Merdüvenlerden indimde annem bana mal mısın kızım bakışı atıp dışarı çıktı bende peşinden çıktım. Annem kapının önünde bekliyordu.
"Anne gitmiyomuyuz hadi arabaya"dedim.
"Kızım seni ben bırakamam işim var sen servisle gidiyorsun"
"Ama anne ya hem oraya servis mı gidiyor"
"Evet hah geldi "
Arkamdan düdük çalan otobüse baktım . Ne saçma koskoca sihir okuluna servis kalkıyor.
Bavulumu sürüp bagaja koydum ve bindim.
İçerde en arka 4 lü koltuğa cam kenarına oturdum ve kulaklığı mı taktım.
Servis ilerledi ve bir villanın önünde durdu . İ-nan-mı-yo-rum içeri mavi göz ve arkadaşları girdi.
Onlara bakmamaya çalıştım ama onlar sadece bana bakıyorlardı. Gelip yanıma oturmasınlarmı oturdular. Mavi göz tam yanımdaydı . E saten başka boş yerde yoktu . Mavi göz kulaklığı mın birini alıp kendi kulağına taktı . Allah kahretsin o sırada bende Aydilge aşka gel ı dinliyordum.
Mavi göz sırıttı. Ah telefon senin zamanlamana sıçıyım ya. Şarkı bitince kulaklığı çıkart tı ve benimkinide. Ben kulaklığı toplayıp çantama koydum. Ve konuştu.
"Vay vay vay bakın burda kimler varmış demek sende normal değilsin ha"
"Ya çok şaşırtıcı değil mi "dedim suartımda alaycı bir tavırla. O ise elini uzatıp.
"Bu arada ben Jones " dedi.
Elini tutup
"Bende Beyza "dedim.
"Tanışmamız pek hoş olmamıştı "dedi arkasındaki çocuklardan biri.
"Ya öyle oldu " dedim .
Aynı çocuk tekrar söze başladı.
"Ben Selim "yanındaki çocuğu göstererek"bu da Kerim "dedi .
Ben sadece kıkırdamakla yetindim ... Sonunda gelmiştik çocuklarla artık yakın arkadaştık *eh olun o kadarda tamı tamına 6 buçuk saattir yoldasınız* ahh evet tam 6 buçuk saat . Gerilip kalktım bavulumu çıkartıp okula baktım vay canına diyemedim çünkü.Karşımda bu şey duruyordu . İçerden biri çıktığında herkes isyan etmeye başladı. "Çocuklar sakın olun burası okulun sadece görünen kapısı " ah çok mantıklı bu bı gizli bir kapı.
Buyrun işareti yaptı adam bizde içeri girdik ve dona kaldık burası çok ihtişamlı geniş hatta ayı kadar müthiş bir yerdi . Odalarınız , sınıflarınız ve diyer ihtiyaç duyacağınız bilgiler bu kağıtlarda diyerek bı kağıt tutuşturmuştu elimize ve gitmişti.
Ben bu dili biliyorum annem küçükken öğretmişti .
"Ahh ben gidiyorum benim odam 3. Katta " dedim .
Tam giderken Jones kolumdan tuttu.ona baktım.
" Sen bu dili biliyormusun"
Onaylarca başımı salladım. Kağıdı bana uzatarak."yardım eder misin 😶"masum masum bakıyordu .
Kağıtları aldım ."Jones senin odan benimkinin yanında çocuklar sizinki de bir alt katta programlarımız aynı ben yardım ederim o konuda"dedim .
Merdüvenlerden çıkmaya başladık . Selim ve Kerim ikinci katta ayrıldılar bizde üst katta odamıza geldik .
"İyi geceler"
"Sanada"
Oraya girdimde *ne odası saray lan* aynen öyle .ama çok yorgunum . Bavul umu yerleştirip yattım .Bir bölüm daha bitti bu bölüm daha uzun oldu oylayın ve yorum yazın lütfen💗💗💕💕💗💟💚💓💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ TANRIÇA
FantasyBen BEYZA normal bir hayatım varken bir anda melez oldum sonrada tanrıça . Bu hayatımı ve aşk hayatımı etkileyecek mi . Bu fantastik hikayeye gelin birlikte şahit olalım. Beyza'nın o büyüleyici yada berbat hayatına hüzününe , sevincine , korkusuna...