Trezitul de dimineata

152 9 6
                                    

Pentru multi este o durere de cap!

Sincera sa fiu,eu ma simt bine cand ma trezesc devreme,am mai multă energie si spor la treaba .

Însă sunt persoane care efectiv,dimineata nu pot munci.Asta nu este nimic rau!

Dar daca doriți sa va treziți devreme si nu stiti cum ,uitați câteva sfaturi care pe mine m-au ajutat :

1.Trebuie sa aveti un scop,o motivatie .Daca nu știți exact de ce va treziți nu veți avea niciodată impulsul sa o faceti !

2.Daca aveti ceva de lucru.O tema sau simtiti ca nu va ajunge timpul si aveti nevoie de mai mult dar nu va face neaparat placere ,inserați si ceva placut in activitatea voastră (o cafea,o gustare sau câteva pagini citite dintr-o carte,etc).Asa veți fi mai relaxați si veți avea mai mult spor!

3.E bine sa aveti o rutina .La acest sfat ma voi repeta si va voi spune sa faceti ceva ce va place,ceva ce va destinde!

4.Incercati sa lăsați telefonul deoparte după ce va treziți,dați-va direct jos din pat.Trebuie sa recunosc ca eu nu fac asta,însă imi pun mereu ceasul sa sune înainte de ora mea de trezire,asa voi avea 15 minute timp pentru rețelele sociale .

5.Dormiti !Daca va culcati tarziu e lesne de inteles ca nu o sa fiti in putere sa va treziți la ora dorita ,sau efectiv,veți fi extenuate la sfarsitul zilei .Aici depinde de fiecare persoana .Unii se simt bine daca dorm 8 oare,altii 6,unii chiar 5.Voi încercați sa va oferiți nu mai mult sau mai putin timp pentru a va putea odihni .

6.Ca sa va revigorati după somn e bine sa faceti sport(sau măcar câteva întinderi ).Eu însă mi-am facut o rutina prin a face dus in fiecare dimineata (nu seara).Asa ma simt mai bine si practic mi se duce toata moleșeala de după somn .

7.Luati-o usor.Nu va puteți trezi devreme deodată ,va va fi greu.

Un alt sfat ar fi sa păstrați rutina si in Weekend (însă daca va descurcați renunțând la ea in acele doua zile si revenind fara probleme in timpul săptămânii ,puteți face o excepție de la regula )!

Cam atat.Multumesc !

Sfaturi pentru feteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum