Poznaj mnie v2

47 3 1
                                    

W punktach. No, bo kto mi zabroni, prawda?

1. Lubię czytać książki, w 2017 roku przeczytałam jakieś dwie, może trzy. Tamten rok to była katorga. Zatrzymałam się ze wszystkim. Nie jestem z siebie dumna.
2. Nigdy nie miałam chłopaka.
3. Pierwszy pocałunek przeżyłam z dziewczyną. I nie jestem pewna czy to się liczy, ponieważ to była tylko zabawa.
4. Nigdy nie byłam na żadnej imprezie.
5. Bardzo lubię ludzkie kości.
6. Bardzo lubię słuchać audiobooków książek Edmunda Niziurskiego.
7. W podstawówce bardzo mało jadłam.
8. Osoby z mojej klasy w szkole podstawowej przyjaźnili się ze mną dla kupna chipsów w sklepiku.
9. Nie cierpię osób, które są chamskie i niemiłe.
10. Gdy mam na tyle odwagi (a zazwyczaj mam) staję w obronie słabszych.
11. Nigdy nie byłam zakochana, ale wiele razy ktoś mi się poprostu podobał bądź ciągnęło mnie do niego, bo wydawał się inny od reszty.
12. Jestem straszną bałaganiarą.
13. Często jestem zmuszona kłamać, ale w ważnych kwestiach staram się być szczera.
14. Gdy idę ulicą w słuchawkach to śpiewam. To znaczy otwieram swoją przecudną buźkę i bezdźwięcznie wypowiadam tekst piosenki. Ludzie się na mnie patrzą.
15. Często widuję martwe zwierzęta.
16. Mieszkam w mieście. W bloku. Na pierwszym piętrze.
17. Osoba, której powiedziałam najwięcej o sobie tak naprawdę nie zna mnie nawet w połowie.
18. Mam wadę wzroku.
19. Mam grube uda.
20. Chcę mieć wiele tatuaży, ale nie mam na nie pomysłów.
21. Wstydzę się kupować ubrania. W galerii handlowej na zakupy ubraniowe przeznaczam maksimum jedną godzinę. Dłużej nie jestem w stanie wytrzymać.
22. Lubię słuchać ludzi dyskutujących na jakiś temat, bądź wyrażających swoje poglądy.
23. Nie lubię gdy ktoś mi przerywa wpół zdania.
24. Nie lubię niepotrzebnego dotyku. Żadnego przytulania i całusów. Jak ktoś bierze mnie z zaskoczenia zmieniam się kawałek drewna.
25. W dzieciństwie byłam bita przez mamę. Rzucała we mnie rzeczami, ciągała za włosy i uderzała w głowę. Nigdy jednak nie walnęła mnie w twarz.
26. Mam krótkie włosy.
27. Nie lubię gdy ktoś czyta moje notatki i wie, że są moje.
28. Od dzieciaka wmawiane miałam, że nie umiem śpiewać. Teraz boję się zaśpiewać przed kimś.
29. Jestem potwornie słaba z angielskiego. Przynajmniej za taką się uważam. Dlatego doznałam szoku gdy zobaczyłam, że za e-maila napisanego na lekcji bez słownika dostałam 7/10 punktów.
30. Lubię gdy w herbacie są szczury. Nigdy ich nie wyrzucam.
31. Nienawidzę szpinaku.
32. Kocham ziemniaki.
33. Nigdy nie widziałam na żywo mojego biologicznego ojca.
34. Jestem nieślubnym dzieckiem.
35. Lubię pachnieć męskimi perfumami, ale nie perfumuję się za często.
36. Mam bardzo wybujałą wyobraźnie.
37. Nie lubię słowa "dziwne". Chociaż czasami sama go używam, gdy się zapomnę.
38. Ciągle mam popękane usta.
39. Strzelam palcami. Mnóstwo ludzi to denerwuje.
40. Praktycznie nigdy nie zgłaszam się na lekcji. Boję się.
41. Kiedyś skoczyłam z wysokości 5-6 metrów tylko po to żeby udowodnić, że jestem odważna. {I głupia przy okazji.}
42. Gdy coś lub ktoś mnie zainteresuje nie odpuszczam dopóki nie dowiem się wszystkiego o tej rzeczy bądź osobie.
43. Nigdy się nie zarumieniłam.
44. Nie lubię fałszywych ludzi.
45. W życiu nie podobały mi się tylko dwa filmy: "Drzewo życia" i "Co się wydarzyło w Gracefield"
46. Chciałabym okrążyć świat.
47. Nie lubię gdy ktoś patrzy mi przez ramię.
48. Bardzo lubię Dżem.
49. Lubię Ryszarda Riedla.
50. Lubię chodzić pustymi ulicami i korytarzami.
51. Lubię tańczyć. Ale nie jestem w tym dobra. Nigdy nie chodziłam na żadne zajęcia.
52. Zawsze gdy ktoś się na mnie dłużej patrzy (ponad 5 sekund) mam wrażenie, że coś jest ze mną nie tak.
53. Lubię wodę, ale nie umiem pływać. Nie lubię chodzić na basen.
54. Mam kompleksy jeśli chodzi o ramiona. Nie wiem czemu, ale zawsze staram się je zasłonić.
55. Jestem cholernie irytująca.
56. Bardzo rzadko płaczę.
57. Czasami bardzo się przywiązuję do postaci z filmów, książek bądź seriali.
58. Mam listę rzeczy, które chcę zrobić przez śmiercią albo samobójstwem. Nie wiem.
59. Naczytałam się takich pamiętników i nasłuchałam się smutnych ludzi i jest mi cholernie źle. Wyjdę z tego. Nic mi nie jest.
60. Często mam mroczki przed oczami.
61. Często boli mnie brzuch i mam nudności.
62. Łatwo mnie wkurwić.
63. Trudno określić czy ludzie mnie lubią, bo albo jestem rozrywką albo osobą, która wysłuchuje ich żalów i problemów.
64. Jestem głupią nastolatką.
65. Często bywa tak, że rozmowa ze mną jest męcząca.
66. Umiem dochować tajemnicy.
67. Odsyłam złe myśli w jak najdalszy kąt umysłu. A potem wracają jak bumerang i zwalają mnie z nóg.
68. Czasami zwisa mi to co o mnie myślą inni, a innym razem bardzo się tym przejmuję.
69. Wbrew pozorom (jestem jedynaczką) umiem się dzielić i nie jestem wstrętną egoistką.
70. Naprawdę lubię zapominać.
71. Pamiętam ścieżkę dźwiękową z tylko jednego filmu: "Jasminum".
72. W 1-3 w podstawówce sporo się biłam.
73. Lubię wymyślać historie. Niekoniecznie je pisać.
74. Piszę wiersze. Tak myślę.
75. Pamiętniki to szajs.
76. Mam parę takich rzeczy, których nienawidzę a zarazem je kocham.
77. Nie lubię, gdy ktoś próbuje mnie pocieszyć.
78. Lubię się uczyć, ale ciężko mi się do tego wziąć.
79. Zawsze próbuje się przypodobać osobom, które lubie.
80. Jeśli chcę kogoś odstraszyć mówię niecodzienne rzeczy.
81. Wkurza mnie, że w niczym nie jestem dobra.
82. Lubię krzyczeć.
83. Przeraża mnie to, że istnieję.
84. Chwilami ogarnia mnie euforia. Zgubna euforia.
85. Jestem dziecinna.
86. Nie zmieniam się, mimo upływu lat. Ciągle się czuję tak samo.
87. Nie lubię kwiatów.
88. Lubię gumę do żucia.
89. Jestem dosyć spokojna.
90. Lubię jeździć samochodem. Oczywiście jako pasażer.
91. Lubię interpretować wiersze.
92. Wstydzę się moich prac.
93. Nieważne co mi powiesz nigdy nie będę Cię uważała za wariata ani nie spojrze na Ciebie krzywo.
94. Nie lubię się kąpać z płynem do kąpieli.
95. Ilekroć kogoś poznam tworzę historię naszego życia.
96. Bardzo jestem ciekawa co jest po śmierci.
97. Lubię szuszyć włosy.
98. Rzadko odrabiam pracę domową.
99. Lubię Coca Colę.
100. Lubię dawać prezenty.

Chcę umrzećOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz