Zâmbete și îmbățișări!

227 23 0
                                    

De mică am fost un copil fericit.Un copil care a fost crescut cu fericire si bunătate .Dar cu timpul am inceput sa ies ușor ușor din "castel"si am inceput sa cunosc oameni noi.Oameni plini de răutate si pesimism ,complet opusul față de ce eram eu obișnuită să vad in jurul meu.

Și m.am întristat.De ce nu pot oamenii vedea si partea buna din fiecare situație?

O sa dau un exemplu comun care ne deranjează si pe noi,elevii,dar si adultii,parintii noștri.

Dimineata,cand te trezești sa mergi la scoala/servici si esti extrem de obosit sa mai faci asta si astăzi,la fel ca obiceiul pe care il ai mereu.Si cum ne asteptam,daca suntem obositi suntem supărați deci asta ne inrautateste toata ziua pe care probabil o repetam in fiecare zi.De ce nu putem sa ne începem dimineata mai bine?Sa ignoram ca puteam sa mai dormim si sa fim Fericiți ca am putut sa ne trezim sănătoși si azi.

Asa ca putem bea cea mai buna cafea posibila sau sa mâncam cel mai bun mic dejun inventat vreodată ,daca asta ne ajuta.Sau puteți asculta muzica preferata,eu asta fac si ma simt asa bineee.

Daca ati reușit sa va bine dispuneți de ce sa nu o faceti si pentru cei din jurul vostru?Zambitile tuturor care trec pe lângă voi pe strada,donați.va fericirea,sunt sigura ca nu ve.ti ramane fără ea.Imbatatii cu bucuria voastră!

A.ti încercat vreodată terapia cu imbartisari?Nu dăunează, iar pentru a o aplica nu costa mai nimic.Trebuie doar sa oferiți o îmbrățișare adevarata,prieteneasca ,persoanei iubite(prieten sau iubit),si asta va va însenina ziu.Cu cat mai multe îmbrățișări cu atat ve.ti fi mai Fericiți si plini de viata!

Vă îmbrățișez!
Oficial am inceput volumul doi de la aceasta carte,sper sa nu va dezamăgesc

Sfaturi pentru feteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum