb atmaya çalışıcam
Sınır vermiyorum hadi baybay 😍😍😍

HAYLOR WİL RİSEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin