Cum să te ferești de coșuri!

178 14 0
                                    

Stiu ca este un subiect delicat pentru majoritatea adolescentelor asa ca,înainte sa încep ,vreau sa va spun ca nu sunt dermatolog!nu am studii de specialitate si va scriu din propia mea "cultura generală"/viziune!!!

Tin sa precizez ca tenul meu este unul normal(mixt),nici uscat ,nici gras.Cum spune sora mea "perfect",asa ca nu prea am coșuri (sunt o super norocoasa ),însă sunt câteva reguli după care ma ghidez.

1.Ma spăl in fiecare dimineata si seara pe fata,este important sa va curățati "mizeriile" adunate in timpul zilei!

2.Nu folosesc creme sau alte "chestii",deoarece,mie doar imi încarcă tenul,nu ma ajuta absolut cu nimic!

Bine-nteles acele creme e clar ca sunt făcute cu un scop,de a ne ajuta daca avem nevoie.Insa eu momentan încerc sa-mi tin fata cat mai departe de produsele de înfrumusețare .

3.Nu-mi sparg coșurile .E adevarat,oricine are coșuri in anumite perioade,însă atunci cand le am încerc sa nu le sparg.Daca le spargeți aveti maaari sanse sa va apăra mai multe in acea zona !

4.Incerc sa nu ma machiez!Nu sunt o adepta a machiajului,si asta ma ajuta,dar va sfătuiesc si pe voi ,fetelor,cat inca sunteti tinere si adolescente ,nu va încărcați fata cu machiaje,va faceti doar rau!

5.Nu va puneți mâinile sau parul murdar pe fata,este suficient cate bacterii ne "încadrează "fata si fără sa mai adăugăm noi altele suplimentare.

Sper sa va placa capitolul,daca mai vreți capitole de genul,scrieți-mi in comentarii!Mersi ca citiți!

Va pup!

Sfaturi pentru feteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum