La dieta?!

122 16 7
                                    

Vara se apropie și poate multe dintre noi vrem să ne pregătim corpul.Ținem diete,facem sport,poate chiar ne înfometăm sau începem să mâncăm mai mult pentru a ne îngrășa.Ideea e că toate facem câte ceva.

În acest capitol mi-am propus să vă arăt ce înseamnă pentru mine "pregătirea" corpului sau mai simplu zis :Ce fac eu pentru a avea un corp sănătos fără să schimb aproape nimic în alimentație.

Uitați șase sfaturi pentru a lua masa corect:

1.Înainte de masă bea apă.E foarte important să nu-ți fie foame când te apuci de mâncat.

2.Mănâncă încet.Alocă-ți să zicem 15 minute pentru masă (poate chiar mai mult) și nu termina înainte!

3.Nu bea apă în timpul mesei.

4.Folosește mereu o farfurie mică.Cele mari îți dau senzația că nu ai destulă mâncare în farfurie.

5.Oricât de foame îți este, ține minte,stomacul tău este tot același.Dacă îi dai mai multă mâncare la o masă zicând că o sari pe cealaltă te înșeli,stomacul tău va primi prea multă "informație" și automat se va mări!

6.Fructele după masă vă fac cel mai mare rău!Ori le mâncați înainte ori după 60 de minute după ce ați terminat masa.

Voi împarți acest capitol in mai multe părți ,asa ca ma opresc aici spunându-vă că vă vă mulțumesc enorm!

Sfaturi pentru feteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum