In ochelarii de soare trebuie sa facem o investiție .Nu de alta,însă cei de proasta calitate iti pot strica foarte tare vederea (presupun ca nimeni nu vrea asta,nu?)
Eu port ochelari de vedere si ar fi fost destul de scump si nepractic sa-mi cumpar doua perechi de ochelari .Unii normali si unii de soare.
Având ochii foarte sensibili aveam o mare nevoie de ochelari de soare.
Cum am rezolvat?
Am plătit 30 de lei in plus(va spun prețul ca sa știți ca la mine investiția in plus nu a fost enorma) si mi-am comandat la ochelarii mei normali lentie ce se inchid cand ies afara.
Mie imi plac si ma împac destul de bine cu ele.(cel mai amuzant este ca nu-mi dau seama cand se închid si uit de ele iar atunci cand ma uit in oglinda ma sperii...)
Nu pot sa spun ca au un grad foarte mare de protecție solară .Câteodată cand soarele este foarte puternic imi lăcrimează ochii,însă asta se intampla foarte rar.
O parte ciudata la ele este ca se închid mereu cand stai afara,asta însemnând si iarna sau cand e foarte înorat .Arati putin ciudat cu "ochelari de soare" însă e Ok,te obișnuiești !
Eu le recomand ,nu le am de foarte mult timp(aproximativ 5 luni de zile) însă pe mine m-au ajutat si am vazut diferența dintre : cu si fără .De acum in colo voi alege mereu "cu".
CITEȘTI
Sfaturi pentru fete
De TodoStiu ,stiu sunt foarte multe carti pentru fete pe wattpad dar nu ma pot abtine deci puteti sa ma omoriti .. #97 în Altele 18.03.2017 #56 in Altele 28.05.2017