Cum să citești mai mult?

245 20 0
                                    

Unul dintre obiectivele mele pe anul ăsta este să citesc cel puțin 4 cărți pe lună.Nu contează dacă citesc una pe săptămână sau mai multe,patru să fie.

Dacă vreți și voi să citiți mai mult,vă recomand 4 "strategii"pe care eu le aplic.

1.Alege cartea care îți place.Am pus asta pe primul loc pentru că este atât de greu să alegi printre sutele de cărți care se găsesc în librării,în cât nu ai cum ca măcar o dată să.ți fi luat o carte care nu ți.a plăcut.

Ei bine,ca să citești cât mai mult,lasă neterminate cărțile care nu.ti plac și alege una pe placul tău.Până la urmă:Care este motivul pentru care citești,dacă nu.ți place ceea ce citești?

2.Este important să ai mereu o carte la tine,nici nu știi când o să ai ocazia să mai citești puțin.

3.Propune.ți să citești în fiecare zi măcar 50 de pagini.

4.Ca și în afaceri, e bine să ai un plan după care să te ghidezi.Scrie.ți în agendă ce cărți vrei să citești  luna următoare și alege.ți o perioadă de timp pentru fiecare carte în parte.

Așa,dacă intr.o zi chiar nu ai chef să citești ,te uiți în agendă să vezi cum stai cu timpul.Dacă într.o zi ai citit mai mult de cât îți propusesei ,ziua în care nu vrei să citești o poți dedica altor acțiuni.

Sper să vă fie de folos "sfaturile"mele,chiar aștept o concluzie din partea voastră.Ați reușit sau nu să citiți mai mult?

Vă îmbrățișez❤

Sfaturi pentru feteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum