ARKADAŞLAR

4.6K 244 11
                                    

Sabah mutlulukla uyandım  çünkü dileyim kabul olmuştu . Rüyamda  annemi  görmüştüm .sevinçle kalkıp üstümü giyindim.
Üstüme siyah karnı açık bırakan t-shirt altımda siyah şort giydim . Bavulumu alıp çıktım.
Müdür kapıda beni bekliyordu .
" Hah Beyza ordaki helikopterle gideceksin dikkat et" dedi . Kafamı sallamak la yetindim . Helikoptere bindim .
*********
*********
*********
*********
*********
*********
*********
*********
Tam 1 saattir yoldayım . Alt üstü başka bir okula özel eğitime  gideceğim ne gerek vardı dünyanın diyer ucuna . Sonunda helikopter iniş yaptı .
Bir kadın vardı yeterince genç sanırım. Yanına gittiğimde samimi bir şekilde güldü.

" Hoşgeldin Beyza ben buranın yöneticisiyim. Seni gördüğüme sevindim. Gel seni odana sonrada sınıfına götüreyim ." Dedi . Kafamı salladım. Kadını takip ettim. Bir kapının önünde durduk .
"Burası senin odan 2 kişiyle kalacaksın. Odana biraz bak sınıfa geçelim" dedi bende odaya bakmaya başladım . Gezerken duvardaki resme baktım .
Neee.
İnanmıyorum . Duvarda ben vardım . Yani ben ve çocukluk arkadaşlarım Aysel ve Hayrunisa onlarla ilkokul 3.sınıftan berri arkadaştık . Yoksa.
" Şey efendim bu odada kalan kişilerin ismini öğrenebilir miyim." Dedim .
"Kübra  Yıldırım ve Hayrunisa canalan kalıyor " dedi . Bunlar onlardı . Onları en son buraya gelmeden 2 gün önce görmüştüm.

" Sınıfa gidebiliriz " dediğimde hoca kafasını salladı.
Yine bir kapıya geldik . Hoca kapıyı tıklatıp içeri girdi . Herkesin gözü buraya döndü . O sırada buraya bakan kızları gördüm. Çok şaşkındılar .
" Misafir öğrenciyi getirdim." Dedi müdüre . Hoca kafasını salladı. Müdüre çıktı . Hoca bana bakarak. " Tanıt bakalım kendini." Dedi .
" Ben Beyza Korkusuz " dedim . Hoca kafasını salladı . " Bir yere otur " dedi . Tam bir yere geçecektim ki zil çaldı.
O sırada kızlar yanıma geldi ve herkes şaşkınca bakmaya başladı.  " Hey kızlar neden herkes öyle bakıyor" dedim . Hayrunisa " çünkü bizim birinin yanına gidip konuştuğumuzu hiç görmediler biz genelde güçlü sert popiler kızlarızdır. "Dedi. Ve ben güldüm.
" Her zaman ki gibi yani" dedim. İkisinde kafasını salladı.

" Hey peki sen nesin" dedi Hayrunisa tekrar ikimizde ona tuaf tuaf baktık.
" Kızım öyle mi sorulur o ya " dedim. Üçümüz de güldük.
" Cidden.  Beyza " dedi Kübra merakla.
" Bilmiyorum " dedim . İkisinde "nasıl " dedi .
" Oturun anlatayım " dedim oturduk ve başladım.
" Annem yani dünyadaki annem bana melez olduğumu söylemişti . Ama ben onun gerçek annem olmadığını öğrendim . Sonuç olarak : bilmiyorum: " dedim . İkisinde şaşırmıştı. Her neyse siz" dedim .
" Biz  " dediler . O sırada zil çaldı. Ben onların hemen yanındaki sıraya geçtim. Tekliydi sıralar .
******
Ders bitti . Herkes dağılmaya başladı. Bizde odamıza gittik . Onları gördüğüme çok sevinmiştim . Odaya gittik . Eşyalarımı yerleştirmek istemedim. Bir haftaydı sonuçta.
Sessizliği bozan Hayrunisa oldu.
" Ee nerden hangi okuldan geldin."dedi.
" Sevbiko" dedim .
" Sevbiko??" Dedi Kübra.
" Evet Sihir Eğitim Ve -" sözümü kesen kızların mutluluk dolu çığlıkları oldu. Mal mısınız der gibi onlara baktım.
" Bizde oraya yazılmayı düşünüyorduk . " Deyip hoplamaya başladılar.
Yorgundum .
" Ben yatıyorum " dedim .
Ve yattım uyudum  .
😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

MELEZ TANRIÇAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin