Elixirek és Bájitalok

46 4 0
                                    

-"Szia drága Alexandra. Én vagyok. Remélem mindened fáj,,.
-"Pofa be Lindzy,,.
-"Oh milyen bátor itt valaki. Annak ellenére hogy ki van ütve,,.
-"Sokkal erősebb vagyok nálad,,.
-"Az erőd tényleg erős, de a tested gyenge. Nekem nem kell ezzel bajlódnom. Mivel csak félig vagyok élő,,.
-"Jó nem érdekel. Jegyetd meg Lindzy ha ide tolod a képed megjalsz,,.
-"Azt majd még meglátjuk,,.

Nem tudom mennyi ideig lettem kiútve, de nagyon fájt a fejem. Kinyitottam a szemem majd megláttam Nicket. Lassan felültem majd megöleltem.
-Szia. Hogy érzed magad?
-Őszintén. Mint akinek most szívták le minden erejét. Habár tényleg így volt.
-Sajnálom.
-Ne sajnálj semmit. A lényeg hogy nem történt komoly baj.-kinyilt az ajtó majd Rose lépett be rajta.
-Hogy érzed magad?
-Kicsit fáj a fejem de jól, köszönöm.
-Rendben. Gyere mutatok valamit.-óvatosan felálltam majd követten Roset. Egyenesen a könyvtár szobába vitt. Bementünk a terembe majd egy kis keresgélés után levett egy könyvet a polcról.
-Alkémiai ismeretek.-olvastam fel hangosan a címét.
-Mivel boszorkány vagy, te is képes vagy bájitalokat/elixireket keverni.
-Erről nem is tudtam.
-Ez természetes. Elkezdünk olyan bájitalokat keverni amik segítségével képesek leszünk legyőzni Lindzyt.
-Bisztos hogy menni fog?
-Ha elég kitartó vagy akkor igen.
-Rendben. Hol kezdjük?
-Gyere.-mondta majd egy másik szobába vitt. Volt ott egy nagy üst, óriási keverő kanál, és a bájitalokhoz a hozzávalók. Még egy könyv tartó is volt az üst mögött.
-Akkor lássunk hozzá.
Nagyon sok dolgit tett bele az első bájitalba/elixirbe. Békakopoltyútól kezdve tündérporig. Ami kellet bele mindent beletett. Úgy figyeltem mint mikor kicsikén anyu megkérdezte szeretnék-e segíteni a főzésben. Ezután én is megpróbálhattam. Kikevertem ugyan azt az elixirt/bájitalt. Nem sikerült olyan jól.
-Semmi baj. Legközelebb sikerülni fog.
-Hiszek neked.
-Tudom.
Sokat beszéltünk az elikxirekről/bájitalokról és arról is, hogy melyik mire jó. Készítettünk olyat is ami megmérgezi az álldozatát.
-Ezt majd csak vészhelyzet esetén használjuk.
-Rendben.
Kimentünk a szobából majd bementünk a nappaliba. Mindenki ott volt bent. Valaki a kanapén ült, valaki pedig a falnak támaszkodva ácsorgott. Mindenki itt volt akire számíthattam.
-Rendben. Akkor beszéljük meg a tervet. Alexandra! Jelenleg hol tartózkodik Lindzy?
-Nem ismerem a hejet. Nagyon messze van innen. Van ott egy hatalmas erdő, közepében virágosrét. Hegyek veszik körül. Lindzy az egyik hegyen akar csatázni velünk.
-Hogy néznek ki a hegyek?-kértem ceruzát és papírt majd tűpontossággal lerajzoltam a helyet.
-Ez a hely az ország túl felén van. És mivel ez nagyon nagy ország kettő-három akár négy nap az út.
-Mikorra tervezi a csatát?-kérdezte az egyik varázsló.
-Nem tudom. A fejébe nem látok bele. Nem enged be.
-Értem. Szóval bármikor megtörténhet.
-Igen. Lehet hogy amint odaérünk ránktámad.-helyeseltem.
-Akkor mit tegyünk?-kérdezte James.
-Nem tudjuk. Ha bármi újat megtudok szólok.-mondtam.
-Rendben. Addig mindenki menjen pihenni. Kitudja mikor kell indulnunk.-mondta Rose majd mindannyian felmentünk a szobáinkba. Kiváncsi vagyok mit tervez Lindzy. És amint tudomást veszek a tervéről és az időpontról indulunk. Nem fogok meghátrálni.
Arról álmodtam hogy
A nővérem mellet fekszem
A csatatéren.
Egy kést szúrtak a
Mellkasomba.
Aztán minden elsötétült.

Tényleg Léteznek Vámpírok?Onde histórias criam vida. Descubra agora