Arkadaşlar Allah aşkına 70 küsür insan okuyor bölümü fakat 10 oy anca geliyor. Emeğe biraz saygımızı varsa lütfen oy ver
Sihirli bir okula dönüyoruz.k
DilaraGok4
kullanıcıdanbahset
Başlayalımmmmm..."Beyza..."
" Söyle artık yaa noldu "
" Annemiz Olimpos da seni görmek istiyor"
" What dedin . Annem o Olimpos da mı."
" Evet bizde çok şaşırdık . O bir titan ve Olimpos a gelmesi çok tehlikeli fakat o seni görmek istiyor."
" Ben hemen geliyorum çantamı alacağım"Yazardan
Tanrıça hızlıca vampirlerin yanına gitti ve çantasını aldı.
Çevresindeki anlamsız bakışları umursamadan.
" Sizinle sonra görüşürüz umarım. Şimdilik daha önemli işlerim var"
Deyip hızla uzaklaştı.Zeus ile Olimpos a gideceklerdi.
Hızla yola koyuldular.
Güçlü tanrıça telefonu ile sevgilisine mesaj attı.*Hayatım benim acilen Olimpos a gitmem gerek korkma veya endişelen me Zeus yanımda. Vesa'yı al ve dikkat et benim evde kalın. Ayrıca geldiğimde tek parça olun . Yoksa seni iyileştirir sonra tekrar öldürürüm. Seni seviyorum.*
Uzun sayılmayan bir yolculuktan sonra. Olimpos a varmışlardı.
Hızlıca taht odasına girdiler.
Diyer 2 tanrı ve bembeyaz upuzun kolları bol bir elbise giyen yüzü güneşin en parlak parçası teni dünyanın en parlak taşı gözleri en güzel yeşili dudağı en olgun çilek kırmızısı olan dünyalar güzeli kadın duruyordu.O an güçlü tanrıça rüyalarımda kinden daha güzel gözüküyor diye düşündü.
Kadın kızına şefkat ile bakıyordu.
"Hoşgeldin Beyza " büyük deniz tanrısı Poseidon sessizliği bozarak konuşmuştu.Güçlü tanrıça kafasını salladı.
" Kızım " dedi güzel titan.
Sesi baharda öten en güzel kuşun sesi gibiydi.Güzel titan kimsenin konuşmasına izin vermedi ve konuştu.
" Hepiniz buradasınız. Ne güzel. Kızım senden Olimpos yarı tanrı okulunda olmanı istiyorum. Biliyorum şu an orası biraz dolu bir tür sihir okulu oraya geçici olarak geldi fakat yinede güvenli üstelik bu abilerini de mutlu eder."
Kız annesinin sadece bunun için gelmiş olması üzmüştü fakat bunu belli etmedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ TANRIÇA
FantasyBen BEYZA normal bir hayatım varken bir anda melez oldum sonrada tanrıça . Bu hayatımı ve aşk hayatımı etkileyecek mi . Bu fantastik hikayeye gelin birlikte şahit olalım. Beyza'nın o büyüleyici yada berbat hayatına hüzününe , sevincine , korkusuna...